Ej Cura lol, zienek u nie op Planetarion chans ist ier opt forum
Crowke speelt met mij altijd Planetia ook trouwens, agget eens wilt proberen ipv PaX ? wij ownen zo telkens keet in eender welke alliance we stappen, zou tof zijn agge medeed![]()
Ej Cura lol, zienek u nie op Planetarion chans ist ier opt forum
Crowke speelt met mij altijd Planetia ook trouwens, agget eens wilt proberen ipv PaX ? wij ownen zo telkens keet in eender welke alliance we stappen, zou tof zijn agge medeed![]()
Ok, tegen beter weten in Steam nog eens op mijn pc gesmeten, maar euhm, heeft telenet nog servers? Vind hier gelijk nergens die ip's meer terug. Ook nie op 't forum (kijk er prolly gewoon over).
Kan iemand ze eens geven? Thx
9lives servers rules
Stats:
http://hlstats.gameservers.net/hlstats.php?game=css
IRC channel:
#9lives.counter-strike
IP's:
82.192.78.29:27015 - 9lives CS1.6 #1 Aim
82.192.78.29:27025 - 9lives CS1.6 #2
82.192.78.29:27035 - 9lives CS1.6 #3 dust2 only
82.192.78.88:27015 - 9lives CS:S #1 Aim
82.192.78.88:27025 - 9lives CS:S #2 dust2 only
82.192.78.46:27015 - 9lives CS:S #3 dust2 only
82.192.78.46:27025 - 9lives CS:S #4
volgende x wa beter zoeke :P
PleXuS pilatus, der komen der nog van de oude g4rde aan
heb er nog paar gesproken lately, ga wel lachen worden op de servers![]()
Laatst gewijzigd door Slikatel; 20 juni 2007 om 20:17
Denk dat ge mij verwart met iemand anders Slik![]()
:/ kword oud denkik .... of der fackednicked er ene u een tijdje :/
pff kben al aant afstappen van planetarion :P
tis een free round btw, start deze vrijdag sign-ups zen al open.. ma aan planetia beginnen zie ek nie zitten, heel da gedoe van langer opblijven voor raid te kiezen en sneller opstaan voor te zien oe uw attack gaat steekt zwaar tegen :P
gij peist aan primus pilatus slik ;p
hah zalig om lezen dit
de nicks van vroeger es terughoren of lezen alleen al :')
nostalgic
da doe mij weer denken aan iets op occ. kzat zo op OCC op de gvr zijn pc te spelen en xali komt zo achter mij staan en zegt zoiets van online hero, en ik schiet op die moment de meest random awp burrat door de muur. xali stapt zo rustig weg en ik ging neer![]()
Beelz, Ik kom terug rond eind augustus...Ticket sta nog ni vast...
Ik weet zo nog ik was met game-on op een of andere fom tegen erm...Tito aant spele en die begint zo te schreeuwen naar Mini...5 minute later breekt die zo zenne pols op de tafel en daarbij ook zijn headset en muis...die kerel was te grappig
Is dat die Tito van Xtra?
en wat is er eigenlijk met die zordon gebeurd? =)
zaligste oldschool pubber ooit: can't-hit-a-barn
zaligste oldschool smurf ooit: paddO of cokeman ofzoiet, kweet niet meer juist wat die allemaal had gezegd of uitgespookt maar die was plots zo populair op de servers/fora, iemand die zich daar nog iets over weet?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)