dreamcast te koop met 40 originele games,3joypads,2memorycards,2 lightguns,toetsenbord+muis,microfoon en 2 ORIGINELE maracas controllers alles is in perfecte staat en in doos
dreamcast te koop met 40 originele games,3joypads,2memorycards,2 lightguns,toetsenbord+muis,microfoon en 2 ORIGINELE maracas controllers alles is in perfecte staat en in doos
Verkoop je soms spelletjes apart?
Mogen we (nee, ik vraag het dus niet enkel voor mezelf) nog wat essentiële informatie hebben zoals:
1) Welke games zitten er zoal bij?
2) Vanwaar ben je?
en
3) Wat is uw minimumprijs voor dit alles, of verkoop je ook apart?
Ik zeg het maar allemaal omdat je die vragen sowieso nog gaat krijgen...
-Stijn
Dit gaat geld opbrengen![]()
Succes!
foto van de maracas ?
de games zijn de us games:nfl 2k,sword of the bereserk,buzz lightyear,resident evil code veronica,soldier of fortune,illbleed,samba de amigo,jeremy mcgrath
de jap games:marvel vs capcom 2,buggy heat,dynamite cop2,fatal fury mark of the wolves
de pal games
soul calibur,psychic force 2012,virtua fighter 3th,wild metal,stunt pg,deep fighter,mortal kombat gold,rayman 2,crazy taxi,soinc 1en 2,house of the dead 2,zombie revenge,soul fighter,sega world soccer 2000,hydro thunder,metropolis street racer,pen pen,mr driller bangaio,fightinf force 2,virtua tennis,stupid invaders,headhunter,nba2k,vigilant 8,space channel 5,bust a move 4
dat zijn ze ik verkoop liefst alles samen en ik ben van beveren-waas,een min prijs heb ik zo nie zie wel wat er geboden word en ja was vergeten hij is gechipt ook de dreamcast
groetjes
Werkt de DC perfect? Geen haperingen? Kan gerust 2 uur draaien?
Echt geen prijsje ingedachte voor het volledige pakket?
Mvg
Zijn de maracas dan de NTSC of is het de PAL versie ?
Indien PAL bod van 100€ op alles ?
Grtz
die dreamcast werkt perfect is niets aan die macarenas zijn gekocht geweest op de lik sang dus ik vermoed de ntsc ,100 euro vind ik wel wa weinig
1 zet er dan ne min prijs bijOorspronkelijk geplaatst door hordak
2 ben je zeker dat het ORIGINELE zijn als ze van Lik sang komen of zijn het third party spullen ?
Grtz
ok min 150 euro eb ben er zeker van dat het de originele zijn
Van waar bent u ?
Levering te Antwerpen eventueel mogelijk?
Mvg
Dus levering te merksem is eventueel mogelijk?![]()
Die Maracas zijn volledig? Met doos en handleiding + spel?
Zijn alle overige spelletjes nog compleet?
Kun je soms een paar fotootjes plaatsen?
Zoja, ben ik wel bereid om €150 te geven + ophaling bij U in Beveren!
Ja een paar pics zou nice zijn.
Mvg
http://users.telenet.be/hordakresevil/dc/
hier zijn er 2 foto's
Is die doos van die maracas normaal gezien niet geel?
Staat er ergens een sticker van Official Sega op?
Mvg
edit: via lik-sang heb ik vernomen dat dit 3rd party is. Spijtig
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)