|
||||||
| Cultuur & Reizen - Dromen van verre landen of wegdromen bij een goed boek? Alles over reizen en cultuur vind je hier! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
hotel met brubbelbad op de kamer?
Hello,
Kent iemand een goed hotel met brubbelbad op de kamer in België? Let me know! |
||||
|
|||||
|
|
#3 (permalink) | ||||
|
Hotel recour in Poperinge (alle kamers zijn uitgerust met een bubbelbad - op tijd reserveren, het hotel heeft maar acht kamers). Het hotel is in de eerste plaats gekend om wille van zijn restaurant dat één ster heeft.
http://www.pegasusrecour.be/ |
||||
|
|||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
Het hotelletje (Recour) heeft 4 sterren. Het heeft zijn prijs, maar het is een zeer romantisch hotel en het personeel is uitermate vriendelijk. (voor meer info over prijzen etc kijk je maar op de website). En wat het eten betreft: een culinair hoogstandje!
Kamer 5, vond ik persoonlijk de mooiste kamer. Vooral wat de badkamer betreft. Het bad is in de grond. Kamer 3 was ook een heel leuke, maar de badkamer was eerder "gewoontjes". Andere kamers zag ik (nog) niet. Alle badkamers zijn trouwens voorzien van drie soorten badoliën etc. Ik veronderstel dat je een hotel zoekt om je partner te verrassen? |
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | ||||
|
P'tit Ami aan 't station van Gent
![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|