|
|
#321 | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#322 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Was juist beginnen stormen en mega veel mist. Zag geen hand voor ogen, dan gaade natuurlijk al wat trager en was juist een piste met nen bocht in die wat naar boven gaat, paaltjes van de piste zag ik nietmeer staan. Dan zag ik een paaltje maar zat al te laat, dus ga ik maar offpiste, zo'n kloofje, had de dag ervoor al is gedaan dus geen probleem weet wel waar ik uitkom, ga daaar door op een redelijk tempo omdat aan het einde van het kloofje vrij stijl omhoog gaat om terug op de piste te komen, natuurlijk zat er wa veel tempo in en had ik die jump iets of wat verkeerd ingeschat, ga goe van grond dan voelde u natuurlijk vliegen en hebde ook nog den tijd om te denken...shit dees ga zeer doen, dan komde neer, al bij al geene zeer maar toch zo effe blijven liggen om op adem te komen ![]() Da zijn de momenten dat ge u herrinnerd natuurlijk
||||||
|
|
#323 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Nice gz dude! Onnozel da zen geen mail sturen alst niks is ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#324 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() wij in de lesvrije week met VTK, naar les deux alpes; En dan in de paasvakantie ook nog is, dus da is nog iets om naar uit te kijken! |
|||||
|
||||||
|
|
#325 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Hij gaat ook maar een week. Maar die reisbureaus maken er graag 10 dagen van zodat het minder lijkt da ge moe betalen per dag. Ge zit 2 dagen op de bus 2 dagen niksen (wachten tot ge in u app moogt) dan hebde nog 6 dagen boarden over ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#327 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() OF de eerste dag zo keimottig uit diene bus komen en dan al snowboarden ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#328 (permalink) | ||||
|
Goh, vanaf ik de sneeuw ruik ben ik ni meer mottig hoor
.De eerste dag kom ik toe rond 8u, en dan ga ik tegen half 12 op de piste tot 3-4u ofzo. Laatste dag tot 2-3u nog op de piste en tegen 18u vertrekken ofzo. Ik zie het probleem niet ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#329 (permalink) | ||||
|
Me neither, 2 jaar geleden naar Valtho gegaan, zaterdagmorgen tegen half 10 toegekome en tege iets voor 11 stonde we op de latte, als ik sneeuw zie/ruik dan hebbek geen zin om nen helen dag gewoon erges op een terraske andere mensen te zien skieën
![]() en de laatsten dag vertrok den bus om half 7 ofzo, wij hebbe geskied gelijk ne gewonen dag tot 5u (zelf iet langer ), en ja dan moede u nog een uur erges zien bezig te houde, wij zijn gewoon erges een hotel binnegegaan, daar de toilette gebruikt om ons wa op te frissen ^^Wij hebbe dan de volle 8 dage geskied, is echt veel ![]() besides, wa moede dienen laatsten en eersten dag dan doen? den eersten dag kunde ja idd, 7u rondlopen in de dorp ofzo, of terraske doen.. de laatsten dag kunde u dan smorges douchen ofzo ma om 9u moede dan ook uit u kamer en zitte ook zo nen hele dag vast in da dorp é |
||||
|
|||||
|
|
#330 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() En dan kunde de volgende dag al ni meer ![]() Wij spelen dan gezelschapsspellekes, drinken ewa pintjes. . . Ik zoek een internetcafé. Ma ik wou dees jaar ook nog gaan boarden de laatste dag. Ma niemand wou mee . . . Allemaal te slecht van den dag ervoor. |
|||||
|
||||||
|
|
#338 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Tenzij ge verantwoordelijke ze van de bus, da suckt te hard. Al da volk aant zuipen dat nimeer schoon is en gij moet daar op kijken en het in controle houden ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#339 (permalink) | ||||
|
Wij drinken toch ook wel redelijk wat op de bus int doorgaan, deels ook om toch iets te kunnen slapen
![]() De chauffeur z'n gezicht was wel lachen vorig jaar toen we daar met 4 paletten toekwamen op de bus ^^ Ma eerste en laatste dag nemen wij normaal gewoon wa die gratis lift da je hebt voor wa onnozel te doen op de piste.. Vorig jaar wou ik nog skipas nemen voor de laatste dag maar kstond op en kwas massa's verkouden dus kheb dat dan ook niet gedaan. |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| ski, sneeuw, snowboard, thuisblijvers :(, vakantie |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/cultuur-reizen/594916-ski-snowboard-vakanties-winter-08-09-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| angrysnowboarder.com - Sites Linking in - from Alexa | This thread | Refback | 15 juli 2009 06:39 | |
| candide thovex | BoardReader | This thread | Refback | 19 februari 2009 16:55 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|