Llo,
Er ligt wat op mijn lever. Niet zo lang geleden mocht Quick aka spikes mee pcw-en met team BE. Om te kijken of hij het team eventueel kon versterken of waardig was. Komt erop neer dat Quick een speler is van een zeldzaam formaat (en ge moog me gerust proberen tegenspreken en dan is tegen hem spelen) en toch niet weerhouden werd. Nu op zich heb ik daar geen probleem mee. Nu is de reden echterlijk waanzinnig belachelijk: Hij heeft geen ervaring op europees niveau of internationaal niveau. Klopt. Maar hij fragt wel gans belgië onder de mat. Moet ge mij eens vertellen hoe ge aan die ervaring geraakt met de skill die aanwezig is in België? Maw hij krijgt geen kans terwijl hij het wel aankan wegens een dom regelke dat iemand uit zijn duim heeft gezogen. Wie die beslissingen ook neemt. Denk eens na. Css staat nog inde kinderschoenen vergeleken met 1.6 of andere ouwe 1th person shooters. Tijd dat ge de mensen een kans geeft en da ge een team laat groeien ipv van deze kortzichtige onzin. Ik verwacht belange ni dat ge nu uw kar draait en hem toch verkiest want da zou pas een vreemde zet zijn maar denk eerst eens na voor ge iemand met deze skill en potentieel aan de kant zet en GEEN kans geeft voor zo'n domme reden. Het toppunt is dat er nog spelers zijn die deze kans niet krijgen voor dezelfde reden terwijl ze er eigenlijk wel 1 verdienen. Begint een beetje te stinken. Gemoet dus eens verder kijken dan uwe neus lang is en er ni altijd vanuit gaan dat een minder goed team GEEN spelers van topformaat heeft. Makkelijk he om daarna te zeggen dat dit HET beste team is als ge constant aan die regelkes blijft hangen en ni verder kijkt dan de mensen die ge kent of door hen worden voorgesteld. Misschien moet ge wel eens op zoek gaan naar ene die scout voor het BE team
en zo mensen voorsteld aan de captain. Ongeacht of de ervaring die gewenst is aanwezig is. Dan kunde daar wel genoodzaakt mensen in steken met ervaring en zo laten groeien anders gade er NOOIT ni komen. Ge moet investeren in de toekomst ni andersom.
Greetz

LinkBack URL
About LinkBacks

, kijk naar nav ? Die gast zijn aim is niet top ( op europees vlak dan ) maar die heeft wel de brains
)