Bekijk resultaten enquête: Ben jij een rollercoasterfan?

Aantal stemmers
1820. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Jep, één van het eerste uur!

1.213 66,65%
  • Bwa, als het niet te spannend is.

280 15,38%
  • Toch liever niet, maar in een zachte coaster durf ik al eens instappen.

227 12,47%
  • Rollercoasters? Zo'n gevaarlijke dingen daar kruip ik van mijn leven niet in!

100 5,49%
Pagina 233 van 338 EersteEerste ... 133183223229230231232233234235236237243283333 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.481 t/m 3.495 van 5062
    Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Hoeda?
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI

Member Dark Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge hebt Tidal Wave toch gedaan hoop ik he? Die attractie is echt zo zot! Ik kwam daar zo soaked uit. Wat vond ge van Stealth?
    "Michael came in his pyjamas"

My Youtube Life

iTrader
    18 (100%)
    Wij hebben die toen nie gedaan, twas een beetje te kou Derachter heeft het nog kweenie hoe hard zitten gieten dus nat waren we zoiezo.

Ik heb een verdeelde mening over Thorpe park. Tis geen top park maar ik was toch blij da we da hebben meegenomen me Alton Towers.

Stealth heb ik enorm zitten vloeken op die rem op het einde. Verpest de zalige sfeer anders
    I am woman, hear me roar

Member Dark Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ^Jammer dat je Tidal Wave niet gedaan hebt, maar met koud weer is dat ook niet aan te raden .

Die rem opt einde van Stealth stoorde me niet, omdat je nog zo onder de indruk was van de lancering.
    "Michael came in his pyjamas"

My Youtube Life

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ja Thorpe is gewoon een thrill park, meer niet vind ik persoonlijk het is zeker geen compleet park qua aanbod
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15

iTrader
    18 (100%)
    Mja das ook een feit
    Das zon zalig gevoel als ge ineens gewoon die lucht voor u ziet terwijl ge me volle snelheid omhoog geschoten wordt.
    I am woman, hear me roar

Super Moderator Dakantochnie's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BaBsie Bekijk bericht
    Hoeda?
    Wel, de aankleding is (vooral aan de inkom) soms echt beneden alle peil vind ik. Je passeert eerst langs lelijke barakken, om vervolgens door een vreselijk ongezellige hal te passeren om dan langs een namaakstrand te komen dat in volle zomer niet eens open was. Bovendien was het niet alleen lelijk, het was met momenten ook echt verwaarloosd (je zou bijna je oude potten verf meenemen), wat toch echt niet kan in een pretpark vind ik.
    Verder is het eten er echt duur en waren hun toiletten ronduit vies. Langs de andere kant vind ik hun zone rond Stealth echt geweldig goed uitgewerkt en zelfs echt fotogeniek.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Vampire Bekijk bericht
    Ge hebt Tidal Wave toch gedaan hoop ik he? Die attractie is echt zo zot! Ik kwam daar zo soaked uit. Wat vond ge van Stealth?
    Tidal Wave heb ik net als Colossos niet gedaan wegens de gigantische wachtrij. Een troost kan zijn dat ik in Mirabilandia de Niagara gedaan heb, die minstens even spectaculair was.
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2

iTrader
    18 (100%)
    Mja ok, het park heeft weinig charme, ma ge moet het ooit wel eens gedaan hebben.
    Bij ons was het indertijd zodanig stil dat we Stealth toch wel een paar keer na elkaar hebben gedaan.

Zijt ge enkel voor Thorpe naar daar gegaan?
    I am woman, hear me roar

iTrader
    7 (100%)
    Mja ok, het park heeft weinig charme, ma ge moet het ooit wel eens gedaan hebben.
    Bij ons was het indertijd zodanig stil dat we Stealth toch wel een paar keer na elkaar hebben gedaan.

Zijt ge enkel voor Thorpe naar daar gegaan?
    Nee, ik zat sowieso toch voor enkele weken in en rond Londen, ik heb er maar gewoon is bijgenomen.
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2

iTrader
    18 (100%)
    Amai, enkele weken...
    Kostelijke bedoening nie?
    I am woman, hear me roar

iTrader
    14 (100%)
    chessington ook dan veronderstel ik

iTrader
    7 (100%)
    Amai, enkele weken...
    Kostelijke bedoening nie?
    Mja, op kosten van 't bedrijf he.
    De rekening zal idd niet mis zijn geweest, maar een mens moet zich al eens kunnen laten gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    chessington ook dan veronderstel ik
    Nee, heb maar één pretpark daar gedaan toen. Ik was daar tijdens de Farnborough airshow, en daar ben ik een paar dagen geweest. Ik heb ook een weekje doorgebracht in Londen zelf en voor de rest heb ik uitstapjes gedaan naar Windsor en zo.

iTrader
    14 (100%)
    leuk leuk ^^

iTrader
    14 (100%)
    ondertusse komt men UK trip ook weer dichterbij se gaat wel een zwaar weekend worden maar de moeite eerste dagske nog rap Drayton Manor meepikke en derna ne ganse dag AT (10-22) en dag erna nog een half dagske genieten ^^

benieuwd hoe ze er halloween aanpakken!

Member Eenuh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik hou echt verschrikkelijk veel van achtbanen! Echt, als ik kon zou ik er een hele dag op zitten ofzo!
    Spijtig genoeg heb ik niet echt vrienden die er ook zo verzot op zijn, dus krijg zelden de kans om naar een pretpark te gaan. Wel in September nog eens naar Disneyland geweest (voor de 6de keer ofzo) en vond de nieuwe Crush's Coaster geweldig! Spijtig genoeg maar één keer op kunnen gaan.
    Rock'n'Rollercoaster is natuurlijk ook fantastisch, lekker snellll! De nieuwe Space Mountain versie vond ik trouwens iets minder dan de vorige; de rit is wel hetzelfde maar de achtergronde enzo zijn minder interessant. Spijtig. En ook de Temple of Doom coaster was gesloten, was wel balen.

Ik hoop binnenkort nog eens naar een pretpark te gaan, hopelijk voor ze sluiten. Enige aanraders hier in België? Ben alleen nog maar naar Walibi geweest eigenlijk. =)

Pagina 233 van 338 EersteEerste ... 133183223229230231232233234235236237243283333 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten