The Godfather aan het lezen... eindelijk.
Jens Lapidus zou een nieuw boek uithebben dus dat staat op het verlanglijstje
The Godfather aan het lezen... eindelijk.
Jens Lapidus zou een nieuw boek uithebben dus dat staat op het verlanglijstje
Game of thrones, de eerste van ASOIAF dus.
de volgende 3 liggen al klaar, mooi verhaal, ben blij dat ik eerst de boeken gelezen heb en dan de serie. Serie miste iets te veel ook al dat ze ver van slecht was. Benieuwd wat er gaat gebeuren
Tussendoor lees ik even Animal Farm van George Orwell.
Nekeer zot gedaan voor de komende vakantie:
Imperium, Robert Harris
Halo Box Set, Eric S. Nylund, Tobias S. Buckell & Eric Nylund
House Of Leaves, M. Z. Danielewski
I Am Legend, Richard Mason
De bril van Darwin, M. Nelissen
Taal der engelen, James Rollins
Band of Brothers, Stephen E. Ambrose & Stephen E. Ambrose
Schijnbeweging, Jeffery Deaver
1Q84, Haruki Murakami & Jay Rubin
Super Freakonomics, Steven D. Levitt & Stephen J. Dubner
1984, George Orwell, J. Symons & English Literature Study Guides
Day By Day Armageddon, J. L. Bourne
Hey,
Weet iemand waar ik goedkoop E books kan kopen? bv cosmox, is die site goed?
Heb onlangs de eerste 3 E books uit de Gone reeks gelezen en ook de hongerspelen.
Weet nog iemand een reeks? Ik lees graag boeken met vervolg verhalen. bv die van g.g martin, moet ik nog aan beginnen.
Heb ook vorige week 50 tinten grijs en 50 tinten donkerder uit en ben nu bezig met 50 tinten vrij.
Heb ze wel af en toe langs de kant moeten leggen want die 2 konden er wat vanheb nooit zoveel uithouding
![]()
Thx voor de tip
Ik zit nu halverwege 't tweede 'boek', het bevalt mij ook zeer goed tot nu toe. Erg leuke stijl, en 'k heb zin om meer van dezelfde auteur te lezen. 't Enige wa mij een beetje tegenvalt, is dat de hoofdstukken over Tengo regelmatig een beetje droog zijn en de vaart uit het verhaal halen![]()
Ik sta op het punt om Star Wars Republic Commando: Hard Contact uit te lezen. Ik mag niet klagen. Het was goed om te lezen, veel spanning.
Ondertussen The Old Man and the Sea van Hemmingway uitgelezen. Buh, zo saai. 80+ pagina's lang de strijd tussen een grote vis en een oude man.
De Avonden is wel nog tof. De invloeden op Brusselmans zijn duidelijk zichtbaar.
Zojuist heb ik "the great Gatsby" besteld. Zodat ik het nog kan uitlezen voor de hype van de film.
Ik zoek een goed non-fictie boek over het dagelijkse leven in de middeleeuwen. Alle suggesties zijn welkom![]()
Turks Fruit aan het lezen... Goed boek! Voelt ook erg 'modern' aan terwijl het toch een boek van 1969 betreft. De explicitie seks en de vadsige manier waarop die wordt beschreven met momenten moeten wel vrij choquerend geweest zijn in die tijd, niet?![]()
Ik had ook veel van Hemingway verwacht, maar het was uiteindelijk ook niet mijn dada. Die zijn vertelstijl is zo droog en objectief, ik heb dat niet graag. En ik was redelijk pissed dat in For whom the bell tolls de brug na 300 blz nog altijd niet was opgeblazen.
Definetely dead & All together dead van Charlaine Harris
(boek 6 en 7 van de True blood serie)
En nu net begonnen in het volgende boek: From dead to worse.
De boeken houden hun niveau aan en lezen vlot![]()
The Old Man And The Sea is nochtans alles behalve droog(hehe). De liefde voor de zee die in dat boek zit vond ik immens mooi.
Het pakte mij totaal niet terwijl het toch wel de bedoeling was dat dat de visser bepaalde gevoelens opwekte. In het begin vond ik het wel nog 'aangrijpend' (in zijn kabine) maar over het het grootste stuk dacht ik gewoon:
'komaan jong, haalt die vis nu gewoon op en vaart naar huis'
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)