|
|
#601 | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#606 (permalink) | ||||
|
Ho amai ik was zelfs vergeten dat dit topic er nog was. Ik zit nu nog maar alleen op ultimate snowboarding eigelijk. Morgen zalk veel leesplezier hebben denk ik, 30 paginas
![]() Voor dit seizoen staat op het programma: 2de week kerstmis: les deux alpes met jongerentravel krokus: nog te zien pasen: val d'isère zomer: 2 weke les deux alpes!!! ![]() Dus valt allemaal nog wel mee. Voor wie het zou interesseren, foto's van het park van snowbase: Snowbase funpark - Hyves.nl ziet er zeer sweet uit ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#612 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En na een tijdje begint da te bevriezen en schuurt dat tegen uw kin enzo.. Brrr.. ![]() Ik zorg er nu wel altijd voor dat ik dat tijdens de middag op een verwarming kan leggen zodat het terug goed is in de namiddag. En de laatste jaren heb ik altijd 2 sjaals aan. 1 buff en eentje die ge ook kunt samentrekken als muts. Als de ene nat is duw ik die naar beneden en gebruik ik de andere ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#614 (permalink) | |||||
|
Citaat:
U zallek zaterdag dan wel zien opt galabal. Ik zen de man met het zwart me grijze truckerspetje van Quicksilver dieje regelmatig te vinden is in den doedelzak. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| ski, sneeuw, snowboard, thuisblijvers :(, vakantie |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/cultuur-reizen/594916-ski-snowboard-vakanties-winter-08-09-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| angrysnowboarder.com - Sites Linking in - from Alexa | This thread | Refback | 15 juli 2009 06:39 | |
| candide thovex | BoardReader | This thread | Refback | 19 februari 2009 16:55 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|