Pagina 42 van 258 EersteEerste ... 323839404142434445465292142 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 821 t/m 840 van 5142
    Member Fireflame's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Graag zou ik binnenkort naar de VS reizen. Na wat opzoekingswerk las ik op de site van de FOD dat je een solvabiliteitsbewijs nodig hebt om naar de VS te reizen. Nu ben ik nog ten laste van mijn ouders (wel meerderjarig). Volstaat het dan om hen gewoon een brief te laten ondertekenen dat ze financieel borg staan voor mij?

Of wordt dit helemaal niet streng gecontroleerd...

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    273 (100%)
    Nog nooit van gehoord..
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    Goedkoper op reis

Member Fireflame's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Dus een gewoon internationaal paspoort en ESTA vooraf invullen moet volstaan?

op Reisdocumenten - Diensten - Homepage - Buitenlandse Zaken, Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking staat:

Opmerkingen
    Uw Belgisch paspoort moet geldig bij de inreis en tijdens het verblijf. Een voorlopig paspoort wordt niet aanvaard.
    U dient te beschikken over een bewijs van financiŽle solvabiliteit (kredietkaarten, reischeques, etc.)

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireflame Bekijk bericht
    Dus een gewoon internationaal paspoort en ESTA vooraf invullen moet volstaan?

op Reisdocumenten - Diensten - Homepage - Buitenlandse Zaken, Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking staat:

Opmerkingen
    Uw Belgisch paspoort moet geldig bij de inreis en tijdens het verblijf. Een voorlopig paspoort wordt niet aanvaard.
    U dient te beschikken over een bewijs van financiŽle solvabiliteit (kredietkaarten, reischeques, etc.)
    Officieel moet je ook kunnen aantonen dat je daar niet zonder middelen zult vallen. Een kredietkaart is in de praktijk genoeg, als hier al naar gevraagd wordt (bij mij nog nooit). En aangezien je die toch praktisch nodig hebt voor je reis, lijkt me dat geen probleem, toch ?

Je gaat minder dan 90 dagen ? Dan is een ESTA voldoende. Langer, dan moet je een visum aanvragen. Voor beiden moet je paspoort uiteraard wel nog geldig zijn.
    nick=PSN

Member jan1978's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iplf Bekijk bericht

Opzet van de reis is een combinatie tussen wat relaxvakantie, er eens geweest zijn, en wat pretparken doen.

22 mei: aankomst Orlando + citywalk Universal.
    23 mei: Universal + Islands Of Adventure
    24 mei: Busch Gardens Tampa (overnachting in sarasota)
    25 mei: Op't gemak van sarasota via Siesta Key beach naar Mikka State Park en zo naar Naples
    26 mei: Naples
    27 mei: rustige rit naar Miami via US41 door de natuur. Dan wat shopping en in de namiddag Miami beach. Overnachting Ft. Lauderdale.
    28 mei: Everglades richting visitor center Flamingo met redelijk wat hiken.
    29 mei: voormiddag Miami, vanaf de late namiddag terug richting Orlando rijden.
    30 mei: Magic Kingdom, Animal Kingdom, Studios (mijn plan of attack is al klaar ).
    31 mei: Sea World + tattoo
    1 juni: shopping in outlets International Drive + vlucht naar huis om 20.45.
    Ik kijk vooral uit naar uw review van Orlando + pretparken (ik moet nog 2 dagen vullen met pretparken), de Everglades visitor center in Flamingo (twijfel tussen deze en Shark Valley+Gulf Coast) en Miami beach...

Member BiZi's schermafbeelding
    iTrader
    532 (100%)
    1 dag voor Universal EN Islands lijkt me wel bijzonder krap...

Beide parken zijn echt superb, dus ik zou eerlijk gezegd je tijd er voor nemen.

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Idd, bij drukte raak je zelf maar op 1 dag een park rond wij zate er juni en toen wast echt druk
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15

Member
    iTrader
    24 (93%)
    675€ naar san diego h/t vanuit brussel op 25/08 tot 15/09 ( wel pas om 17de terug, maar vertrek de 15de tegen 22u na philadelphia)
    zit daar ook 12 uur.. hopen da ter wat te doen is

iTrader
    273 (100%)
    Mag een hotel een deposit fee houden als je het cancelled? Ik heb daarnet mijn hotel in miami geannuleerd omdat ik iets anders had gevonden. Ik begrijp dat ik de booking fee niet terug kan krijgen, maar ik verwachtte wel dat ik de 10% deposit fee terugkrijg? Een antwoord van het hotel was gewoon dat ze mijn annulering goed hebben ontvangen en dat ze geen extra kosten zullen aanrekenen, maw mijn vraag straal genegeerd. Het is pas voor een verblijf op 1 juli..
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    Goedkoper op reis

Member
    iTrader
    9 (100%)
    Hangt van de voorwaarden af... Staan normaal op voorhand vrij goed uitgelegd bij het boeken.
    Indien gratis annulatie, krijg je alles teruggestort via je creditcard (een cc=afrekening die positief is, is altijd eens leuk). Indien niet lijkt het me logisch dat ze beide bedragen houden. Die booking fee voor hun moeite, en de deposit voor het vrijhouden van de kamer en als compensatie voor het mogelijke verlies aan inkomsten.

iTrader
    273 (100%)
    Had blijkbaar via hostelsclub gereserveerd. Die booking fee en 10% deposit is naar hen gegaan, en niet naar het hotel dus :/
    USA 2013:
    Goedkoper op reis

Member jan1978's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    De koers van de dollar ziet er niet al te best uit voor degenen die nog op reis willen gaan....ik inclusief.

Member BiZi's schermafbeelding
    iTrader
    532 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan1978 Bekijk bericht
    De koers van de dollar ziet er niet al te best uit voor degenen die nog op reis willen gaan....ik inclusief.
    jeeps
    het begint te pikken!

Member Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Als hij zo blijft, kan ik er nog mee leven. Juli 2010 was toen gelijkaardig aan nu, met een 1.19 in mei.

Gelukkig zijn de meeste hotels voor dit jaar al vooraf betaald, maar niet allemaal, en de naft is er ook niet goedkoper op geworden. Ik schat ondertussen toch al +-100EUR extra kosten ter plaatse per persoon owv de lagere koers.

Member
    iTrader
    81 (98%)
    Pff, die dalingen steken mij echt de keel uit, had hem beter gekocht toen ie nog 1.34 stond, had ik toch zeker minstens 100$ meer. Ga toch wel dinsdag eens langs bij de bank om toch al een geheel af te halen aan de koers van nu... dan heb ik toch iets.
    hoi

iTrader
    14 (100%)
    Amai idd klote koers. Juist een jaar geleden Betaalde ik aan 1.40. Nu, april 2009 had ik hem aan 1,19

Member
    iTrader
    0
    sjoo, ik bekeek die koers net ook eens. Gene vette.

Member
    iTrader
    9 (100%)
    Aangezien jan1978 erom had gevraagd, hier al een review van Universal Studios Orlando:

We hebben overnacht in Holiday Inn at the entrance, waardoor het park op wandelafstand lag, EN we 1 extra uur voor parkopening kregen in IOA. Dat extra uur was echt vreselijk handig.
    30 minuten voor opening stonden we aan de gate en toen het park (5 minuten te vroeg) openging zijn we in alle rust naar Harry Potter gewandeld waar we Forbidden Journey hebben gedaan zonder aanschuiven. Zowat de beste non-coaster die ik OOIT gedaan heb. Daarna walk-on op de (kiddie)coaster er tegenover en 2 walk-ons op de B&M coasters (naam ontglipt me) even verderop. Dit alles heeft amper 50 minuten geduurd, inclusief wat foto's nemen. Rond 8.50 stonden we te wachten aan de Harry Potter brug om ons richting Spiderman te begeven. Toen die doorgang om 8.55 openging, konden we nog in alle rust door Jurassic Park wandelen en was Spider Man nog een walk-on (park gaat open om 9, maar iedereen gaat meteen naar Potter). Daarna ook nog Jurassic Park ride als walkon gedaan, en 10 minuten moeten wachten voor Hulp. Rond 11.00 zijn we richting Universal Studios gegaan (10 minuten wandelen) waar we 2x Rip Ride Rocket met max 10 min wachten hebben gedaan. Daarna nog Mummy (20 min) en Simpsons (10 min). De rest interesseerde ons bitter weinig. Uiteindelijk rond 14.30 het park verlaten.

Conclusies:
    1) zorg dat je je hotel via Universal boekt voor de noodzakelijke vroegere parkopening.
    2) Potter-deel is superdruk en wordt vaak afgesloten, ideaal dus via de early opening .
    3) Door een headstart in de ochtend, heb je al erg veel gedaan EN kan je nog wat rustige wachtrijen scoren mits goede planning.
    4) Als je niet alle shows wilt zien, en vooral attracties doen, kom je ruim toe met 1 dag voor beide parken.
    5) Universal is niet zo populair als de Disney-parken, waardoor je het volgens mij zelfs in de zomer vrij vlot kan doen als je vroeger binnenkan.
    6) Bij Simpsons, zorg dat je tijdens de pre-video in de lift tegen de deur aan de overzijde staat. Ga als die deur opengaat meteen binnen en ga op de 1ste rij zitten, NIET de 2e. De simulators vanonder geven veel beter zicht dan vanboven. Vraag gerust of je vanonder mag zitten bij de splitsing (rechts is vanonder, links is de trap op naar boven).
    7) ZEER vriendelijk personeel, een ware verademing tov veel andere parken.

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Het hier eens vragen:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    Iemand die de prijs weet van een reis naar San Francisco? Vlucht + 7 dagen hotel? Ik heb snel eens opgezocht en de prijs van de vlucht is tot 4 maal zo veel als wanneer je naar New York vliegt. Dat kan toch niet? Vluchten van in de VS binnen de VS zijn toch een stuk goedkoper dan van Europa naar de VS vliegen normaal?

Is het overigens gemakkelijk om zelf een bezoek te kunnen regelen naar Adobe, Google, Apple etc? Want indien dat mogelijk is zou ik graag Sillicon Valley wel eens willen bezichtigen als extra met enkele grote bedrijven erbij.
    For science.

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iplf Bekijk bericht
    Aangezien jan1978 erom had gevraagd, hier al een review van Universal Studios Orlando:

We hebben overnacht in Holiday Inn at the entrance, waardoor het park op wandelafstand lag, EN we 1 extra uur voor parkopening kregen in IOA. Dat extra uur was echt vreselijk handig.
    30 minuten voor opening stonden we aan de gate en toen het park (5 minuten te vroeg) openging zijn we in alle rust naar Harry Potter gewandeld waar we Forbidden Journey hebben gedaan zonder aanschuiven. Zowat de beste non-coaster die ik OOIT gedaan heb. Daarna walk-on op de (kiddie)coaster er tegenover en 2 walk-ons op de B&M coasters (naam ontglipt me) even verderop. Dit alles heeft amper 50 minuten geduurd, inclusief wat foto's nemen. Rond 8.50 stonden we te wachten aan de Harry Potter brug om ons richting Spiderman te begeven. Toen die doorgang om 8.55 openging, konden we nog in alle rust door Jurassic Park wandelen en was Spider Man nog een walk-on (park gaat open om 9, maar iedereen gaat meteen naar Potter). Daarna ook nog Jurassic Park ride als walkon gedaan, en 10 minuten moeten wachten voor Hulp. Rond 11.00 zijn we richting Universal Studios gegaan (10 minuten wandelen) waar we 2x Rip Ride Rocket met max 10 min wachten hebben gedaan. Daarna nog Mummy (20 min) en Simpsons (10 min). De rest interesseerde ons bitter weinig. Uiteindelijk rond 14.30 het park verlaten.

Conclusies:
    1) zorg dat je je hotel via Universal boekt voor de noodzakelijke vroegere parkopening.
    2) Potter-deel is superdruk en wordt vaak afgesloten, ideaal dus via de early opening .
    3) Door een headstart in de ochtend, heb je al erg veel gedaan EN kan je nog wat rustige wachtrijen scoren mits goede planning.
    4) Als je niet alle shows wilt zien, en vooral attracties doen, kom je ruim toe met 1 dag voor beide parken.
    5) Universal is niet zo populair als de Disney-parken, waardoor je het volgens mij zelfs in de zomer vrij vlot kan doen als je vroeger binnenkan.
    6) Bij Simpsons, zorg dat je tijdens de pre-video in de lift tegen de deur aan de overzijde staat. Ga als die deur opengaat meteen binnen en ga op de 1ste rij zitten, NIET de 2e. De simulators vanonder geven veel beter zicht dan vanboven. Vraag gerust of je vanonder mag zitten bij de splitsing (rechts is vanonder, links is de trap op naar boven).
    7) ZEER vriendelijk personeel, een ware verademing tov veel andere parken.
    amai chance gehad ^^ potter gedeelte is idd massa the forbidden journey is by far de beste dark ride ever, ge zou hem echt 2x moete doen ofzo, de eerste keer is te overweldigend om alles te zien.

je vergeet trouwens Popeye & Bluto's Bilge Rat Barges nog, meest natte attractie die'k ooit deed. gewoon soaked, no matter waar ge zit Dudley Do-Rights Ripsaw Falls is ook zeker aan te raden coole boomstammekes

Pagina 42 van 258 EersteEerste ... 323839404142434445465292142 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten