Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Member _BulL's schermafbeelding
    Lid sinds
    21/05/03
    Locatie
    Meppel / Nederl
    Berichten
    485
    iTrader
    0

    CS:S > Config probleem

    Hallo,

    Ik heb een klein probleempje met mijn config, althans dat denk ik.

    Ik heb een config gedownload van iemand anders (doet er niet echt toe van wie) en die heeft als naam "autoexec". Als ik deze in de map plaats waar ook de "config" file in zit en vervolgens ga spelen, crashed men hl2/source als ik de server in kom. Hij blijft dan hakkelen en geeft een foutmelding in windows. Dit had ik eerst niet toen ik met standaard config speelde. Nu heb ik geprobeerd de autoexec te kopieren in de "config" file, maar dan crashed ie ook en vervolgens is de "config" file weer men oude "config" file terwijl ik die al verwijderd heb...

    Het bestand op Alleen lezen zetten helpt ook niet, ook al geprobeerd..

    Als iemand me zou kunnen helpen, graag.

    cu
    #KREATUREN

  2. #2
    Member nieldeckx's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/02/04
    Locatie
    Turnhout
    Berichten
    778
    iTrader
    3 (100%)
    Waarscheinlijk een command dat voor die crash zorgt... Misschien die config eens posten er zijn denk ik wel mensen die je hiermee kunnen helpen.

  3. #3
    Member sQuare's schermafbeelding
    Lid sinds
    20/03/06
    Locatie
    $$$
    Berichten
    934
    iTrader
    1 (100%)
    tis toch een .cfg h? en ge moe nie iemandanders zen autoexec downe.. der zitten meestal vn die scripts in lijk duck jump , stop reload ect mr tis echt wel raar

  4. #4
    Member _BulL's schermafbeelding
    Lid sinds
    21/05/03
    Locatie
    Meppel / Nederl
    Berichten
    485
    iTrader
    0
    Hier komtie dan (zijn men eige binds btw :---)) ) :

    // CS:S cfg

    sv_cheats "1"


    budget_show_history "0"
    budget_history_range_ms "5"
    budget_history_numsamplesvisible "0"
    cl_autohelp "0"
    cl_backspeed "999"
    cl_bob "0.01"
    cl_bobup "0.5"
    cl_bobcycle "0.8"
    cl_forcepreload "1"
    cl_forwardspeed "999"
    cl_idealpitchscale "0.8"
    cl_observercrosshair "1"
    cl_phys_props_enable "0"
    cl_phys_props_max "0"
    cl_precacheinfo "1"
    cl_ragdoll_collide "0"
    cl_ragdoll_physics_enable "0"
    cl_sidespeed "999"
    cl_smooth "0"
    cl_upspeed "999"
    con_enable "1"
    crosshair "1"
    showhitlocation "1"
    sv_forcepreload "1"


    cl_allowdownload "1"
    cl_allowupload "1"
    cl_cmdbackup "2"
    cl_cmdrate "100"
    cl_interp "0.01"
    cl_interpolate "1"
    cl_lagcomp_errorcheck "1"
    cl_lagcompensation "1"
    cl_resend "5"
    cl_timeout "999"
    cl_updaterate "100"
    net_graph "3"
    net_scale "5"
    net_graphpos "2"
    net_graphsolid "1"
    rate "25000"


    bgmvolume "0"
    dsp_enhance_stereo "0"
    dsp_slow_cpu "1"
    snd_noextraupdate "1"
    soundscape_fadetime "9999"
    soundscape_flush "9999"
    suitvolume "0"
    voice_enable "0"
    volume "2"


    cl_crosshairscale "2250"
    cl_detaildist "0"
    cl_detailfade "0"
    cl_drawshadowtexture "0"
    cl_dynamiccrosshair "0"
    cl_ejectbrass "0"
    cl_radartype "1"
    cl_scalecrosshair "1"
    cl_show_splashes "0"
    cl_showfps "0"
    fog_enable "0"
    fog_enable_water_fog "0"
    fog_enableskybox "0"
    fps_max "100"
    g_ragdoll_fadespeed "0"
    gl_clear "0"
    jpeg_quality "100"
    mat_bloom "0"
    mat_bufferprimitives "1"
    mat_bumpbasis "0"
    mat_bumpmap "0"
    mat_clipz "0"
    mat_dxlevel "80"
    mat_fastnobump "1"
    mat_fastspecular "1"
    mat_filterlightmaps "1"
    mat_filtertextures "1"
    mat_forceaniso "0"
    mat_forcedynamic "0"
    mat_loadtextures "1"
    mat_mipmaptextures "1"
    mat_picmip "4"
    mat_reducefillrate "1"
    mat_showwatertextures "0"
    mat_specular "0"
    mat_trilinear "0"
    mp_decals "5"
    muzzleflash_light "0"
    r_3dnow "0"
    r_3dsky "0"
    r_avglight "0"
    r_cheapwaterend "1"
    r_cheapwaterstart "1"
    r_decal_cullsize "2"
    r_decals "5"
    r_dispfullradius "2"
    r_dispusestaticmeshes "0"
    r_drawdecals "0"
    r_drawentities "1"
    r_drawflecks "0"
    r_drawlights "0"
    r_drawmodeldecals "0"
    r_drawrain "0"
    r_drawropes "0"
    r_drawskybox "0"
    r_drawtranslucentrenderables "0"
    r_drawtranslucentworld "0"
    r_drawviewmodel "1"
    r_dynamic "0"
    r_eyeglintlodpixels "0"
    r_eyegloss "0"
    r_eyemove "0"
    r_eyeshift_x "0"
    r_eyeshift_y "0"
    r_eyeshift_z "0"
    r_eyes "0"
    r_eyesize "0"
    r_fastzreject "1"
    r_lightaverage "0"
    r_lightinterp "0"
    r_lod "8"
    r_maxdlights "0"
    r_maxmodeldecal "0"
    r_mmx "1"
    r_modellodscale "0"
    r_occlusion "0"
    r_propsmaxdist "500"
    r_rainalpha "0"
    r_rainalphapow "0"
    r_raindensity "0"
    r_rainlength "0"
    r_Rainprofile "0"
    r_rainradius "0"
    r_RainsideVel "0"
    r_rainsimulate "0"
    r_rainspeed "0"
    r_rainsplashpercentage "0"
    r_rootlod "2"
    r_shadowmaxrendered "32" // 32 = varjot -1 = pois
    r_shadowrendertotexture "1" // 1 = varjot 0 = pois
    r_shadows "1" // 1 = varjot 0 =pois
    r_teeth "0"
    r_WaterDrawReflection "0"
    r_WaterDrawRefraction "1" // 0 = lis fps vesimapeis
    r_waterforceexpensive "0"
    r_worldlightmin "0.005"
    r_worldlights "1"
    rope_smooth "0"
    rope_wind_dist "0"
    violence_ablood "1"
    violence_agibs "1"
    violence_hblood "1"
    violence_hgibs "1"


    hud_centerid "1"
    hud_deathnotice_time "6"
    hud_drawhistory_time "5"
    hud_fastswitch "1"
    hud_saytext_time "12"


    joystick "0"
    lookspring "0"
    lookstrafe "0"
    m_forward "1"
    m_filter "0"
    m_pitch "0.022"
    m_side "0.8"
    m_yaw "0.022"
    sensitivity "1.4"
    zoom_sensitivity_ratio "1"


    setinfo "_ah" "0"
    setinfo "_vgui_menus" "0"
    setinfo "dm" "0"
    setinfo "lefthand" "0"
    bind "TAB" "+showscores"
    bind "ESCAPE" "cancelselect"
    bind "SPACE" "+jump"
    bind "," "buyammo1"
    bind "." "buyammo2"
    bind "0" "slot10"
    bind "1" "slot1"
    bind "2" "slot2"
    bind "3" "slot3"
    bind "4" "slot4"
    bind "5" "slot5"
    bind "6" "slot6"
    bind "7" "slot7"
    bind "8" "slot8"
    bind "9" "slot9"
    bind "`" "toggleconsole"
    bind "a" "+moveleft"
    bind "b" "buymenu"
    bind "c" "+duck"
    bind "d" "+moveright"
    bind "e" "+use"
    bind "f" "impulse 100"
    bind "h" "commandmenu"
    bind "i" "showbriefing"
    bind "j" "cheer"
    bind "k" "+voicerecord"
    bind "m" "chooseteam"
    bind "n" "nightvision"
    bind "o" "buyequip"
    bind "q" "lastinv"
    bind "r" "+reload"
    bind "s" "+back"
    bind "t" "impulse 201"
    bind "u" "messagemode2"
    bind "w" "+forward"
    bind "y" "messagemode"
    bind "z" "radio1"
    bind "LEFTARROW" "buy secammo"
    bind "RIGHTARROW" "buy primammo"
    bind "SHIFT" "+speed"
    bind "F1" "autobuy"
    bind "F2" "rebuy"
    bind "F4" "bug"
    bind "F5" "jpeg"
    bind "F6" "save quick"
    bind "F7" "load quick"
    bind "F10" "quit prompt"
    bind "F12" "cl_ragdoll_physics_enable 0"
    bind "KP_5" "buy scout; buy primammo"
    bind "KP_END" "buy deagle; buy secammo; buy defuser"
    bind "KP_DOWNARROW" "buy m4a1; buy primammo; buy defuser"
    bind "KP_PGDN" "buy awp; buy primammo; buy defuser"
    bind "KP_INS" "buy defuser; buy vest; buy vesthelm; buy flashbang; buy flashbang; buy hegrenade"
    bind "KP_DEL" "buy ak47; buy primammo; buy defuser"
    bind "CAPSLOCK" "drop"
    bind "MWHEELDOWN" "invnext"
    bind "MWHEELUP" "invprev"
    bind "MOUSE1" "+attack"
    bind "MOUSE2" "+attack2"
    bind "PAUSE" "pause"

