|
|
#505 (permalink) | ||||
|
Mijn RED polsjes doen hun werk anders wel degelijk, kostige 15euro denkek
Jammer dat er niet genoeg sneeuw lag hier om een kickerke te bouwen, had er wel zin in, de tuintafel schuinzetten om wat snelheid te halen en iets rail-achtig zoeken en uren fun ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#506 (permalink) | ||||
|
Bhue, ik prefereer zonder polsbescherming. Als ge toch slecht valt is de kans groter dat ge ipv
u pols u ellepijp of spaakbeen of als ge wat pech hebt elleboog breekt/luxeert... Liever mijn pols dan zu ![]() Kontbescherming is een andere zaak (als ik naar het funpark ga toch ^^) |
||||
|
|||||
|
|
#511 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik had vorig jaar enorm veel last van men gat. Elke keer ik viel, maar dan ook ELKE keer viel ik op mijn linkergatskaak. Na 3 dagen had ik zoveel zeer dat ik uit noodzaak gewoon ne sjaal in mijn broek stak over de linker kant. Ik kon amper gaan zitten etc. Ge kunt daar mss mee lachen, maar op die moment is da enorm hinderlijk en vooral pijnlijk. Als die kontbescherming besta, dan ben ik de eerste voor da gaan te halen! lol |
|||||
|
||||||
|
|
#512 (permalink) | ||||
|
Ja da noemt een crashpants. Bescherming aan u staartbeentje, dijen, en hier en daar wat kussentjes. Echt een aanrader. Het is geen wondermiddel maar het verzacht wel.
Over polsbescherming... Ik heb burton gloves met polsbescherming in ( smalle plaatjes aan de boven en de onderkant die in de lengte liggen, geen ambetante plaat die tot in de palm van u hand gaat.) In de eerste 2 jaar droeg ik da ook ni, kvond da ni nodig. Tot ik een BS boardslide leerde in komen op de kleine box ![]() http://img518.imageshack.us/img518/4560/afb022mz5.jpg Achterover gevallen met de benen in de lucht en de pols het eerst op de grond... pols totally wasted Geopereerd en heb 4 maanden een plaatje in mijn pols gehad. 3 maanden ni kunnen werken. En de stelling liever u pols dan uwe arm breken... Geef mij dan toch ma ne gebroken arm hoor. Da's geen gewricht waar je redelijk wa revalidatie aan hebt. Na een half jaar kon ik zeggen da mijne pols weer volledig los was en ik er alles mee kon doen. Ne elleboog da's wa anders.. liever ni ma als je valt en je bezeert je aan uw elleboog ga da ni liggen aan het feit da je polsbescherming draagt ![]() De volgende winter wanneer ik weer begon te boarden heb ik me dan die gloves gekocht. En diezelfde winter nog dezelfde val meegemaakt, op de pols gevallen en niks aan de hand, bescherming deed goe zijn werk. Gelukkig maar.. |
||||
|
|||||
|
|
#513 (permalink) | ||||
|
Ha da is een fractuur van Colles waarbij de proccesus styloideus van u ulna afbreekt
![]() Hebben we net in de les gezien ^^ Ik ben vooral voorstander om eerst te leren vallen zonder u handen open te zetten (en dat kan aangeleerd worden zu) en dan te zien of dat nog nodig is. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#514 (permalink) | ||||
|
Het heeft hier ongetwijfeld al wel eens gestaan, maar ik ga het toch vragen.
Ik ga volgende week zondag normaal gezien is ne keer skiën in Landgraaf. 1. Is daar veel volk op een zondag(voormiddag)? 2. Landgraaf is ongetwijfeld een aanrader zeker? 3. Pistes "uitdagend" genoeg voor de gevorderde skiër? Danku! |
||||
|
|||||
|
|
#516 (permalink) | ||||
|
Die pistes zijn in geen 100 jaar te vergelijken met een piste in de bergen, maar die ene lange piste is nog cava, veel langer als andere indoorpistes.
Kdenk dat dat vooral de moeite zal zijn voor jou als je wat trucjes wil uitproberen of in het funpark zitten. |
||||
|
|||||
|
|
#519 (permalink) | ||||
|
Da luchtkussen staat er enkel met speciale gelegenheden, trouwens 360 kunde zonder kussen leren ze
![]() @GeneH als ervaren skiër en ge wilt alleen maar wat pistes doen, ga dan liever er dagske naar winterberg, pistes indoor zijn gewoon belachelijk, op minder dan ne minuut zijde beneden en als ge snel gaat nog minder, verspil uw geld daar dan niet aan, tenzij fge gaat freestylen das iets anders ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| ski, sneeuw, snowboard, thuisblijvers :(, vakantie |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/cultuur-reizen/594916-ski-snowboard-vakanties-winter-08-09-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| angrysnowboarder.com - Sites Linking in - from Alexa | This thread | Refback | 15 juli 2009 06:39 | |
| candide thovex | BoardReader | This thread | Refback | 19 februari 2009 16:55 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|