Pagina 2 van 251 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 5001
    Member Fighting Hobbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nacht Wacht (vertaald uit het Russisch) van Sergei Lukyanenko. Ik vond het op zich wel een goed boek, bovennatuurlijke thriller, maar er zitten ook wel veel filosofische elementen in dankzij de strijd tussen goed en kwaad en de daaruitvolgende dilemma's. Goed boek, zeker een aarader dus.

Member Massis's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeceefobie
    Bernini misterie is beter nrt schijnt
    klopt, vond ik ook heel wat beter

laatst gelezen boeken zijn
    Davinci code (vond'k goed boek)
    Bernini mysterie (pak beter)
    Juvenalis dilemma (rommel ivm vorige boek)

da was vorig jaar augustus

dit jaar bezig met "The hitchhikers guide to the galaxy", de volledige 5 delen van de trilogie (wa? da heet zo...)

zit ergens halfweg boek 3 maar al tijdje niemeer verder gelezen...

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    1ste antwoord was weer direct een zever antwoord
    nieuw record, yay \o/

Kleine waarschuwing voor toekomstige grapjassen. Als ge geen boeken wilt (kunt) lezen of het tijdverlies vind, dan moet ge het hier de mensen die er wel geinterreseerd in zijn niet komen uitlachen.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Paul Christopher: Michelangelo Mysterie
    Adam Fawner: De Einstein code

De einstein code zeer goed boek, Michelangelo mysterie was als wat slapper ma toch beiden goede boeken.

Nu pas in begonnen: De erfenis van fontanelli van Andreas Eschbach en het ziet er geweledig uit, een boek voor elke dromer

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goety0206
    Paul Christopher: Michelangelo Mysterie
    Adam Fawner: De Einstein code

De einstein code zeer goed boek, Michelangelo mysterie was als wat slapper ma toch beiden goede boeken.

Nu pas in begonnen: De erfenis van fontanelli van Andreas Eschbach en het ziet er geweledig uit, een boek voor elke dromer
    De Einsteincode, is dat serieus opgevat of eerder een parodie op de Da Vinci Code?

Member Sivve's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben bezig in de Donkere Toren reeks van Stephen King op dit moment.

Maar ik wil enkele HEEL goede horror boeken lezen, waar je het echt op de stuipen van krijgt, iemand aanraders?

Ty

Member Darth-Falcon's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    De schaduwvechter van William diehl

valt wel mee

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Welkom in medialand van Guido van Liefferinge.

Kwist niet dat het zo erg gesteld was met de leiding van onze commerciŽle media.

Nu bezig aan 1302, opstand in Vlaanderen.

Member Cakeman's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ben bezig in de quadrilogie (klopt dat?) Legacy of the Drow van R.A. Salvatore. Het eerste boek, The Legacy is uit en enkele dagen terug ben ik aan het boek, Starless Night, begonnen.

The Legacy was echt zeer goed en Starless Night zet tot nu toe de trend verder.

Echt leuk om na Baldur's Gate 1 en 2 gespeeld te hebben, een boeken uit de Forgotten Realms setting te lezen.

Member Huey's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ben Charlotte Simons van 'Wolfe'

Subliem.

Member Raukaris's schermafbeelding
    iTrader
    29 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cakeman

Echt leuk om na Baldur's Gate 1 en 2 gespeeld te hebben, een boeken uit de Forgotten Realms setting te lezen.
    Waar haal je die? (ben nu bezig in baldur's gate II )

Member Cakeman's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Deze heb ik besteld; ook bij Amazon. De 4 boeken in een mooie kartonnen boxset.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fighting Hobbit
    De Einsteincode, is dat serieus opgevat of eerder een parodie op de Da Vinci Code?

Is een serieus boek, geen parodie. Het gaat over een wetenschappelijke experiment, meer info durf ik al niet meer geven

Member freggelsof2's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    De geschiedenis van de luchtvaart 1939-1945
    zeer goed, gedetailleerd met foto's en anekdotes.
    Uitgebreide bespreking van alle types.

Member josuwa's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Het Juvenalis Dilemma van Dan Brown , slechtste Dan Brown Bernini mas 12x zo goed

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goety0206
    Is een serieus boek, geen parodie. Het gaat over een wetenschappelijke experiment, meer info durf ik al niet meer geven
    Fictie?

