Die van mij zijn gisteren toegekomen bij mijn ouders thuis (wegens eigen verhuis). En zondag ga ik ze daar oppikken!
Die van mij zijn gisteren toegekomen bij mijn ouders thuis (wegens eigen verhuis). En zondag ga ik ze daar oppikken!
:o
Vanavond ben ik naar huis, ben benieuwd![]()
M'n gewonnen comic is veilig toegekomen hier ^^
good to hear, have fun guys ;-)
Ier ook toegekomen en in prima conditie
Danke Brainfreeze ^^
Hier ook toegekomen in perfecte staat. Helaas nog niet aan toegekomen voor te lezen ( druk weekend ) zal hier wellicht vandaag werk van maken!
Is hier ondertussen ook toegekomen. Hebben jullie toevallig zelf rondgereden voor die leveringen?
Stond namelijk nergens een stempel of sticker of zegel op van de post of een of andere koeriersdienst (plus het is hier s avonds laat in de bus gestoken)
twas nog met een getrainde postduif
çava. T was een toffe comic om eens te lezen, en 1 die ik zelf nooit gekocht zou hebben.![]()
Birds of Prey
De mijne is ook reeds toegekomen, Stormwatch #1 en mijn interesse is gewekt![]()
Stormwatch #2 is trouwens zelf stukken beter1ste issue kwam nogal chaotisch over maar 2de maakt veel goed
Adam One en z'n tanend leiderschap wordt hier stukken beter uitgelegd. En ocharme die Fox super villain
Paul Cornell maakt dus veel goed en ik ben benieuwd wat er gaat volgen!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)