|
|
#1 | ||||
|
Wat heb jij het laatst gelezen?
Nu Big Comic Thread gesloten is (RIP
), is er al geroepen om een 'wat heb jij het laatst gelezen' thread. Bij deze heb ik deze gemaakt (worst first post ever).Nu bij mij is het Blackest Night #8 |
||||
|
|||||
|
|
#8 (permalink) | ||||
|
Alhoewel ik mijn comics normaal gezien enkel in trade koop, heb ik mij niet kunnen inhouden en ben ik toch maar aan Blackest Night begonnen.
Kheb GL 36-52, GLC 33-46 & BN 1-8 gekocht en gelezen. Zalig goede reeks, maar toch vond ik de Sinestro Corps arcs in GL & GLC beter. Misschien omdat ik minder affiniteit heb met de DC earthbased chars dan met hun GL universum. Maar begrijp mij niet verkeerd. BN rocks! Ik koop ze zeker ook nog in trades (heb al een afnemer voor de single issues gevonden =D). |
||||
|
|||||
|
|
#11 (permalink) | ||||
|
New Titans: The Judas Contract (TPB uit 1989)
Waarin Marv Wolfman zich een meetserschrijver toont, George Perez definitief briljant wordt, Dick Grayson zich heruitvindt tot Nightwing, Kid Flash volwassenheid ontdekt en de Titans laat voor wat het is en Terra onthult wordt als ultieme spion in opdracht van Deathstroke. En dan hebben we het nog maar over het eerste hoofdstuk. De rest moet ik nog lezen. |
||||
|
|||||
|
|
#12 (permalink) | ||||
|
Series van Cable , beste Sf ooit , heb 'hoop"' voor hope in xmen...allee vooruit save marvel mutants
(3 TP gekocht tot issue 20 wachten op de volgende). Om ironman zijn redemption of braincrisis te vieren ben ik ironman opnieuw gaan lezen. Heb most wanted gekocht. Raar hoe een mens zich dit aandoet. Doet me denken aan een retcon in Champions online |
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | ||||
|
The Boys tp 1 en 2.
Crazy sh*t! Soms er een beetje over, maar over 't algemeen very entertaining en de volgende volumes komen er ook zeker in. 1 van de beste momenten tot nu toe: Tek-knight saves the world! |
||||
|
|||||
|
|
#16 (permalink) | ||||
|
Ultimate Marvel Team-Up:
Beetje raar, ze gebruiken Ultimate Spiderman maar voor de rest wel gewonen hulk / iron man / etc... Wss is dat uitgekomen voor dat ze die characters hadden ultimized. Persoonlijk vind ik ze niet echt de moeite Precies een tekenfilm op papier gezet. |
||||
|
|||||
|
|
#17 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Is de enige Ultimate reeks die ik niet in huis heb ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
Moet dringend nog inkopen doen. Zit met een pijnelijke voet..geraak niet uit huis...dan nog een depressie erboven op. Dan komen nog die zwartgallige comics en storylines en dooien : ze mogen eens 'een retcon' installeren overgans hun verhaal lijn. Wens dat de Witch weer een wens doet
![]() Misschien heb ik donderdag nog meer nieuws...misschien geraak ik weg ..hopelijk Ultimate x-men is goed, begon wat te slabakken (te happeren) aan het einde. Goed om een paar hardcovers te kopen om de reeks compleet binnen te halen. heb al de singles tot de laatste (het ultimatum nr). ben dan met Ultimate reeks gestopt..genoeg dooien |
||||
|
|||||
|
|
#19 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
Was wel 1 of 2 goede comics tussen. Maar ja, 2/16 is niet echt de moeite. |
||||||
|
|||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|