Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 85
    Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Ignition City, is zoals bij vele Warren Ellis verhalen een trage opbouw als eerste issue. Setting vertellen, personages vertellen enz.

Toffe eraan is, er speelt een nederlander mee. En hij zegt letterlijk "Paardenlul" wat ik altijd hilarisch vind in een US Comic
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

Approved 9-lifer Timaeus's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Net Black Summer uit en ff m'n gedachten erover hier uiten.

+: Ellis z'n basisplot is gewoon geniaal. Hij laat in z'n eerste issue gewoon al meteen een van z'n protagonisten de president van de VS afslachten om dan wat politieke vragen te stellen. Het is gewoon briljant om zo meteen je als het ware in het verhaal te slepen door meteen je vragen te stellen. De art past heel goed bij het verhaal en is bij momenten griezelig detailrijk (de vele bloedbaden ^^)

-: Toch blijf ik nog wat op m'n honger zitten. 8 issues is kort en zeker als de helft gevuld wordt door schaamteloos bloedvergieten en explosies. Niet dat ik iets heb tegen het gebruik van geweld om je plot wat kracht bij te zetten, maar op bepaalde momenten toont Ellis gewoon gore omdat hij daar lekker zin in heeft. En daarbij zijn er nog heel wat gaten in het verhaal, waarvan ik toch had gehoopt dat Ellis die ging opvullen zoals bv. het personage van Laura Torch, het verleden van de seven guns, etc. En bij momenten was de art ook wel wat rommelig en was het even moeilijk om de situatie in te schatten.

Doordat m'n negatieve punten eigelijk wat meer prominenter naar voor komen, lijkt het alsof ik Black Summer absoluut niet graag las, maar niets is minder waar. Ik heb er van genoten, maar hoop (waarschijnlijk tevergeefs) dat Ellis nog een prequel maakt.

Een 8.5/10 voor mij.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk bericht
    Idd wel erg hard

De meeste chars zijn best wel cool, maar een beetje sterk ja

Alleen Jenny Sparks valt me wat tegen, geen cool kostuum

Jack Hawksmoor (city man, of hoe ze hem ook mogen noemen) is dan weer wel een cool karakter. Met een superpower die afaik niemand anders heeft in het DC universum (en ook niet in het Marvel universum? xD )
    Jack Hawksmoor is zalig personage.

Ik herinnere me een gevecht in de steden. Midnighter of Appolo is daar vollenbak aant vechten tegen een 20-30 vijanden. Komt Jack zo uit een gebouw gekropen. En Midnighter roept zo van "Where the hell do you come from"
    waarop Jack antwoord "Years ago, mommy and daddy did a dirty thing and 9 months later i was there" Zalig gewoon.

Ook knap in die reeks, Midnighter en Appolo, de 2 power houses van the Authority zijn een Gay Koppel. Kdenk dat het een van de weinig reeksen is waar sexuele geaardheid zo expleciet wordt gezegd. Ze geven elkaar ook koosnaampjes en het wordt niet echt verborgen. Authority echt een aanrader als je goede actie, dialoog en waanzinnige Sci-fi verhalen wilt. *kuch* WARREN ELLIS *kuch*

(Voor de mensen die Jack niet kennen, hij is een mens die ontvoerd is geweest door aliens en die hem eigenlijk afhankelijk hebben gemaakt van de Stad. Als hij buiten een stad komt, is het alsof hij kryptonite heeft liggen naast hem. Hij kan alles in de stad. Samen vormen met de gebouwen, historie lezen, springen van/lopen op gebouwen, enz enz)

Jenny Sparks staat nog een mooie verhaallijn te wachten (ik spreek over Volume 1 van The Authority)
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden

Approved 9-lifer Timaeus's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Jack Hawksmoor is zalig personage.

Ik herinnere me een gevecht in de steden. Midnighter of Appolo is daar vollenbak aant vechten tegen een 20-30 vijanden. Komt Jack zo uit een gebouw gekropen. En Midnighter roept zo van "Where the hell do you come from"
    waarop Jack antwoord "Years ago, mommy and daddy did a dirty thing and 9 months later i was there" Zalig gewoon.

Ook knap in die reeks, Midnighter en Appolo, de 2 power houses van the Authority zijn een Gay Koppel. Kdenk dat het een van de weinig reeksen is waar sexuele geaardheid zo expleciet wordt gezegd. Ze geven elkaar ook koosnaampjes en het wordt niet echt verborgen. Authority echt een aanrader als je goede actie, dialoog en waanzinnige Sci-fi verhalen wilt. *kuch* WARREN ELLIS *kuch*

(Voor de mensen die Jack niet kennen, hij is een mens die ontvoerd is geweest door aliens en die hem eigenlijk afhankelijk hebben gemaakt van de Stad. Als hij buiten een stad komt, is het alsof hij kryptonite heeft liggen naast hem. Hij kan alles in de stad. Samen vormen met de gebouwen, historie lezen, springen van/lopen op gebouwen, enz enz)

Jenny Sparks staat nog een mooie verhaallijn te wachten (ik spreek over Volume 1 van The Authority)
    Batwoman

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obsessed Bekijk bericht
    ik heb me wel mateloos geërgerd aan die halve gare flippo die tussen de pauze van 9lives TV wat stond debiel te doen met een punisher figurine in zijn hand.
    Wat een belediging voor de punisher zeg
    Pablo is trouwens ook een grote comic fan en een zeer grote Warren Ellis fan. Kerel heeft zelfs meer comics dan ik (+6500) dus what can i say

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Fell is eigenlijk een reeks die nog loopt.

Alleen vinden ze de tijd niet om het af te werken.
    The series suffers from scheduling issues due to the artist's and writer's other commitments. For example issue 9 was published nearly a year after issue 8 and, despite promises in issue 9, issue 10 has failed to yet meet its scheduled release date.
    Warren Ellis , die iedereen hier ondertussen wel kent
    +
    Ben Templesmith, die de meeste kennen van 30 days of Night
    geef wel een zeer speciale ervaring
    Laatst gewijzigd door Malkavian; 1 juni 2009 om 23:42

Member PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Fell is eigenlijk een reeks die nog loopt.

Alleen vinden ze de tijd niet om het af te werken.

Warren Ellis , die iedereen hier ondertussen wel kent
    +
    Ben Templesmith, die de meeste kennen van 30 days of Night
    geef wel een zeer speciale ervaring
    Ah ik heb de eerste TP ervan besteld, zou overmorgen ofzo moeten aankomen!

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darunia Bekijk bericht
    Ben nu bezig met het eerste volume van Planetary dat vandaag is toegekomen. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Het is zo raar. Heb net #3 gelezen en het zijn one shots die tot nu toe maar een vage of geen resolutie hebben. In ish 3 heb je die ghost cop en dan wordt er plots out of nowhere een god entity uit de grond gestampt waar verder geen uitleg wordt over gegeven. Die multiverse computer (ofzo?) in #1 was ook wacky

Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt geen flauw idee heb waar dit naartoe gaat
    Nog niet veel Warren Ellis gelezen? want dat is wel typische Warren Ellis.
    in een lange reeks zijn de eerste nummers vooral een situatie schets van de wereld waar het zich in afspeeld. Transmetropolitan is dat ook.

Member PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Yes, er is weer een bestelling van Amazon.fr aangekomen, nice.

Planet Ablaze van Warren Ellis, vol 1
    Fell van Warren Ellis, vol 1
    El Diablo van Brian Azzarello

ik zie er al naar uit. Ook al bijna eerste TP van Sandman uitgelezen. Gewoonweg fantastisch.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door memorexxx Bekijk bericht
    Heb de eerste van Transmetropolitan net uit en dit is momenteel mijn favo comic, heel die setting, zalige humor, vette actiestukken
    Another one for the Ellis Cult

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    ULTIMATE COMICS ARMOR WARS #1 - Marvel Comics Catalog: The Official Site - Iron Man, Hulk, Spider-Man, X-Men, Wolverine and all Marvel Comics and Graphic Novels | Marvel Comics Catalog | Marvel.com

ULTIMATE COMICS ARMOR WARS #1

COVER BY: Brandon Peterson
    WRITER: Warren Ellis
    PENCILS: Steve Kurth
    INKS: Jeffrey Huet
    THE STORY:
    Exploding from the ruins of ULTIMATUM, Tony Stark races against time to save his crippled corporation and stop the theft of his armored arsenal! Superstar writer WARREN ELLIS (ULTIMATE HUMAN) teams up with rising talent STEVE KURTH (IRON MAN) to bring you a globe-spanning, high-octane thriller with a blast from Tony’s past that you’ve gotta see to believe! Rated T+ …$3.99

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommorello Bekijk bericht
    Heb er nog wat goeien gelezen sinds mn laatste post hier...
    Fell: Feral City - Amai damn, die Ellis gaat ver. Dat die een zieke verbeelding heeft, dat is duidelijk; maar hier overtreft hij zich wel. And I can dig. Die gast heeft zo veel stijl, dat moet zeker gezegd worden. Ik wil ook graag Ruins van Ellis lezen als ik die ergens te pakken kan krijgen
    Welkom to the real world
    Take your book and lets spread the gospel of the internet jesus.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeviA Bekijk bericht
    Troost u, ik kan waarschijnlijk nog een jaar of drie, vier wachten op de tweede compendium...
    So true, *HUG*

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommorello Bekijk bericht
    Ja maar hoe lang gaat iedereen nog mogen wachten op een volgende Fell? Die shit is pas fucked up.
    Warren heeft juist de laatste Planetary geschreven, hij komt binnen enkele maanden uit. Dus Fell zal wel volgen . . . khad zoiets toch opvangen.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    hier een quoteje vanop Newsarama, en ivm Gravel kan ik alleen maar TRUE zeggen

Gravel (Avatar): Warren Ellis, Mike Wolfer and company bring energy and intrigue to this series, which could possibly be log-lined at “What if Jack Bauer were also Dr. Strange?”. One of my favorite reads at the moment, due to its willingness to go in crazy supernatural directions and for the creative team’s intense attention to their own world-building.

Guardians of the Galaxy (Marvel): Action-packed and consistently hilarious, Guardians is hands-down my favorite Marvel comic right now (though Hercules is in the running). The charm of this series comes from its misfit cast of B to D-List Marvel Cosmic veterans and how the interact while reacting to desperate battles against impossible odds. Always a good time.

Member ugh's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Een garth ennis/warren ellis sectie...
    Is een must omdat het een heel ander genre van comics is, en er enorm veel goede, originele en uit continuity comics zijn.

Wil ik wel mee helpen. Heb bijna alles van Garth Ennis buiten de ongiong reeksen die hij vroeger deed (hellblazer/dredd/hitman)
    Die nog toegevoegd zullen worden.
    23:21 dewey--- • als 16jarige manneke naar mechelen, gg
    23:22 dewey--- • bj in de cinema ;p

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten