Naar aanleiding van een off-topic discussie in het auto-gedeelte. Zijn er hier nog andere pretpark- en achtbanen fans?
Als kleine was ik altijd al gefascineerd door achtbanen en kermisattracties ... hoe sneller, hoe hoger en hoe meer inversies het deed hoe harder ik het wou proberen. Het is zelfs al zo ver gegaan dat ik al bijna 5 jaar in een rollercoasterclub zit, zodanig ik alle nieuws van heel de wereld kan volgen wat er gebeurd in't wereldje. En populair zijn die clubs ... Nederlandstalig hebben 3 grote clubs waar het aantal leden van deze samen makkelijk de 5000 man overschrijdt.
Ook gebeurt het dat onze jaarlijkse vakantie en tripjes soms in het teken van pretparken staat. Een weekendje UK voor Alton Towers, een weekendje Duitsland voor Heide-park ... of gewoon 3 weken Orlando, Florida voor de Walt Disney World- en Universal parken.
Zitten er hier ook nog zotten? Zijn er hier mensen die hun aangetrokken voelen tot pretparken omdat ze een nieuwe attractie openen (cfr volgend jaar De Vliegende Hollander in de Efteling, of Vertigo in Walibi). Of ben je eerder het persoon dat een stapje achteruit zet bij het aanzien van een coaster.
Post hier al je ervaringen, tripreports, foto's, filmpjes, enz...

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
) die ik tot hiertoe gedaan heb is de typhoon in Bobbejaanland. Die drop (ook al is het maar 25 meter) vind ik echt zo eng en dat is wel plezant. Maar nogmaals, liefhebbers zoals jij moeten hier waarschijnlijk goed om lachen.

.