  5. #5
    Crew Member Fraggie's schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Berichten
    9.659
    iTrader
    3 (100%)
    nieldeckx.
    Om maar een voorbeeld te geven (maar normaal is dat niet van toepassing)
    name "2/3 broek
    cl_updaterate "100"

    wordt gelezen als:
    name "2/3 broek
    cl_updaterate "

    & dan volgt: 100" wat geen cmd is


    *edit:
    dat cfg trekt dan ook op niet veel, staan veel standaard cmd's in. Lijkt verdacht veel op een CS1.6'er die een poging doet om een CSS cfg te maken.
    Bv: mat_fastnobump "1" & mat_fastspecular "1"
    Waarom de snelle bump & spec aanzetten als je geen bump & spec gebruikt..
    Neem er uit wat je nodig hebt & smijt de rest aub weg..

  6. #6
    Member <|-S@D-|-Z3rO>'s schermafbeelding
    Lid sinds
    5/08/04
    Berichten
    818
    iTrader
    0
    ik vind da uw eigen cfg nog altijd het beste is er zullen mss wel beter zijn dan die van u ma als gij 3x zo goe speelt met uw eigen cfg dan met een pro zijn cfg is het wel duidelijk. (da van die pro is maar bijmanier van spreken he)

  7. #7
    Member _BulL's schermafbeelding
    Lid sinds
    21/05/03
    Locatie
    Meppel / Nederl
    Berichten
    485
    iTrader
    0
    @fraggie: ye oke, maar ik heb echt geen flauw idee welke command eruit moeten enzo, weet verder niks van cmd's in source of cs :o

  8. #8
    Member nieldeckx's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/02/04
    Locatie
    Turnhout
    Berichten
    778
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraggie
    nieldeckx.
    Om maar een voorbeeld te geven (maar normaal is dat niet van toepassing)
    name "2/3 broek
    cl_updaterate "100"

    wordt gelezen als:
    name "2/3 broek
    cl_updaterate "

    & dan volgt: 100" wat geen cmd is
    Ja zoiets bedoel ik, alleen dan iets met grafische settings ofzo.

  9. #9
    Member Xeroxxx's schermafbeelding
    Lid sinds
    31/10/05
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    560
    iTrader
    0
    prolly is het je mat_dxlevel dat niet juist staat, probeer eens 90 of 70

  10. #10
    Member HapHazard's schermafbeelding
    Lid sinds
    24/07/02
    Locatie
    Willebroek.be
    Berichten
    261
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _BulL
    Hier komtie dan (zijn men eige binds btw :---)) ) :

    // CS:S cfg

    sv_cheats "1"
    Duidelijk van een 1.6-er

  11. #11
    Member Lon$daLe's schermafbeelding
    Lid sinds
    11/12/03
    Locatie
    ...
    Berichten
    3.529
    iTrader
    9 (80%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HapHazard
    Duidelijk van een 1.6-er
    van da command weet jij alles in 1.6 , is het niet

  12. #12
    Member bull`'s schermafbeelding
    Lid sinds
    12/02/05
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    1.786
    iTrader
    0
    zucht BULL :/

  13. #13
    Member _BulL's schermafbeelding
    Lid sinds
    21/05/03
    Locatie
    Meppel / Nederl
    Berichten
    485
    iTrader
    0
    hmm het is ook vaag dat als ik bijv iets aanpas in men config, men oude wel te verstaan. (bijv dat de ventjes direct verdwijnen als je ze gekilled hebt), dan is he 1 keer goed als ik een server join, maar als ik daarna een andere server join en dus eerst source afsluit, dan is de command weer verwijderd uit men cfg...

    echt vaag

  14. #14
    Member C0re's schermafbeelding
    Lid sinds
    31/01/04
    Locatie
    Sleidinge(Gent)
    Berichten
    1.324
    iTrader
    0
    cfg op alleen lezen zetten

  15. #15
    Member xytro's schermafbeelding
    Lid sinds
    17/09/03
    Locatie
    Loppem
    Berichten
    1.014
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bull`
    zucht BULL :/
    Ge hebt er een nickname-genootje bij

  16. #16
    Member Chrometjeeuh's schermafbeelding
    Lid sinds
    3/08/04
    Locatie
    Damme
    Berichten
    749
    iTrader
    0
    de zoveelste

    3D bullseye ftw

  17. #17
    Member bull`'s schermafbeelding
    Lid sinds
    12/02/05
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    1.786
    iTrader
    0
    nja juaN moek ook nie gebruiken want die speelt bij verGe :/

    bubble ftw

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •