Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Approved 9-lifer Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)

Exclamation CS:S > Installatie vraagje ??? Need HELP !!

Ik heb de Half Life 2 : Game of the year edition.Hier zit ook CS:S bij inbegrepen.
    Maar je moet CS:S dan wel downloaden,nu had ik van een vriend zijn game geleend om te installeren (hij heeft de CS:S als apart spel gekocht) maar nu wilde ik dit installeren met mijn username en dit werkte niet.Het probleem is dat ik dit niet kan downloaden omdat deze pc Telenet Light heeft en hiermee kan ik CS:S niet downloaden ( is wat groot ).Nu was mijn vraag of iemand hier mij mee kan helpen.

Greetz

Crew Member Fraggie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    "Dat werkte niet"
    Waar ging het dan mis? Bij het ingeven van de informatie?
    Laat hem anders een back-up maken van zijn GCF files, en installeer die op jou PC, dat moet lukken want dat is niet aan een account gebonden.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    telenet light wss heb ge daar maar een paar honderd megabyte aan downloadlimiet dus idd tis het beste om niet te downloaden, de manier om toch de gamefiles op uw computer te krijgen zonder te moeten downloaden is:

ga bij een vriend die HL2 en CSS op zijn harde schijf heeft staan

kopieer zijn volledige steam folder naar een draagbare harde schijf, indien niet mogelijk zip zijn steam folder in delen van 4.4gig en schrijf het op DVD

ga naar huis, kopieer die steam map van zijn computer naar uw computer

verwijder 'clientregistry.blob', dat staat in de main steam folder

start steam gewoon op, laat em even updaten (nieuwe clientregistry.blob aant aanmaken) log dan in met uw gebruikersnaam en password

dan indien ge dat nog niet gedaan hebt, 'nieuwe game registeren aan de hand van serial key' en dan die hl2 GOTY serial key ingeven eh (denk ik, van dit laatste ben ik niet zeker)

maar dus de aangeraden manier om bestanden niet te moeten downloaden is zoals boven beschreven, de steam folder met alles erop en eraan wat gij moet hebben (HL2, CSS, mss HLM whatever) kopieren van een vriend met broadband en dan op uw pc zetten, clientregistry verwijderen en inloggen met uw account
    safir Thom4s

Approved 9-lifer Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    wa gebeurt er als ik de pc afzet tijdens de update ? Gaat het dan daarna gewoon verder of moet ik helemaal opnieuw beginnen?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Therapy Bekijk bericht
    wa gebeurt er als ik de pc afzet tijdens de update ? Gaat het dan daarna gewoon verder of moet ik helemaal opnieuw beginnen?
    Dan stopt de update maar je moet niet helemaal opnieuw beginnen, na dat je terug je pc opstart kan je trug verder updaten.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten