Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member
    iTrader
    55 (100%)

Final Fantasy 11 & Quake 4 SE

Ik bied dus 2 games te koop aan. Ze zijn hoegenaamd nooit gebruikt en dus in goede staat. Ik zou totaal ni weten wat ze nog waard zijn, dus doe maar een bod.

Van Final Fantasy 11 weet ik ook niet of iemand anders die zomaar kan gebruiken, weet iemand dat? Ik heb wel ooit een account gehad voor een maand of 2, maar ik weet die login en zo nimeer. Kan iemand gewoon een nieuwe account aanmaken met mijn spel?

Final Fantasy 11 is nog een CD versie (7 discs) en bevat ook de uitbreidingen "Chains of Promathia" en "Rise of the Zilart".

Quake 4 is de Special Edition, er is dus een 2e dvd bij met "The making of Quake 4" & Quake 2 + expansion packs "The Reckoning" & "Ground Zero".

Approved 9-lifer
    iTrader
    29 (94%)
    Moet ge betalen voor die Final Fantasy 11 online te spelen? Indien neen, ben ik wel geinteresseerd (indien ik een acc kan maken..) Probeer jij het gewoon eens als je een nieuwe account kan maken.. anders moet er toch wel een oplossing zijn om je gegevens terug te halen?
    PC : i7 920 / Asus P6T Se / 3x2gb Ocz Reaper 1888mhz / Ocz Vertex 2 64gb / 500gb WD / Sapphire 6850
    Laptop: Msi FX720 / i5-2410M / 6gb / 750gb

Member
    iTrader
    55 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke154 Bekijk bericht
    Moet ge betalen voor die Final Fantasy 11 online te spelen? Indien neen, ben ik wel geinteresseerd (indien ik een acc kan maken..) Probeer jij het gewoon eens als je een nieuwe account kan maken.. anders moet er toch wel een oplossing zijn om je gegevens terug te halen?
    Mja, dan moet ik hem terug helemaal installeren en dat duurt zo lang met 7 cd's Het is trouwens wel betalend, daarom ben ik er toen ook mee gestopt. Ik had er ni genoeg tijd voor naargelang de prijs.

Member
    iTrader
    55 (100%)
    Niemand?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten