|
|
#461 | ||||
|
Idem bij ons, skikot overboekt en sommige mensen hadden geen appartement
.Hopelijk is Sportura beter .De klantendienst is in ieder geval al vriendelijk! |
||||
|
|||||
|
|
#463 (permalink) | ||||
|
Iemand die weet waar ge zo van die vijskes kunt kopen voor u bindingen ?
Ik heb namelijk van die testbindingen van Blue tomato. Alles is nog in orde, maar die vijskes hebben al hun beste tijd gehad... |
||||
|
|||||
|
|
#464 (permalink) | ||||
|
tgoh gewoon binnenspringen in uwe local shop, op mss eens gaan kijken in ne soort brico/gamma al betwijfel ik dat ze dat daar hebben, tzijn toch 'vreemde' modellekes
![]() Laatst gewijzigd door shiftyke; 16 november 2008 om 20:24 |
||||
|
|||||
|
|
#466 (permalink) | ||||
|
Wij hebben laatste keer 50 eur van onze reis terugbetaald gekregen (per persoon) omdat we eerste avond tot 3 uur buiten gestaan hebben omdat niemand ons appartement vond.
Daarna buske in met die manne van skikot en 2 matrassen naar 2 persoonsappartement met 4 Voor 1 nachtje, en toen in een deluxe 6 persoons appartement de rest van de vakantie ![]() Gezellig! |
||||
|
|||||
|
|
#468 (permalink) | ||||
|
Deel maten van me gaan daar bij mee, wij hebben er ook nog voor gekeken.
Lijkt me wel cava, organisatie zoals Halloween enzo. Enige nadeel is dat je extra moet betalen om op te stappen in België ipv Nederland, + dat je waarschijnlijk een ganse busreis met irritante hollanders opgescheept zit ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#472 (permalink) | ||||
|
Mijn reis naar Cube Hotel Biberwier-Lermoos ligt ook eindelijk vast.
Iemand enige ervaring met dit hotel / gebied? Ik hoop dat er in de krokus goede sneeuw ligt, ik heb men snowboardvakantie van vorig jaar goed te maken. Nooit ga ik nog met Kazoo/CM mee, rotste vakantie ooit gehad, puur weggesmeten geld ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#473 (permalink) | |||||
|
Citaat:
en 24u per dag is daar bar open ? |
|||||
|
||||||
|
|
#477 (permalink) | ||||
|
Man man, communiceren met Sportura is belachelijk
..Eerst gebeld om mijn factuur te fixen. Ze zeggen dat het in orde is en dat ze mij een nieuw gaan sturen. Nooit een factuur gekregen, ik mail om dat te zeggen. Ze weten blijkbaar van niks en ik leg het nogmaals uit. Dan zeggen ze dat ze het al hebben opgestuurd en het in mijn SPAM staat (niet dus ).Ik vraag om het nog eens te sturen en nu zeggen ze dat er geen aangepast factuur bestaat en sturen ze mij weer mijn oude foutieve factuur .Tijd voor de bozere e-mails .Bende amateurs, hopelijk zijn de services in Tignes van hun wat beter. |
||||
|
|||||
|
|
#480 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Openingsuren Winterperiode Elke dag open van 10u - 23u Vrijdag en zaterdag open tot 24u Jumps mogen open vanaf 19u Toegang per uur Volwassene 13,0 € Student 11,5 € Huur materiaal per uur Ski's 3,0 € Snowboard 4,0 € Skischoenen 1,5 € Softboots 1,5 € Ik ging bijna volgend weekend een weekendje naar Val Thorens, maar kan niet mee want tis m'n vriendin haar verjaardag dan ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| ski, sneeuw, snowboard, thuisblijvers :(, vakantie |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/cultuur-reizen/594916-ski-snowboard-vakanties-winter-08-09-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| angrysnowboarder.com - Sites Linking in - from Alexa | This thread | Refback | 15 juli 2009 06:39 | |
| candide thovex | BoardReader | This thread | Refback | 19 februari 2009 16:55 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|