Member ElBramo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vroeger las ik echt veel fantasy-boeken zoals 'De eerste wet van de magie' en opvolgers. Echt wel de moeite waard, er zijn nog veel goede fantasy-reeksen te vinden in de bibliotheek.

Deze vakantie heb ik een serieuzer boek gelezen dat hoogst interessant is, nl 'De Quincunx' van Charles Palliser. Super boek, we heel dik en een beetje langdradig en "irritant" in het begin omwillle van de naÔviteit van de personages. Het boek telt denk ik 800 pagina's, maar naar het einde toe merk he hoe alle gebeurtenissen met elkaar verband houden en een patroon ontstaat. Het verhaal speelt zich af in de 19e eeuw en doet een beetje Victoriaans aan... Je merkt meegesleept te worden door het verhaal als je merkt dat elk personage met het hoofdpersonage en met elkaar te maken heeft en dat er een groot complot ontstaat tegen het hoofdpersonage.
    Heel intrigerend en een aanrader voor degene die literatuur studeren of die genoeg tijd hebben

Kheb ook 'Het bernini mysterie' gelezen, maar het verhaal lijkt te goed op 'De Da Vinci Code' naar mijn mening (of omgekeerd) Voor de rest is hij wel verrassend en constant spannend.

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door preske
    1ste antwoord was weer direct een zever antwoord
    nieuw record, yay \o/

Kleine waarschuwing voor toekomstige grapjassen. Als ge geen boeken wilt (kunt) lezen of het tijdverlies vind, dan moet ge het hier de mensen die er wel geinterreseerd in zijn niet komen uitlachen.

Een boekenforum zou leuk zijn
    *hint*

OnT:
    Heb onlangs de Doodszwaard trilogie gelezen (op aanraden van Raukaris ), is goede trilogie nog en leuk om aan het zwembad in het zonneke te lezen

Verder ook nog een aantal kortverhalen van R.E.H over Conan de Barbaar, ze spreken mij wel aan en ik ben nu op zoek naar zijn andere verhalen

Member ElBramo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raukaris
    Juist uitgelezen, Ketenvuur van Terry Goodkind.

ketenvuur aka De negende wet van de magie, heeft toch wel niet hetzelfde gevoel zoals de eerste boeken van de reeks. Ironisch genoeg is de serie zijn magie kwijt. De character development staat even ver als het eerste boek, en het is even spannend als een bordje kouwe pap

het plot: Iedereen is de geliefde van Richard vergeten van Richard behalve Richard zelf. Nu moet hij bewijzen dat ze echt bestaat en tegelijkertijd overleven want de keizer heeft een verschrikkelijk beest achter hem aangestuurd.

Spoiler:

al 9 boeken en de reeks staan echt nog nergens..

Ik ben een fantasy fan (heb al hopen series uit) maar deze heeft toch wel alle spanning verloren..

Ben weer bezig in Het rad Des Tijds (Wheel of Time of kortweg WoT), toch wel mijn favoriete reeks allertijden moet al de 3de of 4de keer zijn dat ik ze lees. ^^ Ben altijd bezig in de reeks, ze is zo groot dat er altijd wel een boek is dat je wilt herlezen en dan kun je weer naar een andere gaan
    Aaah Cool der is al een negende boek uit, maar ik denk dat ik de 8e nog moet lezen. En kwas de naam van de auteur al vergeten ook Het is zooo lang geleden sinds de laatste boek he. Ik hoop dat Goodkind eens een einde breidt aan zijn reeks Zal maar eens naar de bib moeten gaan om wat fantasy schade in te halen he WoT wil ik ook wel eens lezen dan.

edit: spoiler is zooo true he, kvond die oorlogen tussen het leger van Jagang en van de Nieuwe Wereld zo zalig he, de magie is het beste aspect van het boek en Richard zou dan wel de sterkste magiŽr van de wereld zijn, hij kent er nog steeds nix van Ik wil eens een echte oorlog zien, maar die wordt constant ontweken in het boek. En zoals ik zeg is het al zolang geleden dat ik de reeks gelezen heb. Is Zed dood eigenlijk? Was ik vergeten.

Member Bose's schermafbeelding
    iTrader
    0
    daarjuist de droogte van herman brusselmans nog is gelezen. khem soms tijdens het lezen echt zitten lachen gewoon. zo zalig

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten