|
|
#1261 | ||||
|
World of Warcraft Book1 en 2.
In het beging had ik zo mijn twijfels want de comics zijn net als het spel hack en slash. Maar na het eerste deel had ik de smaak toch te pakken. Lock&key deel3 en bezig met deel4 DMZ deel4 |
||||
|
|||||
|
|
#1262 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Als je goeie verhalen wilt lezen over Wally West (de opvolger van Barry Allen) uit de jaren 2000 kan ik je de Geoff Johns' Omnibus van The Flash aanraden. Daarvan verschijnt er over een maandje of twee trouwens een tweede bundel van. ![]() Om dat echt "een intro" te noemen zou ik verregaand vinden maar je kan het lezen zonder voorkennis en er wordt wel vermeld wie Wally West, Barry Allen etc... zijn. Wat de nieuwste reeks rond The Flash betreft vind ik het verhaal tot hiertoe beter kunnen, maar alleen al voor het fabelachtige tekenwerk zou ik je aanraden die op termijn zeker in huis te halen. |
|||||
|
||||||
|
|
#1263 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1265 (permalink) | ||||
|
Brand New Day #3.
Next up: Kraven's first hunt. (begint in ieder geval al goed!) Edit: First hunt ook uit. Eens kijken wat hier op volgt: http://www.archonia.com/comicshop/nl...ng_chronology/ Teh fuck? Laatst gewijzigd door Recipe4hate; 11 februari 2012 om 12:51 |
||||
|
|||||
|
|
#1266 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1267 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1269 (permalink) | ||||
|
na de death spin offs van sandman te lezen, ben ik nu bezig aan lucifer
Soms heb ik wel een beetje het gevoel dat je meteen in het verhaal wordt geworpen, zonder enige info over de nieuwe personages, maar over het algemeen is dit toch een zeer sterke reeks, waarbij ik steeds meer sympathie voor de gevallen engel kreeg iemand een mening over sandman mystery theater, house of mystery, the dreaming en andere spin-offs? |
||||
|
|||||
|
|
#1270 (permalink) | ||||
|
Gemiddeld zijn de spinoffs entertainend maar niet echt noodzakelijk:
The Sandman: Endless Nights: Engiste echte "must have" imho. Door Neil gaiman zelf geschreven en elk kortverhaal behandeld een van de Endless. Elk verhaal heef een andere tekenaar (manara voor Desire bv.) wat voor een grote, maar gepaste, stijlbreuk zorgt in de verhalen zelf. Tijdje geleden dat ik de rest gelezen heb dus zal thuis eerst eens moeten kijken dat ik geen 2 verwar met elkaar. |
||||
|
|||||
|
|
#1272 (permalink) | ||||
|
@mig el pig
Endless nights had ik nog niet gelezen, zal ik zeker op zoek naar gaan. De reeksen van Lucifer werden al iets duidelijker door eerst de mini van 3 nummers te lezen, waar toch al verschillende personages werden voorgesteld Had het ergens wel al door dat ik iets miste, maar toch ^^" |
||||
|
|||||
|
|
#1276 (permalink) | ||||
|
Ben bezig aan het lezen in Wally Wood's Strange Worlds of Science fiction: het zijn oude science fiction verhalen geschreven in de jaren 50. Gemaakt door Wally wood. Het is wel anders die hedendaagse comics. lekker retro
|
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|