Pagina 236 van 251 EersteEerste ... 136186226232233234235236237238239240246 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.701 t/m 4.720 van 5001
    Member
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Finarfin Bekijk bericht
    Het toeval wil dat ik beide boeken enkele weken geleden ook heb gelezen! Ik hoop dat hij terug het niveau van het eerste boek haalt, maar wat een leuke serie (al wil ik een gedetailleerder kaartje!). Sowieso heeft hij nog enorm veel te vertellen en uit te leggen, zowel uit het verleden als het heden. De vaart uit het eerste boek gecombineerd met de lengte van het tweede zal al nipt worden.
    Van mij mag het gerust 2000 pagina's zijn, maar ik vermoed dat zoiets onmogelijk zal zijn. Er moet inderdaad nog veel verteld worden, tenzij er helemaal niets van actie meer gebeurd in het heden van het verhaal, hoewel ik dat niet zie gebeuren. In zulke verhalen hoop je toch altijd dat het hoofdpersonage zijn krachten terug krijgt en niet wegkwijnt in het niets. Ik voel mij nu al slecht met de gedachte dat hij al zijn krachten niet meer heeft

Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Iemand de volgende al gelezen:

-World War Z
    -Metro 2034 (niet 2033 )

Ga deze waarschijnlijk lezen op vakantie, waar kan ik me aan verwachten ?

Approved 9-lifer bLaZeR's schermafbeelding
    iTrader
    14 (89%)
    Zijn er mensen die een e-reader gebruiken of een tablet? Zo ja zijn er mensen die weten waar je goeie ebooks op Epub formaat kunt vinden?

Approved 9-lifer Faun's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Leerling & meester van Robin Hobb uit. Op naar de volgende. Niet slecht!
    @hierboven, legale kun je kopen op bol.com bijvoorbeeld. Voor illegale kan ik hier moeilijk uitleg geven. Wie zoekt die vindt.

Approved 9-lifer bLaZeR's schermafbeelding
    iTrader
    14 (89%)
    Ok, bedankt!

Member coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb 'the adventures of Alice in wonderland' nog eens gelezen, blijft toch een hilarisch boek Met als favoriet: the mock turtle.

Ik ga nu eens beginnen aan 'through the looking glass'.

EDIT: uit, even goed als zijn voorganger Op naar Virginia Woolf!
    Laatst gewijzigd door coldplayke; 16 augustus 2012 om 15:00

iTrader
    0
    Ik zit nu ongeveer in de helft van 'Orlando' van Virginia Woolf. Ik was wat bang om eraan te beginnen, omdat ze bekend staat voor haar stream of consciousness. Orlando lijkt me een van haar meer toegankelijkere werken, aangezien het voor mij zeer vlot wegleest Veel poëtische passage's met een modernistische verteltechniek en plot. Mag voorlopig toch zeker in de top 10 van beste boeken die ik al gelezen heb.

Member Finarfin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burrid Bekijk bericht
    Van mij mag het gerust 2000 pagina's zijn, maar ik vermoed dat zoiets onmogelijk zal zijn. Er moet inderdaad nog veel verteld worden, tenzij er helemaal niets van actie meer gebeurt in het heden van het verhaal, hoewel ik dat niet zie gebeuren. In zulke verhalen hoop je toch altijd dat het hoofdpersonage zijn krachten terug krijgt en niet wegkwijnt in het niets. Ik voel mij nu al slecht met de gedachte dat hij al zijn krachten niet meer heeft

Spoiler for klik:

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Vandaag het boek dodenrit uitgelezen van maggie stiefvater. Op de flap stond iets van als twilight goed vond dat dit dan ook goed zou zijn, maar dit boek was eigenlijk helemaal niet te vergelijken met die van twilight. Het ging over een race die elk jaar gehouden werd op 1 november met waterpaarden. Maar in de plaats van de gekende paarden waren dit grote roofdieren die mensen en alles wat beweegt verslinden op hun pad. Het boek verhaalt dan eigenlijk veel over de dreiging die de mensen hebben van de zee en de constante angst waarin ze leven. De 2 hoofdpersonages zijn redelijk goed geschreven, alleen blijven er wel wat onopgeloste vragen achter. Een 2de boek zou mooi aansluiten, maar als het bij het eerste blijft heeft het ook nog een zeer mooi einde. Het is ook mooi wanneer de 2 hoofdpersonages hun verhalen in elkaar komen en vervolgens met elkaar verweven geraakt. Toch wel een ontspannend boekje dat vlot doorleest. Ikzelf heb het op een paar uurtjes uitgelezen, ideaal voor op een terras met deze temperaturen

Member Hayrus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sinds lange tijd terug beginnen lezen. Nu ga ik een tijdje proberen in het Engels lezen. Momenteel bezig aan Lord of the Flies, dan graag iets van Murakami proberen en het Bioshock-boek is ook besteld

Lounge Queen J.F.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    On the Road van Jack Kerouac.

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Je moet wel zeggen wat je ervan vond ook!
    Toch zeker als het over On The Read gaat

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Utred Bekijk bericht
    Je moet wel zeggen wat je ervan vond ook!
    Toch zeker als het over On The Read gaat
    Yes master!
    Maar ik ben niet goed in van die 'recensiekes', dat moeten we al genoeg doen voor school als ik die uitgelezen krijg, is die voor mij goed

Oké, dus On the Road: vrij dun boekske en leest heel vlot (wat ik eerlijk gezegd niet echt verwacht had). Ik ben sowieso wel ne fan van Amerikaanse literatuur. Het kon mij echt wel meeslepen en ik kreeg in ene weg ook zin om te gaan roadtrippen en avonturen op te doen Ik vond het achteraf ook interessant om te lezen over die acteur zelf (al was het maar op Wikipedia enzo; ook "Beat generation"), allez, dat ge zo "weet" waar het om gaat, idk. Ik weet niet of het voor iedereen is weggelegd, maar ik ben bv. niet echt te vinden voor Jane Austen-schijt waar ge al lezend mee in slaap valt en dergelijke, terwijl veel mensen dat wel zijn.

Ohja, ik heb deze vakantie ook nog gelezen:
    - Love & Death: The Murder of Kurt Cobain van Wallace & Halperin: 't Is niet dat ik ervoor dacht dat hij echt vermoord was ofzo, maar het leek me gewoon interessant wat voor argumenten men ging aanhalen. En ik zweer het u, nadat ge dat boek gelezen hebt zijt ge quasi zeker dat die vermoord is
    - Gomorra van Saviano: Over de werkwijze van de Camorra. Vond die slecht, niet kunnen uitlezen. Allez, op zich is het wel interessant (feiten en geschiedenis), maar ik kon dat gewoon niet blijven lezen. De film vond ik ook saai.

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R3L4X Bekijk bericht
    Iemand de volgende al gelezen:

-Metro 2034 (niet 2033 )

Ga deze waarschijnlijk lezen op vakantie, waar kan ik me aan verwachten ?
    Die is nog altijd niet beschikbaar in het Engels als ik me niet vergis. Maar als uw Duits of Russisch goed is, enjoy

Momenteel zit ik in de helft van Altered Carbon. Bevalt me helemaal. Neuromancer en Do androids dream... vond ik ook heel goed. Het cyberpunk genre spreekt me dus wel aan blijkbaar.

iTrader
    0
    Orlando van Virginia Woolf is uit. Ik weet nog niet welk boek ik nu ga lezen, misschien nog eens Oscar Wilde of een ander boek van Woolf.

Approved 9-lifer Amaryliss's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Ik schaam me behoorlijk, maar heb net Virginia Andrews' Casteel omnibus gelezen. Absoluut geen grote literatuur, maar best wel eens leuk ^^

Member GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Orlando van Virginia Woolf is uit. Ik weet nog niet welk boek ik nu ga lezen, misschien nog eens Oscar Wilde of een ander boek van Woolf.
    Orwell!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GemaneDude Bekijk bericht
    Orwell!
    Snorewell!

Allé, ik zal eens een poging doen

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Snorewell!

Allé, ik zal eens een poging doen
    1984 heerst.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dillyracer Bekijk bericht
    1984 heerst.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten