Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 30
    Member
    iTrader
    0

OFFTOPIC > Razer Copperhead

Yooow mannen,

In de maand juli of augustus dit jaar heb ik een razer copperhead aangeschaft omdat ik er goeie commentaar van hoorde en ik links handig ben in counter strike (source) ( ) . Al een tijdje had ik het probleem dat ik tijdens het gamen plots het geluidje van windows hoor dat er een usb apparaat wordt uitgetrokken, en hangt men muis 2 seconden, iets later hoor ik dan weer dat er 1 ingestoken wordt, en werkt ze weer normaal. Nu de laatste dagen begon dat vaker voor te komen en om den duur om de 5 minuten . Plots was het zelfs zo erg dat er geen licht meer uit men muis kwam en nu is ze dus kapot...
    D3light (een vriend van me) heeft ook die muis en heeft hetzelfde probleem..

Nu ben ik aan het twijfelen of ik een nieuwe copperhead koop (kben links..), of dat ik een andere razer koop of weet iemand nog goede linkshandige muizen of een oplossing?

THX !!

Member
    iTrader
    0
    http://www.esreality.com/?a=longpost&id=1265679&page=22
    Daar zullen ook wel een paar linkshandige bijstaan denk ik, en dan kan je meteen zien hoe goed ze scoort.

Approved 9-lifer BrollyTL's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    mss die microsoft habu es proberen
    da's ook een razermuis in feite

weet niet wat daar de reacties over zijn tho
    ReQ^ :: DeFiance :: Dio :: My Musheen :: Dommel ::

Member
    iTrader
    0
    amai copperhead scoort wel heel slecht,, de diamondback scoort wel redelijk goed, misschien is dat een goeie muis ?

Member qillah's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die copperheads zijn dikken brol. Der zullen er wel zijn die goe werken zenne, maar der zijn er ook heel veel die nie tegoei werken en ik heb er eentje van. Die van mij heeft last van 't bekende dubbelklik probleem. Ge kunt ne mail naar techsupport@razersupport.com sturen en die regelen dan ne RMA. Ge moet uw kapotte muis dan naar duitsland sturen en zij sturen een nieuw af. Ik ben er uiteindelijk niet op ingegaan omdat ze niets antwoorden op mijn vraag of ze dat dubbelklik probleem reeds daadwerkelijk gefixed hebben en na mijn muis wat fysiek mishandeld te hebben is het dubbelklik probleem bijkanst helemaal eweg
    Tss ()jes, de nieuwe Razer DeathAdder zou dees maand uitzijn of uit gaan komen.

Member cYpher`'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb overlaast een G7 gewonnen op lan ( jup de cypher @ lan ),en eerlijk? Het is mijn beste muis tot nu toe,ik had al een paar mx'n 518 etc ... Maar deze is gewoon zeer handig,klein minpunt ( pluspunt voor sommigen ) hij is draadloos,maar is daarintegen wel laser. Ook de bijgeleverde gadgets zijn best wel leuk.

Ik ken zelf ook iemand die linkshandig is,en heeft een G5,wat eigenlijk niet zo een verschil maakt met de G7. En hij vind het ook een zeer goede muis,dus ook voor linkshandigen.
    Origin : cYph3r1
    WoW : Siepher

"Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling."

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Laser Muizen zijn gewoon brol atm tenzij je een high sens player zijt (check reviews die haatsmurf poste). Al meer of een jaar zeggik dat die bucht zijn, niemand geloofde me maar die reviews bewijzen men probleem.

Bij snelle bewegingen flippen die laser muizen gewoon.

Heb zelf de Copperhead en logitech G5 gehad en verkocht. Ik gebruik nu terug een MX510, op low sens, ge kunt er met smijten als een gek en da blijft goe marcheren, zeker op 1000hz.

En die 1000hz marketing bs van logitech of razer, nie naar kijken, zoek gewoon achter "USB Mouse Rate Switcher" op google, das een klein progje waarmee je de hz van je muis kunt forceren naar 125, 250, 500 of 1000 hz.

De hz waarden zijn windows related, ligt niet aan de muis. (hence het programaatje dat ge bij razer nodig hebt om de hz waarden te forceren)

Windows zet dit standaard op 125hz.

Koop gewoon een optische muis, die lasers staan nog niet op punt.
    Carmella and Angelina discover an ancient text about their descendants. It tells the story of how they began the race of big cocked men in the kingdom of Brazzeria.

Approved 9-lifer toru's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    vanwaar haal je die info?
    Ik heb al meer als een jaar nen mx1000; ik heb nix installed, geen drivers of nix, ook nix geedit in windows ofzo, en ik speel in elke game op 0,8 sens, waarom? omdat die fucking gevoelig is

beste muis dat er is imo

Member
    iTrader
    0
    Kzal dan eens mailen naar die techsupport van razer met hoop dat ik een nieuwe krijg =) cYpher, kan ik die muisknoppen langs de zijkant van de muis enzo dan wel gebruiken als ik links ben?

games.telenet is supertraag atm ??

Member
    iTrader
    0
    als gij macht hebt in uwen pink welja anders nie
    #her0s
    [ 00:07 ] [@EZ|major`DH] better than fucking freekjes clans
    [ 00:07 ] [@EZ|major`DH] invalid Harry Potter

Member PiXeL's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cowenator Bekijk bericht
    als gij macht hebt in uwen pink welja anders nie
    ringvinger zeker?
    Apple iMac 24" - 2.8GHz Intel Core 2 Extreme - 2GB memory - 500GB hard drive - ATI Radeon HD 2600 PRO with 256MB memory
    Apple MacBook Pro 15.4" - 2.2GHz Intel Core 2 Duo - 1440 x 900 resolution - 2GB memory - 120GB hard drive - 8x double-layer SuperDrive - NVIDIA GeForce 8600M GT graphics with 128MB SDRAM

Member Lag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    die zijknoppen zijn aan uw pink-kant idd ni te doen op een copperhead... ben gelukkig een high-sens player dus van "flippen" geen last
    Intel Core 2 Quad Q9650 3.0Ghz :: 2 x 2GB Kingston 800MHz DDR2 Non-ECC CL5 :: Club3D HD 4870 X2 :: HP LP2065 :: Razer Lachesis :: Logitech G15 :: Razer Barracuda AC-1 & HP-1
    For a gaming ACE, there is only one space.
    Old Age Pensioners :: OAP IRC Channel :: XFire Profile :: Public CS:S Server

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toru Bekijk bericht
    vanwaar haal je die info?
    Ik heb al meer als een jaar nen mx1000; ik heb nix installed, geen drivers of nix, ook nix geedit in windows ofzo, en ik speel in elke game op 0,8 sens, waarom? omdat die fucking gevoelig is

beste muis dat er is imo
    Tis da gij dan nooit die snelheden van 2.00m/s haalt als ge u muis beweegt, want ik heb die mx1000 es getest op lan en twas net hetzelfde probleem.
    Carmella and Angelina discover an ancient text about their descendants. It tells the story of how they began the race of big cocked men in the kingdom of Brazzeria.

Member flyingdutchman's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corrupt^ Bekijk bericht
    Laser Muizen zijn gewoon brol atm tenzij je een high sens player zijt (check reviews die haatsmurf poste). Al meer of een jaar zeggik dat die bucht zijn, niemand geloofde me maar die reviews bewijzen men probleem.

Bij snelle bewegingen flippen die laser muizen gewoon.

Heb zelf de Copperhead en logitech G5 gehad en verkocht. Ik gebruik nu terug een MX510, op low sens, ge kunt er met smijten als een gek en da blijft goe marcheren, zeker op 1000hz.

En die 1000hz marketing bs van logitech of razer, nie naar kijken, zoek gewoon achter "USB Mouse Rate Switcher" op google, das een klein progje waarmee je de hz van je muis kunt forceren naar 125, 250, 500 of 1000 hz.

De hz waarden zijn windows related, ligt niet aan de muis. (hence het programaatje dat ge bij razer nodig hebt om de hz waarden te forceren)

Windows zet dit standaard op 125hz.

Koop gewoon een optische muis, die lasers staan nog niet op punt.
    kspeel al een half jaarke met G5 en daarvoor heb ik 2,5 jaar lang een MX1000 gehad (gekocht toen em uit kwam) en ik snap echt niet waar gij het over hebt :-/ . mijn MX1000 werkte uitstekend , en mijn G5 gebruik ik nu @ sens 1.1 en 800dpi , en het lijkt wel een andere muis waar gij et over hebt !Mss stel ik wat lagere eisen aan mijn muis, mja dat zal mss komen omdat ik niet 100000€ heb om te besteden aan 24 muizen, 25 muismatten en 20 sennheisers omg.

Member
    iTrader
    0
    nee das omda gij da geld opdoet aan koekjes voor vriendjes
    voor moest ge et nie snappen corrupt zegt da de acceleratie van die muizen veel te laag is
    #her0s
    [ 00:07 ] [@EZ|major`DH] better than fucking freekjes clans
    [ 00:07 ] [@EZ|major`DH] invalid Harry Potter

Member flyingdutchman's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cowenator Bekijk bericht
    nee das omda gij da geld opdoet aan koekjes voor vriendjes
    voor moest ge et nie snappen corrupt zegt da de acceleratie van die muizen veel te laag is
    EDIT : *ik moet beleefd blijven*

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingdutchman Bekijk bericht
    kspeel al een half jaarke met G5 en daarvoor heb ik 2,5 jaar lang een MX1000 gehad (gekocht toen em uit kwam) en ik snap echt niet waar gij het over hebt :-/ . mijn MX1000 werkte uitstekend , en mijn G5 gebruik ik nu @ sens 1.1 en 800dpi , en het lijkt wel een andere muis waar gij et over hebt !Mss stel ik wat lagere eisen aan mijn muis, mja dat zal mss komen omdat ik niet 100000€ heb om te besteden aan 24 muizen, 25 muismatten en 20 sennheisers omg.

Ik ook nie, ik werk tijdens vakanties en verkoop de dingen die ik niet gebruik. Heb onlangs men G5 en copperhead verkocht.

De kopers zijn tevreden, maar onderandere diegene die men copperhead kocht, gebruikt high sens en heeft dus nooit die hoge acceleratie waarden.

En ik heb 2 sennheisers met een versterker van 400 euro voor headphones waar ik 10 uur per dag in augustus men kloten voor heb afgedraait en zware dingen heb mogen tillen.

Approved 9-lifer toru's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    zegt mij aub ni dat gij alleen voor u senheisers zijt gaan werken

Member De SkeEvN's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    corrupt zoek werk waar ge degelijk betaald zijt ^^ bv in den bouw in nog geen week ebde alles betaald :d
    Shooters speelde op pc me muis en keyboard . uit
    Vraag het op 9lives, wij googlen het wel voor je!

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Heb 1800 verdient voor een maand werke, heb ook ne nieuwe vélo gekocht. Oeveel verdiende als jobstudent in den bouw mss Skeevn?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten