Jep, één van het eerste uur!
Bwa, als het niet te spannend is.
Toch liever niet, maar in een zachte coaster durf ik al eens instappen.
Rollercoasters? Zo'n gevaarlijke dingen daar kruip ik van mijn leven niet in!
3j gelede ondertusse dan :o
Hier nog een tripje naar Europa Park gepland in augustus. Kijk er wel naar uit, is toch 2 jaar geleden. En natuurlijk Wodan![]()
Laatst gewijzigd door Poepoei; 24 maart 2012 om 20:53
De nieuwe show van Disneyland Paris, hier volledig te zien:
Disneyland® Paris : 20 ans ca va être géant ! - TF1
Best indrukwekkend. En héél lang (20 minuten).
Liedjes uit de bekendste films, met videoprojecties op het kasteel, fonteinen en vuurwerk.
Pff,
29 mei: Magic Kingdom + Animal Kingdom + Studios
31 mei: Universal Studios + Island Of Advanture
Niet simpel om dit wat fatsoenlijk gepland te worden. En met de vreselijk hoge prijs voor 1 dag (135 USD per park, voor hopper pass) heb ik ook geen zin veel tijd te 'verliezen'. Altijd lastig, zoiets plannen als je er nog nooit geweest bent, je weg niet kent, wandeltijden niet kan inschatten...
Idd die vip pass kost u wel wat ma is zen geld waard op drukke dage. Vorig jaar zat ik 2 weke later als u daar en was t best druk..
Ware vooraan int park begonne wel en was drekt 60min wacht bij the hulk en spiderman![]()
Tgoh kweet niwij zaten rond den 10e juni daar en vooral IoA was druk.
US was enkel the mummy vrij lang w8e ma rip ride rocket bv was 10-15min...
Busch gardens waren ook bepaalde attracties druk. 1u30 bv voor cheetah hunt ma die was een maand open ofzo.
Sea world ist enige park dat we zonder voorsteekpas gedaan hebbe en da was max 50min ongeveer voor journey to atlantis. Smorgens manta was zowa 35min en kraken ook zoiets!
We gaan bij US via een package overnachten, om een uur vroeger binnen te kunnen.
Busch Gardens is normaal een simpele donderdag voor Memorial Day, dus niet te druk.
Disney wordt blijkbaar een dag met matige drukte (23 mei ipv 29 mei). Met duidelijke strategie moet dat lukken.
Sea World heb ik eigenlijk geen idee, maar daar wil ik gewoon de coasters + Shamu-show doen, dus dat moet wel lukken op driekwart dag. We zorgen immers altijd dat we er ruim voor opening zijn, dus dan heb je al een ride zonder wachten.
Stilaan begin ik een beter zicht te krijgen op de parken. Toch wel redelijk excited ondertussen. Zonde dat ze zo vreselijk duur zijn.
Al een pak relaxter natuurlijk als je bvb 3 dagen kan gaan.
Laatst gewijzigd door Goldrusher; 3 april 2012 om 20:40 Reden: typo
now playing: Assassin's Creed III | Gravity Rush
als je zo'n six flags sport bottle koopt, moet je die dan kopen op de site van het eerste park waar je naartoe gaat? En je kan die bottles dan voor de rest van het seizoen in alle parken refillen voor 1$?
OzIris, de nieuwste aanwinst van Parc Astérix, is open!
On-ride:
Voor wie liever achteraan zit:
(in het begin trouwens ook wat off-ride beelden)
En de leuke tunnel, verrassend nat...
Laatst gewijzigd door Goldrusher; 13 april 2012 om 09:18 Reden: fix
Parc Asterix heeft er weer een pareltje bij. Terwijl we hier in Walibi en Bellewaerde weer op onze kin kunnen kloppen.![]()
Begin mei eens gaan kijken in Parc Asterix met gratis Golden Pass (zowel voor mezelf als voor vriendin) gewonnen via de Carrefour wedstrijd. De foto's zijn inderdaad indrukwekkend! Ik ben benieuwd, want PA zelf vind ik niet zo'n toppark en Tonnerre was 2 jaar terug voor mij ook niet zo'n supercoaster.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)