Pagina 5 van 334 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huey
    Ik ben Charlotte Simons van 'Wolfe'

Subliem.
    Die wil ik binnenkort ook wel eens lezen ja.

Zelf pas begonnen in "De ontdekking van de hemel" van Mulisch maar moest eigenlijk "De asielzoeker" van Grunberg nog uitlezen.

Op mijn verlanglijst: La fascination du pire van Florian Zeller. Is naar 't schijnt een soort "vervolgverhaal" op "Plateforme" van Michel Houellebecq. Van die laatste heb ik hier ook "La possibilité d'une île" liggen, maar nog niet in begonnen.

Binnen een week begint het academiejaar weer, dan kan ik er eens invliegen

Edit: in "De ontdekking van de hemel" heb ik nog maar een 50-tal pagina's gelezen maar het ziet er veelbelovend uit.
    Laatst gewijzigd door Feignasse; 16 september 2006 om 23:25

iTrader
    1 (67%)
    The Art of short selling..

prachtig boek.. ben meer dan klaar voor de nexr bear cycle

Starrk's schermafbeelding
    iTrader
    33 (97%)
    Lord of the Rings: Fellowship of the ring.

Na de boeken meermaals in het nederlands gelezen te hebben heb ik ze nu alle 5 (hobbit, silmarillion) in het engels kunnen bemachtigen

Volgend boek: Two Towers (obviously ).

Wat ik zeker nog moet doen: De schaduw van de wind (door carlos ruiz zafon), Bezonken Rood (Jeroen Brouwers) en De Avonden (Reve)

Dirty_Col's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DekadeZ
    Lord of the Rings: Fellowship of the ring.

Na de boeken meermaals in het nederlands gelezen te hebben heb ik ze nu alle 5 (hobbit, silmarillion) in het engels kunnen bemachtigen

Volgend boek: Two Towers (obviously ).

Wat ik zeker nog moet doen: De schaduw van de wind (door carlos ruiz zafon), Bezonken Rood (Jeroen Brouwers) en De Avonden (Reve)
    De Silmarillion heb ik echt nooit kunnen lezen, petje af voor de mensen die erdoor kunnen zwoegen
    My Last.fm | Myspace | My Desktop
    "bruisend is in de eerste plaats al niet naturel, dus ik vraag mij al af wat voor een smeringe dingen erin zitten om dat water in de eerste plaats al te late bruizen" - Doem Draak

Gromme's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirty_Col
    De Silmarillion heb ik echt nooit kunnen lezen, petje af voor de mensen die erdoor kunnen zwoegen

Ik heb hem gelezen maar niet uitgelezen, zoveel informatie dat er aan bod komt.

spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Van de laatste 3 dagen:
    -"Hoe Vlaams zijn de Vlamingen?" van verschillende Vlaamse intellectuelen zoals 'Bobo' Bouckaert,Robert Senelle, Matthias Storme...
    Gaat over het al dan niet bestaan van de Vlaamse identiteit en de inhoud ervan.
    -"A throne in Brussels" van Paul Belien. Over het geslacht van de Saxen-Coburgs, en 'the Belgianisation of Europe'.
    -"Avonturen van een Nederbelg" van Derk-Jan Eppink. De Belgische cultuur gezien uit het oog van een Nederlander.
    -"Mister China" van Tim Clissold. Fantastisch boek over ondernemen in China. Behandelt vooral het cultuurverschil tussen de Westerse en Chinese Mpij.

next: "The Doors of Perception" van Huxley.

Vlees's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    De schaduw van de wind, Carlos Ruiz Zafón.

Beetje 'gehyped' boek maar volkomen terecht imo. Kheb er echt van genoten. Een aanrader voor wie van mysterieuze verhalen houdt.
    grimey

iTrader
    33 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirty_Col
    Kan ik inkomen. Het is in feite een heus scheppingsverhaal waar zelfs de bijbel, imo, niet tegen kan optorsen.

Het is inderdaad een waterstofbom aan informatie die je te verwerken krijgt, maar als fantasy/mythologische verhalen-junk, zwoeg je daardoor.

En weet je wat de beloning is? Het beste boek dat ik ooit gelezen heb, vooral bij de historie van Fëanor

Raukaris's schermafbeelding
    iTrader
    29 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DekadeZ
    Kan ik inkomen. Het is in feite een heus scheppingsverhaal waar zelfs de bijbel, imo, niet tegen kan optorsen.
    ni overdrijven é Het is een intressant boek maar ik vraag mij af of Tolkien het nog moeilijker kon maken want het is gewoon niet vlot te lezen (heb het paar keer gelezen dusja)
    Everybody lies.
    PSN: Raukaris

belgarath03's schermafbeelding
    iTrader
    0
    idd, de silmarlion is ni echt een roman, je moet het eigenlijk beschouwen als een geschiedenisboek van een andere wereld, maar eenmaal uitgelezen weet je cht wel bijna alles van Midden-Aarde (hetgene dat opgeschreven is toch)

iTrader
    33 (97%)
    + het helpt je beter de trilogie te verstaan, aangezien er verscheidene verwijzingen van de ganse historie in zitten.

bv. Gildor in boek 1 die een verwijzing naar het huis van Finrod geeft en Tom Bombadil die ook een slinkse verwijzing naar, ik denk, Elbereth geeft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raukaris
    ni overdrijven é Het is een intressant boek maar ik vraag mij af of Tolkien het nog moeilijker kon maken want het is gewoon niet vlot te lezen (heb het paar keer gelezen dusja)
    Bwa, doe ik toch niet? . Ik vind het beter dan de bijbel, maar daar zullen andere factoren ook wel aan de basis van liggen

ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    valt Slaughterhouse-five van Kurt Vonnegut te pruimen?

iemand had mij dat boek aangeraden en het leek wel iets te hebben...
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!

Atticus Finch's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Goh ja, val nu niet omver van verbazing maar in een bibliotheek kan je gratis een boek huren. Jawel jawel, ik lieg niet. Gewoon is een boek lenen en beginnen lezen is nog steeds de snelste manier om een eigen (altijd correct) oordeel te vellen.

Het is zo maar eens een idee ..

Fubro's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bernini mysterie.. was bij men ma dertijds en las die in 1 dag helemaal uit:P kon er gwn geen 5 min van afblijven.. en dag erna, ging k beginnen in de da vinci code.. ik zat daar zo.. 1ste pagina: " huh? " 2e pagina: " ma wtf? waar is die zen vrouw nu naartoe?"
    na 3e pagina gwn gestopt.. vond et gwn irri, bernini stak nog in menne kop ( GEWELDIG plot, en opt einde enz, hadk zeker ni zien aankomen!)

mijn mening:
    bernini>davinci

[edit] nu hebk trug goesting om dien boek te lezen..
    Xinosh

..:: psn nickname: SmokingNoob ::..

Cybergirl's schermafbeelding
    iTrader
    0
    k ga vanavond het Bernini mysterie ies uit de bibliotheek gaan halen.. k ben benieuwd of het echt zo goed is zoals jullie allemaal beweren..

hoeveel pagina's heeft die eig?

Pagina 5 van 334 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten