Pagina 15 van 258 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 281 t/m 300 van 5142
    Approved 9-lifer
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk bericht
    Bij Hertz stond het er niet op.
    We hebben gebeld: bij aangrenzende staten was er geen kost
    Toch bedankt.

Voila, vlucht geboekt.
    West-Coast here I come again
    Wanneer ga je, welke maatschappij en welke luchthaven?
    Altijd tof om dat te lezen, en wie weet zitten 9livers nog op dezelfde vlucht
    PSN: tngninja
    Steam: tngninja

Member
    iTrader
    9 (100%)
    Is hier iemand die naar Vegas gaat en van plan is naar de In n Out te gaan op de straat tussen Excalibur en NYNY?
    Ik heb n shirt nodig uit de company store... Moest iemand dat kunnen meebrengen zou dat super zijn. Tegen kleine vergoeding natuurlijk. PM aub.

Member
    iTrader
    81 (98%)
    Dan toch al 2 handbagage koffers gevonden, 36 euro per stuk. Wegen slechts 1.9kg dus komen ook goed van pas om met Ryanair te vliegen
    hoi

Approved 9-lifer Delirium's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door switchblade Bekijk bericht
    Wanneer ga je, welke maatschappij en welke luchthaven?
    Altijd tof om dat te lezen, en wie weet zitten 9livers nog op dezelfde vlucht
    Van 23 juni tot 14 juli.
    Heen via KLM van Schiphol en terug (met een A380 ) via Air France naar Charles de Gaulle.
    Nu alles eens bekijken om een schone route vast te leggen

Member Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Kvond het al raar dat ik geen updates meer ontving over het USA topic, maar der is blijkbaar al lang een nieuw topic lol

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    k weet nu ook niet met hoeveel je in je groep bent en met hoeveel je in een hotelkamer zal kruipen. Indien je per 2 op hotel gaat zal 25$ pp misschien wel lukken, al zal je niks te fancy moeten verwachten denk ik dan(en zeker niet in een stad).
    Hier wil ik toch even op reageren. Vanwaar haal jij 25$ pp!?!? Typfoutje of zie ik hier iets over het hoofd?

Ik heb vorige week (ja ik ben er vroeg bij dit jaar) het laatste van de 15 hotels geboekt voor juli 2012. We zijn met 2 en kiezen voor de annuleerbare tarieven (die zijn weliswaar iets duurder). Kamertype meestal 2 queen.

Samenvatting van de reis + de geboekte hotels:
    google maps

14/07: BRU-Reykjavik-DEN (18u40), Springhill Suites Denver Aurora/Fitzsimons
    15/07: ->Sheridan, Mill Inn
    16/07: US 14a, Bighorn Canyon NRA, Buffalo Bill Historical Center, Old Trail Town ->Cody, BW Sunset Motor Inn
    17/07: Beartooth Highway, Yellowstone -> Yellowstone, Canyon Lodge
    18/07: Yellowstone, Canyon Lodge
    19/07: Yellowstone, Grand Teton -> Jackson, BW Plus The Lodge at Jackson Hole
    20/07: Red Canyon Overlook, Flaming Gorge Reservoir & Dam overlook -> Vernal, Springhill Suites
    21/07: Dinosaur NM, Colorado NM, UT128 -> Moab, La Quinta Inn
    22/07: Long Canyon/Shafer/Potash jeep tour, Canyonlands, Dead Horse Point -> Moab, La Quinta Inn
    23/07: Arches, La Sal Mountains loop -> Moab, La Quinta Inn
    24/07: Little Wild Horse Canyon, Capitol Reef -> Torrey, Red Sands Hotel
    25/07: Burr Trail, Scenic Byway 12 , Bryce Canyon -> Bryce Canyon, BW Plus Bryce Canyon Grand Hotel
    26/07: Bryce Canyon, Cottonwood Canyon Road, Grosvenor Arch -> Page, Holiday Inn Express
    27/07: Horseshoe Bend, Grand Canyon -> Grand Canyon, Maswik Lodge
    28/07: Grand Canyon, Moki Dugway, Muley Point, Monument Valley (evt (deel van) scenic drive) -> Monument Valley, The View
    29/07: Mesa Verde NP -> Durango, Comfort Inn & Suites
    30/07: Hwy 550 (Million Dolar Highway), Black Canyon of the Gunnison NP -> Gunnison, Rodeway Inn
    31/07: Monarch Pass, Canon City Skyline Drive, Shelf Road, Pikes Peak Highway -> Colorado Springs, The Academy Hotel
    01/08: 17u15: DEN-Reykjavik
    02/08: Reykjavik-BRU

