Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Member orez's schermafbeelding
    iTrader
    7 (89%)

CS1.6/CZ > CS spelen --> HL installed?

Kheb een vraagje voor jullie:

Na al deze jaren zou ik mij graag eens terug aan CS 1.6 wagen, nu ik heb wel mijn steamaccount nog steeds enzo, maar de vraag is, MOET HL geinstalleerd zijn om CS te spelen?

Tis namelijk het volgende, mijn account werkt nog, maar kben wel mijn HL doosje kwijt (dus met CD-KEY & HL cd)

Als CS werkt zonder HL installed is da natuurlijk geen enkel probleem, log ik gewoon in met mijn account...

Als er iemand hier zo vriendelijk wil zijn om er een antwoord op te geven danku!

Member god's mother's schermafbeelding
    iTrader
    0
    normaal kan je inloggen met je account en kan je het spel via steam dan downloaden.

iTrader
    7 (89%)
    tnx voor het antwoord, kwou het toch eerst horen voordat ik die download binnenhaalde

Crew Member Fraggie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Steam wie?
    Sinds 26 juli 2004 is het onmogelijk om nog CS te spelen zonder Steam,
    dit komt omdat Valve beslist heeft om WON offline te leggen (WON checkte bv je cdkey).
    Dit geld uiteraard ook voor de andere HL mods.

Steam bestaat in verschillende versies:
    • Steam (<1MB)
    • Steam met CS1.6 (379MB)
    • Steam met alle mods

Je kan ook met de standalone van Steam, CS1.6 downloaden. Het enige nadeel daarvan is, dat de download snelheid sterkt varieert.

Om het de Telenet users gemakkelijk te maken, staan al deze files op de 'telenet server' zelf.
    Als je naar de download page gaat: http://games.telenet.be/files.php
    zie je vanboven een zoek functie (Naam, genre, aantal) je tikt daar simpelweg Steam in en klikt op 'Tonen'.

Nu is heel de page gefilterd en zie je alleen maar Steam files. Maak het jezelf niet te moeilijk en download: Steam mét CS 1.6 in cache!*
    (* Om te kunnen downloaden, moet je ingelogd zijn en moet je firewall de connectie toelaten)

Wanneer je download binnen is, zal je nog een reeks updates moeten downloaden van de Steam servers zelf. Dit gebeurt automatisch maar het kan wel een tijdje duren. Denk niet dat Steam vast gelopen is, die update bar is niet te vertrouwen! Als alles binnen is, vraagt Steam of je een account hebt, of je er 1 wilt maken.. dat spreekt voor zich. Hou gewoon je CDkey in de buurt, deze vind je terug op de CD behuizing of in het boekje.

Dus geen HL nodig om CS1.6 te spelen (het kan zijn dat steam shared files download die eigelijk alleen voor HL zijn)

iTrader
    7 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraggie
    Steam wie?
    Sinds 26 juli 2004 is het onmogelijk om nog CS te spelen zonder Steam,
    dit komt omdat Valve beslist heeft om WON offline te leggen (WON checkte bv je cdkey).
    Dit geld uiteraard ook voor de andere HL mods.

Steam bestaat in verschillende versies:
    • Steam (<1MB)
    • Steam met CS1.6 (379MB)
    • Steam met alle mods
    Je kan ook met de standalone van Steam, CS1.6 downloaden. Het enige nadeel daarvan is, dat de download snelheid sterkt varieert.

Om het de Telenet users gemakkelijk te maken, staan al deze files op de 'telenet server' zelf.
    Als je naar de download page gaat: http://games.telenet.be/files.php
    zie je vanboven een zoek functie (Naam, genre, aantal) je tikt daar simpelweg Steam in en klikt op 'Tonen'.

Nu is heel de page gefilterd en zie je alleen maar Steam files. Maak het jezelf niet te moeilijk en download: Steam mét CS 1.6 in cache!*
    (* Om te kunnen downloaden, moet je ingelogd zijn en moet je firewall de connectie toelaten)

Wanneer je download binnen is, zal je nog een reeks updates moeten downloaden van de Steam servers zelf. Dit gebeurt automatisch maar het kan wel een tijdje duren. Denk niet dat Steam vast gelopen is, die update bar is niet te vertrouwen! Als alles binnen is, vraagt Steam of je een account hebt, of je er 1 wilt maken.. dat spreekt voor zich. Hou gewoon je CDkey in de buurt, deze vind je terug op de CD behuizing of in het boekje.

Dus geen HL nodig om CS1.6 te spelen (het kan zijn dat steam shared files download die eigelijk alleen voor HL zijn)
    oh stond da in de sticky? mijn Excuses dan had mss beter eerst gekeken, nuja CS is al aan het downloaden Steam was gewoon installed (350kb/s) kheb ni te klagen dus

Maar bedankt voor de answer Fraggie!, khoop van u opnieuw tegen te komen op de servers (na 3 jaar? )

Trouwens Fraggie,

Ge weet wel die franse dude die op xxx.free.fr al de configs verzamelde van de topteams vroeger, bestaat deze site nog? Want mijn config staat daar ergens tussen , en wa was da dan weer precies?

Member friggelke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    re-united ftw!

iTrader
    7 (89%)
    lol friggel re-united zal er nooit meer komen vrees ik
    ma kmoet die site hebbe

Member friggelke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    twa mor grappe ze toch iemand van dees forum die nog reageert op 'terugkomst' van oldskoolers

iTrader
    7 (89%)
    haha feit
    Nuja terugkomen, eerst voor fun, kzie wel hoe het verder loopt

al dazze mij daarnet wel al uitmaakten voor cheater

Crew Member Fraggie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik heb al 2 HDD crashes gehad en ben te veel verloren. Ik dacht dat olisgear in de url stond?

iTrader
    7 (89%)
    oh my god:

http://q3a.clanbase.com/claninfo.php?cid=177103

die page bestaat zelfs nog
    nuja twas allesins ni me olisgear erin, da weetek nog, bah, kga het wel nooit meer terugvinden zeker

Member Raaf's schermafbeelding
    iTrader
    0
    arme jij

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten