|
|
#541 | ||||
|
Ik zie net dat de Seppe Smits, 32ste staat in de TTR worldranking, das wel naais
![]() Maarja de echte pro's die komen maar de grote tornooien en die hebben nog niet echt plaatsgevonden, dusja ![]() Dit weekend op de Air & Style zullen de grote meneren wel starten |
||||
|
|||||
|
|
#543 (permalink) | ||||
|
Hebben jullie eigenlijk extra lenzen voor jullie goggles?
Ik heb zo'n Oakley O-Frame (of A-frame, kweet nu nie meer vanbuiten ) maar kben daar eigenlijk nie zo super content van, het zicht bij slecht weer is nie echt super vind ik. |
||||
|
|||||
|
|
#544 (permalink) | ||||
|
Blue Tomato Shop | Oakley Shaun White A Frame matte black | Oakley | Goggles |Â*Eyewear
Mwuhaha lovely , als ze dienen nu aan -50 zetten in de solden ist in de sjakos . |
||||
|
|||||
|
|
#546 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#550 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#551 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
En hoe zit dat dan met die extra lens, is da makkelijk te vervangen? Want er zit een barst in de binnenste lens van m'n Oakley, dus eventueel zou da mogelijk moeten zijn om daar nieuwe in te steken, die dan speciaal voor slecht weer zijn? |
||||||
|
|||||||
|
|
#553 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
@ Ether: normaal gezien heb je op Oakley een jaar garantie dus mss is winkel contacteren waar je hem hebt gekocht @ Solden zijn pas gebeurt Leveringen van blue tomato is 3-7 werkdagen |
||||||
|
|||||||
|
|
#554 (permalink) | |||||
|
Citaat:
met oakley heb ik geen ervaring |
|||||
|
||||||
|
|
#555 (permalink) | ||||
|
Kvraag mij nu af of dat de lenzen van deze modellen, er echt zoals op de pic uitzien, dus volledig reflecterend?
Blue Tomato Shop | Dragon DX Los Muertos Pride | Dragon | Goggles |Â*Eyewear Blue Tomato Shop | Anon Figment drip | Anon | Goggles |Â*Eyewear |
||||
|
|||||
|
|
#557 (permalink) | ||||
|
Voor mensen die nog snowboardboots zoeken, kheb er hier nog nieuw staan!
http://www.9lives.be/forum/varia/611...oardboots.html |
||||
|
|||||
|
|
#558 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() EDIT/ in ice mountain als ik daar zou gaan maar niet kan snowboarden, ben ik dan verplicht les te nemen? Er zou wel iemand meegaan die me kan 'begeleiden'. Laatst gewijzigd door ns boy; 27 november 2008 om 20:45 |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| ski, sneeuw, snowboard, thuisblijvers :(, vakantie |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/cultuur-reizen/594916-ski-snowboard-vakanties-winter-08-09-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| angrysnowboarder.com - Sites Linking in - from Alexa | This thread | Refback | 15 juli 2009 06:39 | |
| candide thovex | BoardReader | This thread | Refback | 19 februari 2009 16:55 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|