Pagina 118 van 192 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128168 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.341 t/m 2.360 van 3827

Discussie: Fantasy Boeken

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireke Bekijk bericht
    Veel plezier, boek 3 wordt door de meeste als beste boek uit de serie beschouwd.
    Met daarna een domper met boek 4, die meteen door meeste als minste bevonden wordt

Crew Member wireke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    Met daarna een domper met boek 4, die meteen door meeste als minste bevonden wordt
    Kben er ondertussen bijna door geraakt ^^ Opzich eens het in gang schiet valt het wel mee, het is vooral een karakterontwikkeling die zich afspeelt heb ik de indruk

Member Lorvet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireke Bekijk bericht
    Kben er ondertussen bijna door geraakt ^^ Opzich eens het in gang schiet valt het wel mee, het is vooral een karakterontwikkeling die zich afspeelt heb ik de indruk
    Voorbereidend werk vond ik dat eigenlijk voor velen. Het is voornamelijk door de inhoud van de laatste 2 boeken dat ik het gevoel heb dat de laatste twee weergaloos gaan worden; er is immers een enorm potentieel voor alle lopende plotlines.

iTrader
    16 (100%)
    Daar heb je wel gelijk in Lorvet En ze kunnen maar beter goed worden ook haha anders voor niets door die zure appel gebeten ^^

Member Lorvet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Net nog eens de blog van Martin doorgelezen, plaatste hij daar een lange post over wat hij allemaal gedaan had en zijn meningen over alles en nog wat, 100en regels lang. Ging over de NFL, boeken die hij las, zijn meningen over alles en nog wat en op het laatste staat droogweg; "aja, ik ben ook aan the winds of winter bezig"

iTrader
    16 (100%)
    Ben nu begonnen aan de reeks dragonships van Weis & Hickman tot zolang ik men laatste deel binnenheb van Robyn Young. Ben nog niet ver maar vind het wel een leuk boekje. Doet me denken aan de vikingen
    En ben nu door dat boek door vond het geweldig xD wou eigenlijk starten in het 2de boek van dragonships maar ze hebben daarstrak reqiuem geleverd dus ga ik maar eerst dat boek verder lezen xD

Member Boemkool's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik ben toch benieuwd naar boek 4, hopelijk valt het goed mee aangezien de meesten het niet zo'n goed boek vinden.

Spoiler:

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Voor game of thrones hebben we een apart onderwerp.

De cover van WoT: A memory of light is wel geslaagd. Als je verder leest staan er spoilers, je bent gewaarschuwd.

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kandul Bekijk bericht
    Voor game of thrones hebben we een apart onderwerp.

De cover van WoT: A memory of light is wel geslaagd. Als je verder leest staan er spoilers, je bent gewaarschuwd.
    Ik wil niet zagen maar is het niet handiger om die topics te mergen ? Vaak worden er verschillende stukken besproken en word al eens naar die boeken verwezen

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Ik wil niet zagen maar is het niet handiger om die topics te mergen ? Vaak worden er verschillende stukken besproken en word al eens naar die boeken verwezen
    De serie is populair (173 posts op 4 maanden tijd) genoeg om zijn eigen topic te hebben en dan is het ook beter om dat in een apart topic te doen denk ik. Hier is het dan een verzameltopic voor de fantasyreeksen die op het forum (nog) niet populair genoeg zijn om een eigen thread te hebben, zo is het wat overzichtelijker.
    Ik wou dat ook doen voor WoT en ik heb het aan de grootste fan van het forum (Mini) gevraagd maar hij was er niet voor te vinden.

Member Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ik ben groter

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kandul Bekijk bericht
    De serie is populair (173 posts op 4 maanden tijd) genoeg om zijn eigen topic te hebben en dan is het ook beter om dat in een apart topic te doen denk ik. Hier is het dan een verzameltopic voor de fantasyreeksen die op het forum (nog) niet populair genoeg zijn om een eigen thread te hebben, zo is het wat overzichtelijker.
    Ik wou dat ook doen voor WoT en ik heb het aan de grootste fan van het forum (Mini) gevraagd maar hij was er niet voor te vinden.
    Omdat WoT lezers een open geest hebben (en omdat het gros van die ASOIAF posters gwn recente fanboys zijn van de TV serie die verder wss nog nooit een fantasy boek hebben gelezen) is het beter dat we hier blijven.
    We keep the faith pure!
    Hie kan je tenminste verwijzen naar/bespreken van andere titels ivm fantasy, zonder dat je offtopic gaat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhandd Bekijk bericht
    Ik ben groter
    BOW TO THE KING, PEASANT.

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mini Bekijk bericht
    Omdat WoT lezers een open geest hebben (en omdat het gros van die ASOIAF posters gwn recente fanboys zijn van de TV serie die verder wss nog nooit een fantasy boek hebben gelezen) is het beter dat we hier blijven.
    We keep the faith pure!
    Hie kan je tenminste verwijzen naar/bespreken van andere titels ivm fantasy, zonder dat je offtopic gaat
    Das waar maar dan krijg je weer naar je voeten als je teveel over ASOIAF begint ^^ haha

Anyhows Bol.com was nog eens zo vriendelijk om nog eens een boekje te leveren :') mahaha De witte wolvin boek 1 ^^ Nog eerst verder lezen aan mijn Reqiuem Dan ben ik door die reeks ook weeral door ^^

Fantasy books, how i love thee ^^

Member Kvothe's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Eindelijk Memories of Ice uit, de examenperiode dwong me om het boek aan de kant te leggen. Een fantastisch boek met een einde dat niemand onberoerd kan laten. Ongelooflijk hoe dit boek (+- 900 pagina's) op geen enkel moment verveelt. Elk hoofdstuk is belangrijk en er worden enkele subtiele links gelegd naar de vorige twee boeken in de serie. Een aanrader!

iTrader
    12 (100%)
    House of Chains is ook een geweldig boek. Ge leert daar trouwens de twee meest "awesome" characters kennen uit heel de serie.

Member Kvothe's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhandd Bekijk bericht
    House of Chains is ook een geweldig boek. Ge leert daar trouwens de twee meest "awesome" characters kennen uit heel de serie.
    Nog "awesomer" dan Rake of Quick Ben? Dat geloof ik niet . Anyway, heb HoC hier al liggen, zal er sebiet es aan beginnen!

iTrader
    12 (100%)
    Uiteraard allemaal persoonlijke voorkeur, maar voor mij zijn het toch de twee meest "awesome" figuren.

Voor zij die het boek reeds gelezen hebben, het gaat uiteraard over:

Spoiler:

Approved 9-lifer Vraeck's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    ik vermaak me momenteel met De vloek van de schaduw, van Alexey Pehov. Voor fans van de Thief gamereeks maar dan met zware fantasy vol magie, monsters, zombies, noem maar op! (is een trilogie trouwens)

Member RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Boek 1 van WoT is bijna uit. Even niet kunnen lezen wegens te veel werk, maar dan ff in een speed tempo er door gegaan. Tweede deel is alvast besteld .

Approved 9-lifer Tr1ploid's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mini Bekijk bericht
    Omdat WoT lezers een open geest hebben (en omdat het gros van die ASOIAF posters gwn recente fanboys zijn van de TV serie die verder wss nog nooit een fantasy boek hebben gelezen) .
    Als de elitaire nonsens die Mini hier neerpoot representabel is voor de mensen die actief zijn in dit topic, dan zie ik de threads ook liever apart.

LinkBacks (?)

1. 13 januari 2010, 23:53
  2. 31 januari 2009, 08:06

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten