Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 373
    Member
    iTrader
    0

CS:S > Hoe ge zo small minded kunt zijn.

Llo,

Er ligt wat op mijn lever. Niet zo lang geleden mocht Quick aka spikes mee pcw-en met team BE. Om te kijken of hij het team eventueel kon versterken of waardig was. Komt erop neer dat Quick een speler is van een zeldzaam formaat (en ge moog me gerust proberen tegenspreken en dan is tegen hem spelen) en toch niet weerhouden werd. Nu op zich heb ik daar geen probleem mee. Nu is de reden echterlijk waanzinnig belachelijk: Hij heeft geen ervaring op europees niveau of internationaal niveau. Klopt. Maar hij fragt wel gans belgiŽ onder de mat. Moet ge mij eens vertellen hoe ge aan die ervaring geraakt met de skill die aanwezig is in BelgiŽ? Maw hij krijgt geen kans terwijl hij het wel aankan wegens een dom regelke dat iemand uit zijn duim heeft gezogen. Wie die beslissingen ook neemt. Denk eens na. Css staat nog inde kinderschoenen vergeleken met 1.6 of andere ouwe 1th person shooters. Tijd dat ge de mensen een kans geeft en da ge een team laat groeien ipv van deze kortzichtige onzin. Ik verwacht belange ni dat ge nu uw kar draait en hem toch verkiest want da zou pas een vreemde zet zijn maar denk eerst eens na voor ge iemand met deze skill en potentieel aan de kant zet en GEEN kans geeft voor zo'n domme reden. Het toppunt is dat er nog spelers zijn die deze kans niet krijgen voor dezelfde reden terwijl ze er eigenlijk wel 1 verdienen. Begint een beetje te stinken. Gemoet dus eens verder kijken dan uwe neus lang is en er ni altijd vanuit gaan dat een minder goed team GEEN spelers van topformaat heeft. Makkelijk he om daarna te zeggen dat dit HET beste team is als ge constant aan die regelkes blijft hangen en ni verder kijkt dan de mensen die ge kent of door hen worden voorgesteld. Misschien moet ge wel eens op zoek gaan naar ene die scout voor het BE team
    en zo mensen voorsteld aan de captain. Ongeacht of de ervaring die gewenst is aanwezig is. Dan kunde daar wel genoodzaakt mensen in steken met ervaring en zo laten groeien anders gade er NOOIT ni komen. Ge moet investeren in de toekomst ni andersom.

Greetz

Member sirkillalot's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    hahaah...
    -ik hoop dat je toch weet dat team be zo niet word opgemaakt etc ?
    -en ik hoop dat je weet dat de NC er nog niet eens aankomt .....

en waneer het NC is zal je wel zien wie capt is en wie er speelt en wie niet + je moet niet enkel goeie spelers hebben maar je moet ook kunnen samen spelen, elkaar kennen kijk naar chaos pengu geval ...

nog iets team be speelt niet eens samen ... laat staan niet zo lang geleden en dan nog pcw

Member HapHazard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge moet investeren in de toekomst ni andersom.
    humzk

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sirkillalot
    hahaah...
    -ik hoop dat je toch weet dat team be zo niet word opgemaakt etc ?
    -en ik hoop dat je weet dat de NC er nog niet eens aankomt .....

en waneer het NC is zal je wel zien wie capt is en wie er speelt en wie niet + je moet niet enkel goeie spelers hebben maar je moet ook kunnen samen spelen, elkaar kennen kijk naar chaos pengu geval ...

nog iets team be speelt niet eens samen ... laat staan niet zo lang geleden en dan nog pcw

Leuk,

Toch ene die zich aangesproken voelt blijkbaar. Of dat de Nations Cup er aankomt of niet kan me geen barst schelen. Dat doet niks terzake want de reden voor niet meespelen blijft dezelfde. Blablabla niet samen blablabla niet zo lang geleden blablabla pcw. Dus maw Quick heeft niet gespeeld met team Be, Tony Zebu ed zijn geen team be dus. Elkaar kennen: Tijd genoeg want NC is nog lang niet. Hoe kunt ge elkaar leren kennen als ie niet mag meedoen? Hij moet dus gaan spelen in een team waar al een andere team BE speler speelt. Pfff ik heb mss ni veel verstand van high skilled gamen maar gij ni van aanpakken. Blablabla dus: LEES GEWOON DE POST en ziet dan dat team BE voor het moment teveel vasthangt aan domme regeltjes die ergens wel te begrijpen zijn maar niet al te strikt moeten genomen worden tot ge meer speelruimte hebt met het aantal spelers van hoog niveau anders zitte vast en is er totaal geen vernieuwing. Plus ge gaat belgische spelers verplichten in het buitenland te gaan spelen (zie suspect). zijde gelle nu echt blind ofwat????

Member C0re's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Om gans .be onder de mat te fraggen hoeft ge nie zo pro te zijn tbh, maar zoals iedereen wel weet hebt ge meer nodig dan aim , kijk naar nav ? Die gast zijn aim is niet top ( op europees vlak dan ) maar die heeft wel de brains . Ik zeg niet da quick slecht is, maar als die jongen echt de skill had , had die zeker al in beter clans gezeten . En nu nie afkomen van tis allemaal vriendjespolitiek etc. Want wie kende ik een paar maand geleden in css ? Tis gewoon een kwestie van u te laten opmerken in wars enzo .

En als da al op u lever ligt, nja dan wetek nie waar ge later allemaal nog gaat van wakker liggen .

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wacko2000
    Leuk,

Toch ene die zich aangesproken voelt blijkbaar. Of dat de Nations Cup er aankomt of niet kan me geen barst schelen. Dat doet niks terzake want de reden voor niet meespelen blijft dezelfde. Blablabla niet samen blablabla niet zo lang geleden blablabla pcw. Dus maw Quick heeft niet gespeeld met team Be, Tony Zebu ed zijn geen team be dus. Elkaar kennen: Tijd genoeg want NC is nog lang niet. Hoe kunt ge elkaar leren kennen als ie niet mag meedoen? Hij moet dus gaan spelen in een team waar al een andere team BE speler speelt. Pfff ik heb mss ni veel verstand van high skilled gamen maar gij ni van aanpakken. Blablabla dus: LEES GEWOON DE POST en ziet dan dat team BE voor het moment teveel vasthangt aan domme regeltjes die ergens wel te begrijpen zijn maar niet al te strikt moeten genomen worden tot ge meer speelruimte hebt met het aantal spelers van hoog niveau anders zitte vast en is er totaal geen vernieuwing. Plus ge gaat belgische spelers verplichten in het buitenland te gaan spelen (zie suspect). zijde gelle nu echt blind ofwat????

zebu noh <3 tony beslissen zo iets

is aan de capt te doen

dus dnnow wat je hier probeert te vorseren

Member
    iTrader
    0
    enigste manier om het te halen, en mensen te leren kennen (bij mij blijft het toch nu toe beperkt bij mensen te leren kennen )

mixen, mixen, mixen (en dus irc int oog houden om te kunnen mixen)

iTrader
    1 (100%)
    wie is boostah ?

Member
    iTrader
    0
    lol das waar core maar wie zegt dat ik in clans wil zijn waar er allemaal nerds in zitte ??? zekers als je die op lans tegekomt dus weet ge ik voel me goed waar ik ben ..... en tis niet omdat ik in team be wil of wel heeft,het ermee niets te make

Quick

iTrader
    1 (100%)
    hahaha...

en jij wilt dan in team be zitten ?

rule nr 1 met elkaar overeen komen ...

Member
    iTrader
    0
    whine hier =/= ticket voor team be. Eerder een ticket voor het land der geridiculariseerden.

Member
    iTrader
    0
    lol sir dat is dus de eerste keer dat jij niet aan het whine bent ;-)

en dude dat voor dat ticket wil ik zelf niet rofl niet op dees moment

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sirkillalot
    wie is boostah ?
    diene da ge tegen aant zagen zijt op vent

iTrader
    0
    wie zegt da bv in croq allemaal nerds zitten ? zeker nog nie me croq naar lan geweest dan

iTrader
    1 (100%)
    + da ticket e doet hij het of doet hij het niet ...

iTrader
    0
    en ik deed hier geen persoonlijke aanval op u , maar vond gewoon dat de topicstarter het niet bij het rechte eind had .

Member
    iTrader
    0
    alst ni naar uw goesting is, runt dan zelf voor team be cap ipv hier op forum te komen zagen tegen die da volgens u toch "louche en vriendjespolitiek" doen

Member evenfl0w^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    bolleboos en smallminded in 1 topic, klopt als een bus.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wacko2000
    Ge moet investeren in de toekomst ni andersom.
    Ja potverdorie, het moet gedaan zijn met die toekomst die constant in ons zit te investeren!

Member HapHazard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Join ff lekker fragCats
    ik regel wel wat op clanbase dat er zeker 1 persoon van ons team moet meedoen in nationscup

Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten