Pagina 10 van 258 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 200 van 5142
    Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Ikzelf heb gereserveerd bij dolphinwatchusa , ziet er ook leuk uit , ik verblijf in the grand guesthouse
    Gade u ni beklage ^^ ik vond da zalig. Van dieje bob marley muziek op den boot, Max 8 personen, zeebrieske en liggen op da dek

Snorkele was ook zeer leuk. Kmoest int begin mn eige wel kalm houde om rustig door mnne mond te ademe :P als ge da nooit doet int dagelijks leve tenzij ze verstopt zit is da wel gek ^^
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    The wave werkte 3j terug met een lottery da er (dacht ik) 20 mense per dag binnen mochten... Ge kunt u aanbiede op de bepaalde dag, betaalt een paar dollar en dan ist hopen da ge verkozen wordt.

Khad hem graag wille doen want lijkt mij echt de moeite
    Hmm, ik ben nog wat aan het kijken geweest, en het is misschien wel handig voor anderen ? Ik heb twee jaar geleden zelf aan de loterij ter plekke meegedaan, maar niet gewonnen. De online loterij werkt blijkbaar als volgt:
    In totaal mogen er 20 mensen per dag binnen. 10 mensen krijgen hun permit via internet toebedeeld, 10 mensen ter plekke.

Internet:
    - 3 maanden op voorhand (niet vroeger, niet later)
    - Je kunt tot 3 datums aanstippen waarop je wilt gaan
    - Je betaalt 5 dollar om mee te doen
    - Als je wint, betaal je 10 dollar voor de permit

Ter plekke:
    - Je rijdt 's ochtends naar het BLM tussen Page en Kanab
    - Je moet daar zijn voor 9u (LET OP HET UURVERSCHIL MET AZ!). Te laat = niet meedoen, en daar zijn ze héél strikt in
    - Iedere groep schrijft zich in, één inschrijving per groep
    - Dan halen ze alle dubbele eruit, dus vals spelen kan niet
    - Dan trekken ze bingo-gewijs de winnende getallen. Als het eerste winnende getal een groep van 10 man is, is de loterij afgelopen

(Dit kan misschien zelfs in de FAQ, toch ?)

Maar ik zit toch nog met een ander vraagje. Blijkbaar ligt de trailhead voor The Wave aan het einde van een 8-mijl lange dirtroad (de House Rock Valley Road). Ik heb geen SUV, of andere wagen met high clearance gehuurd. Wordt dat een probleem ? Want 8 mijl is toch een aardig stukje. Natuurlijk is een dirtroad niet altijd een dirtroad, maar we zullen het eenvoudig houden: Als ik daar lek rijd, komt de verhuurmaatschappij me dan helpen, of wordt het duwen ?
    nick=PSN

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    je bent zelfs ni verzekert als je off road ga... ik zou het toch ni doen zonder high clearance al weet ik niet of het zo een zotte dirt road is.

toen wij over de cottonwood canyon road reden richting bryce kwame we nen PT cruiser tegen wel plaatselijk volk

ook toen we richting red & white canyon reden hadde we +10km "dirtroad" wa gewoon een gravelweg was die je zeker ook met uwe auto kon doen. derna wel stukken gehad die impossible zijn met ne gewone auto.

google er anders is achter of kijk is op ontdekamerika? mss staat daar meer info over the wave? die mensen hebben al massa's dingen gedaan daar
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    je bent zelfs ni verzekert als je off road ga... ik zou het toch ni doen zonder high clearance al weet ik niet of het zo een zotte dirt road is.

toen wij over de cottonwood canyon road reden richting bryce kwame we nen PT cruiser tegen wel plaatselijk volk

ook toen we richting red & white canyon reden hadde we +10km "dirtroad" wa gewoon een gravelweg was die je zeker ook met uwe auto kon doen. derna wel stukken gehad die impossible zijn met ne gewone auto.

google er anders is achter of kijk is op ontdekamerika? mss staat daar meer info over the wave? die mensen hebben al massa's dingen gedaan daar
    Oké, bedankt! Maar jij hebt hem dus nog niet gereden ? Hmm... Ik heb al gegoogeld en ge-AA'd, en heb een paar foto's gevonden waarop de weg nog het meest lijkt op die van Death Valley naar de Devil's Golf Course. Een lange gravelweg met wat putten. Maar ik lees ook dat anderen hem erg washboarded vinden, en soms onbereidbaar. Lijkt me dus niet aan te raden zonder high clearance. Dat wordt dus meer tijd voor Yosemite. Tenzij iemand hem al gereden heeft en het er niet mee eens is ?
    nick=PSN

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    272 (100%)
    Btw ik had ook graag die tour in de white house gedaan. Blijkbaar moet ge dat via uw ambassade aanvragen. Maar dat reservatie system is precies al 'defect' sinds deze zomer, en dus aanvaarden ze geen reservaties meer. Jammer, want denk niet dat dit (ooit) nog gefixed zal raken.
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    Goedkoper op reis

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Btw ik had ook graag die tour in de white house gedaan. Blijkbaar moet ge dat via uw ambassade aanvragen. Maar dat reservatie system is precies al 'defect' sinds deze zomer, en dus aanvaarden ze geen reservaties meer. Jammer, want denk niet dat dit (ooit) nog gefixed zal raken.
    Ge moet dat blijkbaar aanvragen via een Amerikaanse senator. Via web moet ge de aanvraag doen en een paar dagen voor gekozen dag van de tour krijgt ge bevestiging of je geselecteerd bent of niet. Contactgegevens van senatoren op alles-amerika forum.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blofeld Bekijk bericht
    Ge moet dat blijkbaar aanvragen via een Amerikaanse senator. Via web moet ge de aanvraag doen en een paar dagen voor gekozen dag van de tour krijgt ge bevestiging of je geselecteerd bent of niet. Contactgegevens van senatoren op alles-amerika forum.
    Dat is voor Nederland zo, maar voor België volstond het om naar de ambassade te stappen. Die regelden dat allemaal. Maar blijkbaar werkt het systeem niet meer ? Misschien even bellen naar de ambassade ? Daar kunnen ze je vast meer vertellen!
    nick=PSN

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    272 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perdedor83 Bekijk bericht
    Dat is voor Nederland zo, maar voor België volstond het om naar de ambassade te stappen. Die regelden dat allemaal. Maar blijkbaar werkt het systeem niet meer ? Misschien even bellen naar de ambassade ? Daar kunnen ze je vast meer vertellen!
    Ik had in december een mail gestuurd naar hen met de vraag. En onlangs zag ik dat ze de website aangepast hadden. De uitleg was nog hetzelfde, maar de datum was veranderd van oktober 2011 naar januari 2012. Dus ik gok dat dat het antwoord was op mijn mail
    *edit: zal anders proberen via die Bill Nelson daar, op zijn website is er zo'n form om aan te vragen
    *edit2: done . Voor Pentagon kan je ten vroegste 3 maand op voorhand doen(en moet jammergenoeg via de ambassade (die mails dus niet beantwoordt...))
    Laatst gewijzigd door Frado2005; 19 januari 2012 om 18:16
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    Goedkoper op reis

Member
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiM007 Bekijk bericht
    Weet er iemand paar goede hotels en miami en niet te duur? We zitten atm te kijken naar the palms maar alle kosten inbegrepen (taks, parking fee) zaten we aan 1800$ voor 8 dagen ofzo. Is gelijk iets te prijzig aan't worden dan
    Zouden we nu al de dollars beginnen aankopen of gaat de koers wat gelijk blijven? Want ik zie de euro maar blijven zakken :-(
    Starlite Hotel, ligt los op Ocean Drive. All-American uitbaatster, met de nodige grote bek (maar toch jovialiteit) erbij

Wij hebben daar 3 nachten verbleven aan een $25/nacht. (periode 29 juli -2 aug)
    De volgende zin is juist. De vorige zin is fout.

Member gieltjegitaar's schermafbeelding
    iTrader
    49 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duffman- Bekijk bericht
    Alle informatie waar ge op moet letten (sanitaire voorzieningen?) staat op de website. Ik heb bijvoorbeeld op Watchman Campground gelegen in Zion (perfecte locatie om 's morgens op te staan voordat de zon opkomt om al een wandeling te maken zodat je prachtig ziet hoe de zon opkomt en reflecteert op de rotsen).
    Campground Zion National Park - Camping Zion National Park
    Er zijn daar geen douches en heb douches eigenlijk maar gezien op 1 camping (die van Grand Canyon)...
    Check ook deze post: http://www.9lives.be/forum/cultuur-r...l#post15866779
    Alright
    Hoeveel tijd zou je rekenen voor zo'n nationaal park te bezichtigen, één volledige dag?

Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Zou dit jaar nog is willen gaan (ben in totaal nu al een 30tal keer geweest denk ik), ben op zoek naar ticketten voor portland of LA. Normaal zoek ik altijd via travelocity.com, maar vind de prijzen toch wel serieus hoog dit jaar. Andere betere sites voor tickets?

Member
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gieltjegitaar Bekijk bericht
    Alright
    Hoeveel tijd zou je rekenen voor zo'n nationaal park te bezichtigen, één volledige dag?
    Zion: 2
    Bryce: 1

Op Sunset Campground Bryce zijn trouwens betalende douches.

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Beetje aan het bijlezen geweest over de ESTA en nog iets interessants ontdekt:

Die $14 die je moet betalen voor je aanvraag zijn niet om de kosten rond uw aanvraag te dekken. Nee, tien dollar daarvan zal worden gebruikt om de VSA te promoten voor toeristen en er zo meer te lokken. En de overige vier dollar dient om de administratie van uw tien dollar te verwerken.

Wait what? Ge wilt meer toeristen...dus gaat ge ze geld aanrekenen?

Grappig

Approved 9-lifer
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perdedor83 Bekijk bericht
    Oké, bedankt! Maar jij hebt hem dus nog niet gereden ? Hmm... Ik heb al gegoogeld en ge-AA'd, en heb een paar foto's gevonden waarop de weg nog het meest lijkt op die van Death Valley naar de Devil's Golf Course. Een lange gravelweg met wat putten. Maar ik lees ook dat anderen hem erg washboarded vinden, en soms onbereidbaar. Lijkt me dus niet aan te raden zonder high clearance. Dat wordt dus meer tijd voor Yosemite. Tenzij iemand hem al gereden heeft en het er niet mee eens is ?
    Het weggetje naar Devil's Golf Course houdt niets in. Wij deden het met een Mustang, en het enige probleem dat we hadden was dat alles in de koffer vol stof zat.
    Het weggetje naar Natural Bridge (ook in Death Valley) is al veel moeilijker met een gewone auto

De trail naar the wave heb ik geen idee van, maar ik reageerde vooral omdat je het vergeleek met de gravelweg naar Devil's Golf Course
    PSN: tngninja
    Steam: tngninja

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door switchblade Bekijk bericht
    Het weggetje naar Devil's Golf Course houdt niets in.
    Klopt, alhoewel het een stofweg is met wat kleine putjes, is het perfect doenbaar voor gelijk welke auto. Onze auto was een Ford Flex:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...IblJI0QmgPb7Ew

De weg naar beneden in het viewcenter van Monument Valley is veel slechter, en zelfs daar zie je elke toerist naar beneden rijden.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spandi Bekijk bericht
    Beetje aan het bijlezen geweest over de ESTA en nog iets interessants ontdekt:

Die $14 die je moet betalen voor je aanvraag zijn niet om de kosten rond uw aanvraag te dekken. Nee, tien dollar daarvan zal worden gebruikt om de VSA te promoten voor toeristen en er zo meer te lokken. En de overige vier dollar dient om de administratie van uw tien dollar te verwerken.

Wait what? Ge wilt meer toeristen...dus gaat ge ze geld aanrekenen?

Grappig
    ahahahha grappig

Member
    iTrader
    7 (100%)

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door switchblade Bekijk bericht
    Het weggetje naar Devil's Golf Course houdt niets in. Wij deden het met een Mustang, en het enige probleem dat we hadden was dat alles in de koffer vol stof zat.
    Het weggetje naar Natural Bridge (ook in Death Valley) is al veel moeilijker met een gewone auto

De trail naar the wave heb ik geen idee van, maar ik reageerde vooral omdat je het vergeleek met de gravelweg naar Devil's Golf Course
    Ja, dat weet ik, daarom dat ik die ook aanhaalde als vergelijking Ik vroeg me af of die naar The Wave daarop leek. Devil's Golf Course heb ik twee jaar geleden gedaan... Maar dat van de weg naar Natural Bridge wist ik niet. Geldt dat ook voor die naar Ubehebe ?

@Thin Liz: Ja, MV heb ik ook geprobeerd met een gewone wagen, maar na de eerste Butte toch maar omgedraaid... Dat was het toch niet echt
    nick=PSN

Member TiM007's schermafbeelding
    iTrader
    87 (100%)
    Weet er iemand een provider waarmee je redelijk goedkoop op het internet kan / waar ik dat kan kopen in orlando? Kan ik goedkoper op het internet met men gsm dan dat ik het zou doen met mv
    psn: dn_tim

Member jan1978's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gieltjegitaar Bekijk bericht
    Een maat en ik zouden tijdens onze trip in het westen o.a. overnachten in Bryce en Zion parken, iemand ervaring met de campings ginder? Ik zie dat beide parken blijkbaar twee campings hebben, zijn er speciale zaken waar ik op moet letten als ik er één kies?
    Int kort:

Zion:

1)Ne officiele campground, net in het park. Nog niet verbleven.
    2)Ferber resort campground, net buiten het park (park shuttle stopt quasi voor de ingang).
    Reeds 3 maal verbleven, dik in orde. Ge kunt camperen met tenten, met campers, en ze hebben ook een paar kamers denk ik. Fijne ligging, vrij proper allemaal en niet te duur. Aanrader!

Bryce:

1)Ruby's Inn: zalige camping (ook weer voor tenten, campers en hebben verschillende gebouwen met kamers, tipi's te huur... alle voorzieningen zijn aanwezig van zwembad/bubbelbad/supermarkt/eetgelegenheden...

Echt fijne camping maar sinds mijn verblijf een paar jaar terug wel een beetje uit zijn voegen aant barsten heb ik den indruk. Ze hebben zelfs de status "stad" gekregen in 2007. Bryce Canyon City Utah

Pagina 10 van 258 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten