Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 95
    Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19

Gratis comics: Brainfreeze geeft hele maand september comics weg!!

Win alle comics van het nieuwe DCu in September! | Brainfreeze | gedachten over comics koel geserveerd

September staat volledig in het teken van het nieuwe DC Universum. DC Comics gaat immers de hele maand lang hun titels een nieuwe start geven en dat vinden wij bij Brainfreeze het ideale moment voor jullie om deze nieuwe start mee te maken. In samenwerking met Archonia zullen we dan ook de 52 eerste nummers van de nieuwe DC-reeksen weggeven, tot drie keer toe. Je leest het goed: 156 comics worden in totaal weggegeven in september.

Laatst gewijzigd door Malkavian; 30 augustus 2011 om 20:44
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

Approved 9-lifer Objector's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Let the games begin!!

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Leuk. Ga zeker proberen alle dagen mee te doen.

Approved 9-lifer kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Leuke actie! Kzal mijn best doen

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Nog een dagje en het is zover ;-) Hou je maar schrap ;-)

iTrader
    9 (100%)
    Met al dat gedeel op facebook en twitter gaan we nog een hoop mensen aantrekken, wat goed is voor Brainfreeze, maar ergens niet goed voor onze winkansen!

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Objector Bekijk bericht
    Met al dat gedeel op facebook en twitter gaan we nog een hoop mensen aantrekken, wat goed is voor Brainfreeze, maar ergens niet goed voor onze winkansen!
    Damn je hebt mijn snood plan door ;-)
    De wedstrijd is natuurlijk, zoals elke wedstrijd op gelijk welke site, bedoeld om nieuw volk aan te trekken. Maar zie het zo, hoe meer volk er naar Brainfreeze komt, hoe meer van zo'n wedstrijden we kunnen doen.

iTrader
    9 (100%)
    Het was ook geen serieuze opmerking hoor, ik hoop oprecht dat het veel nieuwe lezers en posters oplevert!

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Het was ook geen serieuze opmerking hoor, ik hoop oprecht dat het veel nieuwe lezers en posters oplevert!
    kweet het wel hoor ;-) maar er gaan wel zo'n mensen tussen zitten

iTrader
    9 (100%)
    Ik denk persoonlijk dat als je het statistisch gaat bekijken je nog steeds significant meer kans maakt op te winnen als je via de drie kanalen deelneemt. Aangezien de doelgroep die hier Úcht in ge´nteresseerd is volgens mij zo klein is in Vlaanderen, gaat niet meteen je hele vriendenlijst zich inschrijven en deelnemen. Ik kan persoonlijk op dit moment maar een viertal personen bedenken die ik als vriend heb op facebook, die eventueel ook zouden willen meedoen.

Ik hoop in ieder geval dat het de site toch wat meer bekendheid geeft en dat het mensen lokt, zodat onder andere het forum ook wat actiever wordt!

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Ik denk persoonlijk dat als je het statistisch gaat bekijken je nog steeds significant meer kans maakt op te winnen als je via de drie kanalen deelneemt. Aangezien de doelgroep die hier Úcht in ge´nteresseerd is volgens mij zo klein is in Vlaanderen, gaat niet meteen je hele vriendenlijst zich inschrijven en deelnemen. Ik kan persoonlijk op dit moment maar een viertal personen bedenken die ik als vriend heb op facebook, die eventueel ook zouden willen meedoen.

Ik hoop in ieder geval dat het de site toch wat meer bekendheid geeft en dat het mensen lokt, zodat onder andere het forum ook wat actiever wordt!
    FACTS trekt 16000 mensen aan in 2 dagen, ik verwacht dat daar toch minstens 1000 comic fans tussen zitten. Die wil ik bereiken ;-)
    Btw als iedereen 4 vrienden via zijn facebook bereikt ben ik ook een tevreden mens ;-)

Member Cosmonaut's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Iemand die alledrie de kanalen gebruikt, heeft dus drie keer zoveel kans om te winnen? #twitterloos ()

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cosmonaut Bekijk bericht
    Iemand die alledrie de kanalen gebruikt, heeft dus drie keer zoveel kans om te winnen? #twitterloos ()
    jup

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Twitter is maar zeik. Maar heb dan toch voor die wedstrijd een oude account die ik ooit had gemaakt gereactiveerd. Duurt een minuut of zo om een account aan te maken.

Ik moet alleen nog uitvissen hoe ik iets retweet.

iTrader
    9 (100%)
    Ik heb al iets langer een account en in volg Brainfreeze al geruime tijd, maar eigenlijk gebruik ik Twitter nooit. Ik heb het enkel aangemaakt omdat ik tijdens m'n stage ook geregeld vergaderingen had over de promotie en social media van een campagne die ik ondersteunde... Na die stage heb ik me misschien nog twee keer aangemeld! Uiteraard gaat mijn Twitter account in september minstens elke dag eens retweeten

Approved 9-lifer Timaeus's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeverein Bekijk bericht
    Twitter is maar zeik. Maar heb dan toch voor die wedstrijd een oude account die ik ooit had gemaakt gereactiveerd. Duurt een minuut of zo om een account aan te maken.

Ik moet alleen nog uitvissen hoe ik iets retweet.
    Daar is normaal een simpel knopje voor

Member Cosmonaut's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Met 0 volgers zou mijn bijdrage toch niet zo groot zijn. En om speciaal hiervoor een twitteraccount aan te maken gaat er een beetje over. Dan hou ik het maar bij mijn dubbele kans!

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cosmonaut Bekijk bericht
    Met 0 volgers zou mijn bijdrage toch niet zo groot zijn. En om speciaal hiervoor een twitteraccount aan te maken gaat er een beetje over. Dan hou ik het maar bij mijn dubbele kans!
    Ik HAD volgers. Maar ik was begonnen met Twitter te gebruiken voor zijn oorspronkelijke doel, namelijk microbloggen (en niet zoals tegenwoordig vooral gebruikt als promomateriaal en linkspammer).

En na de 500e post in de trend van "Net gescheten als een beer. *** mexicaans voer." waren de meeste van mijn volgers weg.

iTrader
    9 (100%)
    Ik heb ook quasi geen volgers... En op Google+ heb ik helemaal geen vrienden

Vroeger was alles toch simpeler, toen alle vriendschappen nog persoonlijk werden gesloten!

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten