|
|
#581 | ||||
|
Ok, mensen die stoppen in het midden vd pist is zoiezo not done he
... Mjah ik trek me niet zoveel aan als beginnersnowboarders de piste vervormen, iedereen moet het leren he . |
||||
|
|||||
|
|
#583 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Trouwens mensen trakteerde enkel op "sneeuwstormen" als ge ze kent, anders getuigd dat van een vrij onbeschoft gedrag, voor het zelfde geld is die persoon juist gigahard gevallen... Aangezien ik zowel ervaring heb met skies als een board is er geen duidelijk verschil over wie "de piste omzeep helpt", dus niet zeveren aub ![]() tot zover mijn betoog ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#584 (permalink) | ||||
|
Ik zal het wat zachter aanbrengen..
Ik heb ook ervaring met skies én met een snowboard en voor mij is er wel een duidelijk verschil. Als beginner op een board duwt ge u gewoon naar beneden en geef toe dat ge al van ver hoort wanneer er een beginnende snowboarder de berg af komt schrapen.. Ik zie ook wel het verschil tussen iemand die gevallen is en iemand die zijn boterhammen aan het opeten is e.. En denk nu niet dat ik dat elke afdaling doe en bij een temperatuur van -5 graden. Dat gebeurt zeeeer zelden en meestal alleen bij mooi weer > verfrissing. En dat is nog nooit slecht ontvangen geweest in mijn geval. Meestal roepen ze dan iets (en geen scheldwoorden ) of zeggen ze zelfs "woeehooeew" ofzo. Dus onbeschoft gedrag kunt ge da IN MIJN GEVAL niet noemen!En het feit dat ik me erger aan beginners, ik denk dat ik niet de enige ben? Ik heb toch ook niet gezegd dat ik die omver ski ofzo e.. Ik help zelfs ALTIJD mensen die gevallen zijn of mensen die een ski kwijt zijn ofzo. Ben vorig jaar zelfs nog naar beneden geskied om een helikopter/scooter te laten komen voor iemand die ik nieens kende. Ik mag toch zeggen dat mij dat ergert, of niet? Als het u ergert dat ik mijn ergernis uitdruk, dan moet ge de ergernissen-thread maar eens checken. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#585 (permalink) | ||||
|
voila en als ge het van in het begin zo uitlegt dan had ik mijn betoog kunnen sparen
Want op deze manier komde al heel wat beschaafder over, behalve het punt van het sneeuwscheppen ben ik het nog niet eens , want als ge skiers in ploeg naar beneden komen, dan verplaatsen die ook serieus wa sneeuw ze ![]() Maar het zal een eindeloze discussie blijven vrees ik ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#587 (permalink) | ||||
|
't Is gewoon achterlijk om te denken dat 1 snowboarder een piste kan verknoeien.
Denkt ge dat wanneer dat hij de piste zo is afgedaald hij een gigantische bol sneeuw aan zijn voeten heeft liggen? Neen, die blijft namelijk gewoon liggen op de piste en wordt daarna weer verder verspreid door nieuwe boarders/skieërs/.. Tenzij jij natuurlijk altijd wordt gestalked door een hele horde van honderden snowboarders die op een identieke manier en rechte lijn naar beneden dalen ? |
||||
|
|||||
|
|
#588 (permalink) | ||||
|
Wat ik trouwens veel irritanter vind dan noobs in het midden van de piste, zijn noobs die door het funpark skien/boarden. Het is al meermaals voorgevallen dat ik ofwel vlak voor de jump moet uitwijken voor een noob of dat ik in de lucht plots merk dat er doodleuk een paar mensen op de landing liggen te chillen
![]() Tot zo ver even mijn gezaag En dan nu de stoke!! Hoe zalig veel sneeuw ligt er overal wel niet! Hopelijk volgende week eens een paar dagen naar ginder trekken ![]() Heb trouwens net de nieuwste freeski films uitgecheckt en echt iedereen zou reasons moeten uitchecken! Film gaat niet enkel over het skien zelf maar ook over de levensstijl, hun visie etc |
||||
|
|||||
|
|
#590 (permalink) | |||||
|
Citaat:
men belt naar het etablissement waar de vrienden verblijven men vraagt naar etablissementen in de buurt men boekt een etablissement veel plezie!r |
|||||
|
||||||
|
|
#595 (permalink) | ||||
|
Kheb zo nen 'coll', das zo lik een armband maar dan om rond je nek te doen
Eigenlijk dus gewoon een rond ding, maar das mééééga warm.Kou is eigenlijk iets dat ik op skireis nooit heb, m'n vest is mega goed en kheb blijkbaar altijd genoeg kleren aan ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#597 (permalink) | |||||
|
En da is?
![]() Citaat:
Kwas eigenlijk al vanzin om een bivakmuts ofzo kapot te snijden en der zoiets van te maken, iet da ge als ne armband rond uwe nek doe, maar da moet wel perfect spannen dan. Ni te hard, en ni te zacht zodat het ni altijd afzakt van u gezicht. Of ons bomma zoiet laten breien? ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#599 (permalink) | ||||
|
Snow-Forecast.com - Resort Weather, Webcams & Ski Snow Reports
FREE ACCESS +++ FREE ACCESS Until5th Dec 08, you can access all the member forecasts on snow-forecast.com using these secret login details: username: facebook-snow password: snowbutte9 |
||||
|
|||||
|
|
#600 (permalink) | ||||
|
|||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| ski, sneeuw, snowboard, thuisblijvers :(, vakantie |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/cultuur-reizen/594916-ski-snowboard-vakanties-winter-08-09-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| angrysnowboarder.com - Sites Linking in - from Alexa | This thread | Refback | 15 juli 2009 06:39 | |
| candide thovex | BoardReader | This thread | Refback | 19 februari 2009 16:55 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|