Ik vind geen geschiktere plaats als deze om dit te posten
Ik ben terug al een tijd de mod Natural Selection aan het spelen, in mijn ogen nog steeds de meest geslaagde mod voor Half Life. Mijn broer en ik zouden graag eens samen spelen, dus dacht ik een account van een kameraad te gebruiken. Op die account staat HL geactiveerd, geen problemen dus, maar Natural Selection is er nergens te vinden. Ik ga naar program files, steam, steamapps en daar staat enkel en alleen een mapje voor mijn originele account. Een nieuwe map aanmaken met de naam van de nieuwe account helpt niet. Ik heb op mijn account HL2 beschikbaar en die staat wel weergegeven op de nieuwe, maar NS niet...
Ik vind maar niet hoe ik Natural Selection in mijn 'My Games' lijst kan krijgen, iemand die me kan helpen?
Alvast bedankt
Btw voor de fans, op deze homesite van NS staat nieuws over NS:Source. Er is zeker sprake van NS:S, maar door financiële problemen (oa door het gehackte betalingssysteem) zal het nog een tijdje duren voordat de mod op de markt is.

LinkBack URL
About LinkBacks
. Ik ga naar program files, steam, steamapps en daar staat enkel en alleen een mapje voor mijn originele account. Een nieuwe map aanmaken met de naam van de nieuwe account helpt niet. Ik heb op mijn account HL2 beschikbaar en die staat wel weergegeven op de nieuwe, maar NS niet...
Met citaat reageren