Om een idee te geven:
    Gemiddelde kostprijs van de reeds betaalde hotels, per persoon: 67€
    Gemiddelde kostprijs van de nog ter plaatse te betalen hotels, per persoon: 69$

Toegegeven, het zijn geen motels en ik kijk ook altijd naar de scores op tripadvisor om al direct een hoop twijfelachtige overnachtingsplaatsen te schrappen, maar het zijn nooit suites of overdreven chique en dure hotels op misschien Jackson & Monument Valley na.

Dus om aan 25$ of 19€ atm, gemiddeld, met 2 personen te geraken? Onwaarschijnlijk ...
    De vorige jaren waren we met 3 in dezelfde periodes en, Hawaii niet meegerekend, zaten we rond de 45€ pp...

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    272 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squealer Bekijk bericht
    Kvond het al raar dat ik geen updates meer ontving over het USA topic, maar der is blijkbaar al lang een nieuw topic lol

Hier wil ik toch even op reageren. Vanwaar haal jij 25$ pp!?!? Typfoutje of zie ik hier iets over het hoofd?
    ----> http://www.9lives.be/forum/15803218-post4919.html
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    Goedkoper op reis

Member
    iTrader
    9 (100%)
    100 voor 4 is ook 100 voor 2 hoor .

iTrader
    272 (100%)
    btw wie was die persoon weer die bij deutsche bank zat en valuta goedkoop kon wisselen: was dit goedkoop omdat je daar werkte, of is dit gewoonweg voor iedereen zo? Kan het met niet meer goed herinneren..
    iplf: zou ik nu al een hotel boeken voor SF GA? Of beter wachten op een pakket met tickets erbij? Ik zoek wel nog een manier om een goedkoop admission ticket te hebben, als ze bij SFMM al zo goedkoop waren bij het hotel..
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    Goedkoper op reis

Member
    iTrader
    1 (67%)
    Is DRIVE-USA | The American Way Of "Drive" de beste website om een auto te huren als beiden onder de 25 zijn (ik 22, maat 21)?
    Voor een week heb ik nu een auto gevonden in LA voor 330 euro en in de prijs zit er 'Collision Damage Waiver' en 'Additional drive over the age of 21'.

Member jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Ik heb vorige week (ja ik ben er vroeg bij dit jaar) het laatste van de 15 hotels geboekt voor juli 2012. We zijn met 2 en kiezen voor de annuleerbare tarieven (die zijn weliswaar iets duurder). Kamertype meestal 2 queen.

Samenvatting van de reis + de geboekte hotels:
    google maps

14/07: BRU-Reykjavik-DEN (18u40), Springhill Suites Denver Aurora/Fitzsimons
    15/07: ->Sheridan, Mill Inn
    16/07: US 14a, Bighorn Canyon NRA, Buffalo Bill Historical Center, Old Trail Town ->Cody, BW Sunset Motor Inn
    17/07: Beartooth Highway, Yellowstone -> Yellowstone, Canyon Lodge
    18/07: Yellowstone, Canyon Lodge
    19/07: Yellowstone, Grand Teton -> Jackson, BW Plus The Lodge at Jackson Hole
    20/07: Red Canyon Overlook, Flaming Gorge Reservoir & Dam overlook -> Vernal, Springhill Suites
    21/07: Dinosaur NM, Colorado NM, UT128 -> Moab, La Quinta Inn
    22/07: Long Canyon/Shafer/Potash jeep tour, Canyonlands, Dead Horse Point -> Moab, La Quinta Inn
    23/07: Arches, La Sal Mountains loop -> Moab, La Quinta Inn
    24/07: Little Wild Horse Canyon, Capitol Reef -> Torrey, Red Sands Hotel
    25/07: Burr Trail, Scenic Byway 12 , Bryce Canyon -> Bryce Canyon, BW Plus Bryce Canyon Grand Hotel
    26/07: Bryce Canyon, Cottonwood Canyon Road, Grosvenor Arch -> Page, Holiday Inn Express
    27/07: Horseshoe Bend, Grand Canyon -> Grand Canyon, Maswik Lodge
    28/07: Grand Canyon, Moki Dugway, Muley Point, Monument Valley (evt (deel van) scenic drive) -> Monument Valley, The View
    29/07: Mesa Verde NP -> Durango, Comfort Inn & Suites
    30/07: Hwy 550 (Million Dolar Highway), Black Canyon of the Gunnison NP -> Gunnison, Rodeway Inn
    31/07: Monarch Pass, Canon City Skyline Drive, Shelf Road, Pikes Peak Highway -> Colorado Springs, The Academy Hotel
    01/08: 17u15: DEN-Reykjavik
    02/08: Reykjavik-BRU

Om een idee te geven:

Toegegeven, het zijn geen motels en ik kijk ook altijd naar de scores op tripadvisor om al direct een hoop twijfelachtige overnachtingsplaatsen te schrappen, maar het zijn nooit suites of overdreven chique en dure hotels op misschien Jackson & Monument Valley na.

Dus om aan 25$ of 19€ atm, gemiddeld, met 2 personen te geraken? Onwaarschijnlijk ...
    De vorige jaren waren we met 3 in dezelfde periodes en, Hawaii niet meegerekend, zaten we rond de 45€ pp...
    Heel mooie route heb je daar. Ben er jaloers op

Misschien een kleine tip voor de canyon logde.
    Door een mega barst in de voorruit van de auto, moesten we deze gaan omwisselen in LV. Daardoor hadden we een immense trip naar yellowstone. We belde dat we heel laat gingen arriveren, amar dat was geen probleem. Uiteindelijk kwamen we om half 1 snachts aan bij de canyon lodge. Dan licht hun boekings systeem daar plat en daarom kregen we zomaar een upgrade naar een kamer van 250$ per nacht

Bij de Flaming Gorge dam kan je een gratis tour krijgen. Zeker doen, was echt de moeite. Ja mag tot heel onder gaan. Bij ons stonden de release tubes aan omdat het water zo hoog stond. Mega water kanon.

Je gemiddelde kamer prijs vind ik trouwens toch ook wat veel. Wij kwamen op een gemiddelde uit voor 100$ per nacht voor 2 personen. dus tel maar uit wat het per persoon is in euros. maar zeker geen 67, maar ook geen 25. Als je een beetje uitkijkt dan kan je mooie kamers hebben voor een zeer redelijk prijs. Om wat voorbeelden te geven hadden we volgende slaapplaatsen:

- Canyon lodge
    - Curry village tent cabin
    - Canyon colors b&b Page (125$)
    - red rock inn b&b Springdale (120$)
    - motels meestal rond de 80-85$ (vb gloednieuwe motel 6 in beatty, BW in torrey, Holliday inn in Price,...)
    Homer J Simpson: Stupid risks are what make life worth living.

xboxLive: jackherrer78

iTrader
    272 (100%)
    Hier gemiddelde van 111$ per kamer, dus 55,5$ per persoon
    USA 2013:
    Goedkoper op reis

iTrader
    272 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |nfected Bekijk bericht
    Is niet nodig, ik reserveer soms met 1 CC en als ik daar arriveer pak ik soms een andere. te zien welke ik eerst kan nemen. Ik heb daar nog nooit problemen mee ondervonden. Let gewoon op bij die nieuwe moet je soms eerst in de VS activeren door geld af te halen.
    Ja, maar ik heb vrijwel steeds een 'advanced 14 day purchase' genomen. De meeste hotels zijn ondertussen al betaald, maar enkele andere nog niet, daarom mijn twijfel
    USA 2013:
    Goedkoper op reis

Member Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Heel mooie route heb je daar. Ben er jaloers op

Misschien een kleine tip voor de canyon logde.
    Door een mega barst in de voorruit van de auto, moesten we deze gaan omwisselen in LV. Daardoor hadden we een immense trip naar yellowstone. We belde dat we heel laat gingen arriveren, amar dat was geen probleem. Uiteindelijk kwamen we om half 1 snachts aan bij de canyon lodge. Dan licht hun boekings systeem daar plat en daarom kregen we zomaar een upgrade naar een kamer van 250$ per nacht

Bij de Flaming Gorge dam kan je een gratis tour krijgen. Zeker doen, was echt de moeite. Ja mag tot heel onder gaan. Bij ons stonden de release tubes aan omdat het water zo hoog stond. Mega water kanon.

Je gemiddelde kamer prijs vind ik trouwens toch ook wat veel. Wij kwamen op een gemiddelde uit voor 100$ per nacht voor 2 personen. dus tel maar uit wat het per persoon is in euros. maar zeker geen 67, maar ook geen 25. Als je een beetje uitkijkt dan kan je mooie kamers hebben voor een zeer redelijk prijs. Om wat voorbeelden te geven hadden we volgende slaapplaatsen:

- Canyon lodge
    - Curry village tent cabin
    - Canyon colors b&b Page (125$)
    - red rock inn b&b Springdale (120$)
    - motels meestal rond de 80-85$ (vb gloednieuwe motel 6 in beatty, BW in torrey, Holliday inn in Price,...)
    Wat? Dus je bent van LV rechtstreeks naar Yellowstone gereden?

Flaming Gorge heb ik 2 jaar geleden al eens bezocht. Geen tour gedaan, wist niet dat die er waren, maar wel de dam en het meer bezocht. Dit jaar strekken we gewoon onze benen bij een aantal VP's die ik toen blijkbaar over het hoofd heb gezien, zoals Flaming Gorge Overlook & Red Canyon Overlook.

Een "tent cabin" zit er nu wel niet bij dit jaar, ook geen b&b's of motels, dus ja Die zijn allemaal niet zo aan ons besteed...
    En de "motels" (BW & Holiday Inn zou ik nu geen motels noemen) die je opsomt, liggen nu ook niet bepaald in dure regio's e. Beatty, Torrey, Price...
    In Torrey hebben we inderdaad een van onze goedkoopste overnachtingen ja. 98$ ofzoiets. Maar probeer uw eigen vooropgestelde "standaard" (d.i. bv geen hotel nemen dat maar op rank 40/50 staat op tripadvisor...) maar eens tegen zo'n lage prijs te handhaven in plaatsen als Cody, Jackson, Moab of Durango...
    Lap er dan een Cabin bij in Yellowstone omdat je itt tot vorige jaren geen tijd wil verliezen met over en weer gerij naar West Yellowstone, en waarbij de goedkoopste plaatsen zoals Mammoth Hot Springs nu al volzet zijn. Lap er dan The View bij die we imho een must vinden als je in Monument Valley bent, enzovoort, dan kom je zoals ons mss wel, en als de koers blijft zoals die nu is, aan een gemiddelde van +-62EUR, als je met 2 bent, int hoogseizoen... (Meeste hotels trouwens geboekt toen alles aan +-1.27 stond En de "Best Available" refundable tarieven genomen, just in case.)

Ik merk trouwens dat de overnachtingen op veel plaatsen flink duurder zijn geworden. In 2009 in Page in de Days Inn verbleven voor 125EUR denk ik. Kost deze zomer 200EUR... In Jackson in 2009 Trapper Inn & Suites geboekt voor 200EUR. Noemt nu "The Lexington" ofzo. Kostprijs deze zomer voor 1 nacht: 316EUR...

Ja, maar ik heb vrijwel steeds een 'advanced 14 day purchase' genomen. De meeste hotels zijn ondertussen al betaald, maar enkele andere nog niet, daarom mijn twijfel
    Dat zal wel geen probleem zijn. Onlangs nog zo'n topic zien voorbij komen op allesamerika en daar maakten ze zich ook geen zorgen. Kvind dat topic nu wel niet direct terug...

EDIT: got it: http://forum.allesamerika.com/viewto...dit+card+hotel
    Laatst gewijzigd door Squealer; 2 februari 2012 om 13:27

Member Pippoken's schermafbeelding
    iTrader
    24 (96%)
    Eindelijk deze thread eens open gedaan!

Ik vertrek morgenvroeg met enkele maten naar Florida, voor een 9daagse rondrit (Florida's Best 9 dagen / 8 nachten).

Wat ik me even afvroeg (ik kon het niet direct vinden in deze of de oude thread) over het 'meebrengen' van een iPhone of iPad..

Het is zo dat we twee iPad's en een iPhone zouden meenemen... Dat zou ervoor zorgen dat we op de terugreis elk een iPhone én een iPad mee hebben... (en ik ook m'n laptop)... Kan dat kwaad?

Wat aan de douane? Wat met taksen / invoerrechten? Tzou wat stupide zijn om ze ginder 'goedkoper' aan te kopen, en u dan blauw te betalen aan extra taks...

Is het voldoende dat je de verpakking daar laat?

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Raden jullie het af / aan?

Thx!
    "Vandaag weeral 20 minuten langer erover gedaan om op 't werk te geraken vanwege randdebielen die hun rijbewijs bij een doos Kellog's hebben gekregen..." - Fr3ak

Member |nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Niet vergeten dat er op uw toestellen aan de kassa nog btw moet bijkomen he. Zoveel goedkoper zijn die toestellen daar niet hoor.

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Vorig jaar school da op ne ipod toch 70€ bij mnne maat

Ik denk da er 8% bij komt in florida ma ben ni zeker meer
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15

iTrader
    272 (100%)
    Ge moet idd kijken naar de staatstaks die erbij komt. iPhone koop je beter hier. Douane zal je niet tegenhouden
    USA 2013:
    Goedkoper op reis

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Om een idee te geven:

Mooie reis ga je maken!

Veel hangt af van de plaats. Zo goedkoop als in het Noordwesten hebben we nog nooit geslapen, daar zal het echt wel rond de 25€ per persoon gelegen hebben, of iets minder. Het Oosten schijnt een pak duurder te zijn, en het Zuidwesten ligt er wat tussenin, heb ik gemerkt.

Maar je zegt het zelf: Je boekt op voorhand, aan annuleerbare boekingen, en alleen bij goede reviews, en niet écht in motels. Dat zijn vier voorwaarden die bij ons niet gelden.
    Als je om 20u 's avonds een kamer komt vragen, is die vaak heel wat goedkoper dan om 16u, laat staan op voorhand geboekt. En wij gaan wel naar motels, eerst een paar plaatselijke proberen en als dat niet lukt, een keten. En zo sliepen we voor ongeveer tussen de 40 en de 80 dollar per nacht in het Noordwesten, en rond de 80 dollar in het Zuidwesten. Soms wat lager, soms wat hoger. Maar zo weinig mogelijk hoger
    nick=PSN

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |nfected Bekijk bericht
    Niet vergeten dat er op uw toestellen aan de kassa nog btw moet bijkomen he. Zoveel goedkoper zijn die toestellen daar niet hoor.
    Krijg je van je aankopen die taks niet terug in de luchthaven ? Ik geloof van wel, tenminste als je ze aangeeft bij de douane.

Verpakking weglaten is niet voldoende, maar normaal zijn dat dingen die ze nooit controleren. Fototoestellen, gsm's... Die heeft iedereen mee bij het naar hier komen. Maar met serienummers kunnen ze volgens mij wel achterhalen waar ze verkocht zijn, dus als je de aandacht trekt, ben je geschoren. En elk een iPad en een iPhone meenemen, dat trekt toch al de aandacht, denk ik. Het is een gok die je waagt, of laat

Je mag voor 430 euro pp meebrengen uit Amerika. Als je dat aangeeft, moet je er niks over betalen. Ga je daarover, dan wordt het betalen, en redelijk veel.
    nick=PSN

Member
    iTrader
    17 (100%)
    Hoe lang duurt 't voor uw gewone bankkaart internationaal te laten activeren?
    Zou maandagochtend naar NY vertrekken dus moet dat morgenochtend nog zien te regelen.
    Dollars zomaar omruilen zonder bestelling, zou dat gaan? Beetje chance hebben zeker..

Pagina 15 van 258 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten