En nu heb ik met requiem het laatste boek uit van de tempeliers van Robyn Young. Was een goede reeks, heb er van genoten xD nu nog even bedenken welk boek ik volgend gaat verder lezen. Maar misschien toch maar wachten tot na mijn examens xD
heb nu ook secret of the dargon uitgelezen. Was deel 2 in the dragonships reeks. In het begin vond ik het eigenlijk een beetje tegenvallen, maar naargelang het boek vorderde werd het eigenlijk beter en beter en eindigde het in een serieuze cliffhanger.
de schrijfstijl van deze boeken is echt wel aangenaam om te lezen, en de vikingsfeer hangt er ook nog altijd goed rond, wat ik persoonlijk echt wel aangenaam vind. Boek 3 heb ik nog niet besteld dus daar zal ik nog een tijdje moeten op wachten ^^
Ondertussen ga ik dan maar beginnen aan het boek genaamd geheim van de witte wolvin. Ik heb hier ook nog temeraire reeks liggen waar ik eigenlijk verder zou moeten inlezenmaar na het lezen van de robyn young reeks en game of thrones vind ik die eigenlijk een beetje te braaf geschreven ^^
Gormenghast = goed
kben nu bezig in The Dragonbone Chair.
Slow, but oh so good.
Iemand een idee waar ik de Engelse Hardcovers van A Song of Ice and Fire kan vinden, liefst geen webshop.
Ben nu Heroes Die van The Acts of Caine aan't lezen. Schone blend van sci fi van en fantasy.
Heeft er iemand suggesties voor muziek tijdens het lezen van fantasy boeken? Ik luister vooral naar Howard Shore, maar het is wel eens tijd voor wat anders(hiermee bedoel ik dat ik in dezelfde stijl wil blijven, maar andere componisten/auteurs).
Iemand die hier The Children of Hurin al gelezen heeft en kan zeggen of die goed is? Is hier afgelopen week geleverd maar ik heb het nog niet kunnen lezen omdat ik nog met A Song of Ice and Fire bezig ben.
Ben nu bezig met Blade of Tyshalle, tweede boek van The Acts of Caine. Ben niet zeker of ik het nu goed vind of niet, het is alleszins zeer verschillend van het eerste met focus op metafysische dinges. Had eigenlijk liever een boek gehad in de stijl van het eerste.
Heb juist na vele maanden het laatste boek van "De Ziener triologie" van Robin Hobb uitgelezen, man wat een geweldige serie. Was vergeten dat ik de laatste had en toen ik deze in mijn boekenkast zag liggen begon ik meteen weer te lezen. Binnen een paar dagen om de volgende Robin Hobb triologie, die van de nar want ik kan niet wachten om weer over Fitz te lezen.
Ondertussen de eerste 2 boeken van de reeks "De dwergen" gelezen.
Kwam wat traag opgang maar het verhaal ging echt los in het 2de boek. Fantastisch.
Eventjes hier eens laten weten, voor mensen die nog niet begonnen zijn aal wheel of time (zoals ik) komt er binnenkort (27/06) verschillende pakketten uit waarbij je de boeken per 3 kan kopen voor 30 euro. één nadeel: Nederlandse uitgave. Dus als je er nog niet aan begonnen bent is dit misschien een goed moment ( en goedkoper
) om te starten ^^
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)