De psp is aangekocht op 03/03/2007 (ik denk dus dat er minstens nog tot 03/03/2009 garantie op is) in een Value Pack voor (toen nog) 249,99 euro. Ik heb er ook meteen een harde case bijgekocht, zodat er geen enkel krasje op het toestel te vinden is. Het toestel is in absolute nieuwstaat.
Wat andere accessoires betreft, alles wat in de valuepack zat, zit er nog bij (audiospullen, 32Mb geheugenkaart, lader en boekjes) in de originele verpakking. Ik heb bij de psp ook meteen een extra externe batterij gekocht, die ik eigenlijk nog nooit heb nodig gehad of gebruikt.
Er is nog nooit aan de psp geprutst (de originele firmware staat er nog op denk ik) en heb enkel mijn eigen originele spelletjes gedraaid. Er is maar weinig op gespeeld en ik heb enkel (volgens mij dan) de topgames gekocht. Het zijn:
- GTA: Liberty City Stories
- Daxter
- Tekken: Dark Ressurection
- LocoRoco
- Tony Hawk's Underground 2: Remix
- Smackdown vs. Raw 2006
Voor een trip naar Londen heb ik deze zomer ook "A Passport to London" gekocht, maar dat is eigenlijk niet echt een spel, eerder een mini-Londen-encyclopedie
Ik hem zeer weinig gebruikt, en dan nog vooral als portable browser ipv als gameconsole. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Foto's op aanvraag via email. Verzending is ook mogelijk, met kosten en risico voor de koper. Afhalen mogelijk in Leuven en Brussel.
Het is de bedoeling om zonder al te veel opleg eens een (tweedehands) Wii te kunnen proberen. Dat lijkt me realistisch aangezien de nieuwprijs toch nog altijd 170 (console) + 30 (accessoires) + 140 (7 spelletjes, naar onder afgerond) = 340 euro bedraagt en alles zoals gezegd in perfecte krasloze staat is.
Mensen die ineens willen ruilen krijgen dus voorrang. Voor eventuele extra Wii-spelletjes wil ik graag opleggen. Stel dus gerust iets voor. Voor geinteresseerde kopers zet ik de meeneemprijs van heel het pakket op 220 euro en de meeneemprijs voor de console met accessoires op 140, maar bieden staat vrij. Er gaat wel niks apart weg voor ik de console heb kunnen verkopen. Snelle afhandeling is zeker mogelijk bij een goed aanbod.
Dit staat ook op andere fora. Ik zet bewust geen minimumprijs en behoud mij het recht om de psp bij te houden als er geen bod komt dat ik voldoende vind. Off-topic commentaar = meteen report.
Happy bidding!

LinkBack URL
About LinkBacks
) de topgames gekocht. Het zijn: