Yooow mannen,
In de maand juli of augustus dit jaar heb ik een razer copperhead aangeschaft omdat ik er goeie commentaar van hoorde en ik links handig ben in counter strike (source) () . Al een tijdje had ik het probleem dat ik tijdens het gamen plots het geluidje van windows hoor dat er een usb apparaat wordt uitgetrokken, en hangt men muis 2 seconden, iets later hoor ik dan weer dat er 1 ingestoken wordt, en werkt ze weer normaal. Nu de laatste dagen begon dat vaker voor te komen en om den duur om de 5 minuten
. Plots was het zelfs zo erg dat er geen licht meer uit men muis kwam en nu is ze dus kapot...
D3light (een vriend van me) heeft ook die muis en heeft hetzelfde probleem..
Nu ben ik aan het twijfelen of ik een nieuwe copperhead koop (kben links..), of dat ik een andere razer koop of weet iemand nog goede linkshandige muizen of een oplossing?
THX !!

LinkBack URL
About LinkBacks
) . Al een tijdje had ik het probleem dat ik tijdens het gamen plots het geluidje van windows hoor dat er een usb apparaat wordt uitgetrokken, en hangt men muis 2 seconden, iets later hoor ik dan weer dat er 1 ingestoken wordt, en werkt ze weer normaal. Nu de laatste dagen begon dat vaker voor te komen en om den duur om de 5 minuten
. Plots was het zelfs zo erg dat er geen licht meer uit men muis kwam en nu is ze dus kapot...
Met citaat reageren