|
|
#561 | ||||
|
Dinsdag naar landgraaf geweest. Het funpark lag er maar zozo bij...
Veel ijs en de kleine kicker zijn landing was nogal naar de knoppen. Een paar keer goed gevallen dus en niet direct iets van tricks geprobeerd... Ook de grote piste was naar het einde van de avond toe volledig verijst Hopelijk iets betereomstandigheden dus volgende keer Ohja, ook nog een beginnen skiër omver geboard :o |
||||
|
|||||
|
|
#564 (permalink) | ||||
|
Subiets eens naar Komen gaan...
Te weten dat ik voor hetzelfde geld dit weekend in Val Thorens zat, is dat wel balen ma bon, beter dan niets zeker? /edit: Kak, m'n maat is ziek, geen Komen dus ![]() Laatst gewijzigd door Ether; 28 november 2008 om 19:05 |
||||
|
|||||
|
|
#569 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Gaat dit weekend minstens 30 a 40 cm bijkomen en temperatuur stijgt nooit meer boven 0° op 1850m ![]() Ziet er goed uit... |
|||||
|
||||||
|
|
#570 (permalink) | ||||
|
iemand ervaring met The Snowboard Asylum (TSA) online shop, Burton, Albin, Signal, K2, Ride, Rome, Salomon, Bataleon, Dinosaurs Will Die, Omatic, Endeavor, Stepchild, APO, Forum etc... ?
UK shop, boards zijn daar +-80€ goedkoper en gratis verzending naar belgië ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#574 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Klote skiwi's, ik haat ze (ma ni allemaal ze, want heb maten die skieën ma die zijn zo lomp ni)Al zo 1x ne kleine uit de rij gestampt die dacht ffkes 30man voor te steken en zich tss iedere boarder kwam wringen en met zijn klote-mini-ski's op ieder board kwam staan... |
|||||
|
||||||
|
|
#575 (permalink) | |||||
|
Owkeeeej...
Hoe zoekt ge het best een B&B in Oostenrijk als ge al een straatnaam hebt waar vrienden gaan logeren en ge daar zo dicht mogelijk bij wilt zitten..? Op internet (Google) wordt het gebouw enkel gelinkt aan de straatnaam wanneer ze een eigen website hebben. Bij de meeste review-sites ed wordt er echter nooit van een straatnaam gesproken en is het praktisch onmogelijk om in de juiste straat/dichtbij iets te vinden.. Ook een reisbureau kan me niet verder helpen.. ![]() Any help? Citaat:
Da is als straf omda gijle alle mooie pistes omzeep helpt ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#576 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Die stokken maken gewoon de mooie print van uw bord kapot geen respect noem ik da en ik trakteer ze ook altijd op een kwade blik, en kzal er ook iets van zeggen als het meer als ene keer is...En waarom zouden wij pistes om zeep helpen? Enkel beginners die te veel roetsjen (spelling? ) mss ![]() Ik kan mij niet inbeelden dat gevorderde snowboarders de piste om zeep helpen als ze mooi bochtjes linken... |
|||||
|
||||||
|
|
#579 (permalink) | ||||
|
Ja kheb het hier niet op de pro's e
![]() Als beginners "het blaadje" doen en drie-vierde van een zalige, steile piste naast beneden schuiven dan krijg ik het toch wel een beetje ze.. Al dat ijs dat dan vrijkomt ![]() En ja dat doen skiërs ook, maar minder dan snowboarders (imo )Ohja, laat ik zwijgen over het "in het midden van de piste met een hele hoop op de grond gaan zitten-fenomeen". Maar goed, die trakteer ik toch wel altijd met een sneeuwstorm ![]() Ik erger me aan alle beginners btw -n/o ik was ook zo -, maar hoe irritant is het niet als daar een troep van 20 mensen over de breedte van heel de piste bochtjes maakt. ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| ski, sneeuw, snowboard, thuisblijvers :(, vakantie |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/cultuur-reizen/594916-ski-snowboard-vakanties-winter-08-09-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| angrysnowboarder.com - Sites Linking in - from Alexa | This thread | Refback | 15 juli 2009 06:39 | |
| candide thovex | BoardReader | This thread | Refback | 19 februari 2009 16:55 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|