Ik verkoop volgend toestel :
SILVERLIGHT
- Opteron 146 socket 939 + een standaard s939 stock cooler bijgeleverd
- Artic Freezer 64
- Asrock DUAL SATA2 (PCIe + AGP !)
- 2x512mb pc3200
- Western digital 250GB PATA harddisk
- ATI Radeon 9250 128 AGP, passief gekoeld
- zilverkleurige case. Deze case heeft wel gebruikssporen (lichte krassen, en de vorige eigenaar vond het opportuun om onderaan een 120mm hole te zagen -> dit heeft hij nadien ook weer gedicht), maar ziet er nog steeds méér dan bruikbaar uit extern en intern. Zeer fijne en vooral lichte case vind ik. Ik denk dat het een superflower SF 401 of 402 is.
- 120mm papst bovenaan, proper gemod met radiatorgrill
- 80mm papst achteraan
- Antec Blue power 480watt
- DVDschrijver NEC 3xxx zwart
- extra 10/100 PCI NIC
FOTO's
Vraagprijs : 400 euro
Ik verkoop tevens volgende zaken :
- X800GTO VIVO PCI-E 256mb met zalman koeler (incl kabels/doos/...) -> richtprijs : 80 euro
- maxtor diamondmax 9 200GB PATA harddisk refurbished (in ongeopende verpakking) -> richtprijs 45 euro
- Athlon Sempron (socket A) met socketA koeler met 120mm fan (ik dénk een 2400+, ga'k nog eens bezien) De fan is regelbaar van buitenuit de case, je moet een frontpaneeltje installeren in je 3.5" bay. Richtprijs 40 euro.
- USB1 cardreader belkin Nieuw in verpakking -> richtprijs 5 euro
Indien gewensd kan je ook gaan combineren ,en bijvoorbeeld de PC met de harddisk en de X800PRO kopen, en dan met of zonder de r9250 (agp) die erin zit.
Samen met die X800GTO zit je met een fijn systeem waarop je heel wat games nog zéér degelijk kan draaien. Zonder de x800pro zit je met een fijn all-round systeem.
Af te halen te Melsbroek (nabij vilvoorde)
Staat op tones.be en TNG

LinkBack URL
About LinkBacks