Heb tijdje geleden ook css herinstaleerd! Der terug afgesmeten![]()
Heb tijdje geleden ook css herinstaleerd! Der terug afgesmeten![]()
recoil IS veranderd sinds de updates, dat zegt iedereen, sproeien is makkelijker nu![]()
Ze zen der weer mee aant kloten e![]()
da ze da dan nergens vermelden?
tzit ammel tussen de oren zeggek u
Idd, Er moet maar een persoon zijn die iets vermeld dat er zogezegd zou aangepast zijn, en iedereen feiteert dit.Oorspronkelijk geplaatst door splasH^
Als valve een update doet, staat dat meestal tot in de puntjes uitgelegd, een recoil aanpassing dus normaal ook!
Der is geen klote verandert aan diene recoil
tis allemaal placebo en devas zat met een fucked up server/bug ofzo![]()
mja, ik sproei iig makkelijker, meerdere mensen hebben dit![]()
Ik heb door die update ook ineens een aimbot gekregen. Niet toevallig na Wireke mij effie een "filmpje" had doorgestuurd!
![]()
Ze hebben al eerder recoil aangepast en niet vermeld.Oorspronkelijk geplaatst door Jhasken
Maar ze deden dit altijd altijd zachtjes en geleidelijk aan. Ge zult wel verschil merke tss eerste versie en numa tss de versies door, amper.
Es zien wat er allemaal veranderd is, just terug thuis![]()
er is geen kloten veranderd
Wel is me ook opgevallen ma om een of andere reden gaat het spel smoother sinds die update bij mij.Oorspronkelijk geplaatst door C0re
Heb ongeveer 20 fps bij gemiddeld, mouselag als fps onder de 80 gaat is veel minder, ik raak meer kogels (reg lijkt precies beter).
Kweeni of andere dit ondervonde hebben?
(oftewel speel ik gwn beter met pilskes)
jah ik schoot veel beter met een deagle, die regs zijn precies beter, kheb het ook al willen merken.
Idd t0m, want ik pwnde u NOG GEMAKKELIJKER dan normaal.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)