Daar heb je wel gelijk in LorvetEn ze kunnen maar beter goed worden ook
haha anders voor niets door die zure appel gebeten ^^
Net nog eens de blog van Martin doorgelezen, plaatste hij daar een lange post over wat hij allemaal gedaan had en zijn meningen over alles en nog wat, 100en regels lang. Ging over de NFL, boeken die hij las, zijn meningen over alles en nog wat en op het laatste staat droogweg; "aja, ik ben ook aan the winds of winter bezig"![]()
Ik ben toch benieuwd naar boek 4, hopelijk valt het goed mee aangezien de meesten het niet zo'n goed boek vinden.
Spoiler:
Voor game of thrones hebben we een apart onderwerp.
De cover van WoT: A memory of light is wel geslaagd. Als je verder leest staan er spoilers, je bent gewaarschuwd.
De serie is populair (173 posts op 4 maanden tijd) genoeg om zijn eigen topic te hebben en dan is het ook beter om dat in een apart topic te doen denk ik. Hier is het dan een verzameltopic voor de fantasyreeksen die op het forum (nog) niet populair genoeg zijn om een eigen thread te hebben, zo is het wat overzichtelijker.
Ik wou dat ook doen voor WoT en ik heb het aan de grootste fan van het forum (Mini) gevraagd maar hij was er niet voor te vinden.
Omdat WoT lezers een open geest hebben (en omdat het gros van die ASOIAF posters gwn recente fanboys zijn van de TV serie die verder wss nog nooit een fantasy boek hebben gelezen) is het beter dat we hier blijven.
We keep the faith pure!
Hie kan je tenminste verwijzen naar/bespreken van andere titels ivm fantasy, zonder dat je offtopic gaat
BOW TO THE KING, PEASANT.
Das waarmaar dan krijg je weer naar je voeten als je teveel over ASOIAF begint ^^ haha
AnyhowsBol.com was nog eens zo vriendelijk om nog eens een boekje te leveren :') mahaha
De witte wolvin boek 1 ^^ Nog eerst verder lezen aan mijn Reqiuem
Dan ben ik door die reeks ook weeral door ^^
Fantasy books, how i love thee ^^
Eindelijk Memories of Ice uit, de examenperiode dwong me om het boek aan de kant te leggen. Een fantastisch boek met een einde dat niemand onberoerd kan laten. Ongelooflijk hoe dit boek (+- 900 pagina's) op geen enkel moment verveelt. Elk hoofdstuk is belangrijk en er worden enkele subtiele links gelegd naar de vorige twee boeken in de serie. Een aanrader!
House of Chains is ook een geweldig boek. Ge leert daar trouwens de twee meest "awesome" characters kennen uit heel de serie.
Uiteraard allemaal persoonlijke voorkeur, maar voor mij zijn het toch de twee meest "awesome" figuren.
Voor zij die het boek reeds gelezen hebben, het gaat uiteraard over:
Spoiler:
ik vermaak me momenteel met De vloek van de schaduw, van Alexey Pehov. Voor fans van de Thief gamereeks maar dan met zware fantasy vol magie, monsters, zombies, noem maar op! (is een trilogie trouwens)
Boek 1 van WoT is bijna uit. Even niet kunnen lezen wegens te veel werk, maar dan ff in een speed tempo er door gegaan. Tweede deel is alvast besteld.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)