Weet je, ik verwacht van die film gewoon een rush die niet al te ingewikkeld is met RDJ die opnieuw briljant Stark speelt. Meer moet dat voor mij echt niet zijn. Daarom waarschijnlijk dat ik Iron Man beter vond dan The Dark Knight.
Weet je, ik verwacht van die film gewoon een rush die niet al te ingewikkeld is met RDJ die opnieuw briljant Stark speelt. Meer moet dat voor mij echt niet zijn. Daarom waarschijnlijk dat ik Iron Man beter vond dan The Dark Knight.
Iron Man was gewoon meer pure fun, net zoals het vervolg zal zijn, net zoals The Losers zal zijn.
Yeah true, Expendables staat ook op mijn lijstjeAlle grote 80'ies namen in 1 film. Juist JCVD en Steven Seagal ontbreekt
![]()
tschijnt is het meer dan een gewone cameo (5 minute actiescene met arnold bruce en sly)
oh, en vergeet Terry Crews ni
http://www.youtube.com/watch?v=LCl5uyn5K7k
Under Siege 3 is nog niet bevestigd
Wel hoe was nu Ironman 2 voor diegene die hem gezien hebben ? Heb niet eens de eerste op dvd binnengehaald..Misschien wachten tot hij ergens op tv verschijnt.Moet ik minder euros uitgeven![]()
Morgen ga ik kijken in Gent. I'll let you know![]()
Let dan wel op met spoilers aub want ik (en wss anderen) willen hem ook nog graag zien
Ik kan pas donderdagavond, dus idd geen spoilers
btw er is wel avant premiere in kinepolis bxl vandaag.
Morgen Siniscoop, 20u, i'll be there![]()
Gisteren Kick-Ass gezien.
De comic was mij onbekend, maar na het zien van de film denk ik wel dat ik de TP eens ga oppikken...
Best wel een meevaller
kick ass was echt wel ne adrenalinerush van voor tot achter, vond 'm echt super en doet de comic (ook al is het verhaal lichtjes anders (kleine details etc)) écht wel eer aan. Tofste film die ik in lange tijd had gezien![]()
Iron Man 2 daarentegen (zelf nog niet gezien) is aan groot tempo slechte reviews aan het verzamelen. Maar houdt jullie zoiets tegen om toch te gaan kijken?
Er zijn films waar ik eerst enthousiast over was die ik toch vermeed na de vele slechte reviews.
Maar Iron Man 2 niet. Ik ben ook helemaal geen fan van criticasters omdat die niet begrijpen dat een film soms gewoon pure fun kan zijn. Ook al is die dan op zich niet zo goed.
Iron Man 2 krijgt wel ook enkele goede reviews, en in die goede reviews staat meer enthousiasme over de film, het genre, dan wat de slechte reviews weergeven als kritiek.
Trouwens nog altijd 85% op rottentomatoes.
Not all the amped up action works...but ultimately this is Robert Downey Jr.'s gig, and he effortlessly entertains as the narcissistic, nihilistic rascal you love to envy.Like Tony Stark himself, Iron Man 2 is a sleek and cheeky number that almost certainly trumps the fun-factor of Jon Favreau's 2008's surprise hit.It's the film's tone and the screen charisma of Robert Downey Jnr that makes this big, bold action filled sequel such a blastEn dan een die waarschijnlijk alles gaat zeggen:High expectations from the first movie may leave some wanting, but there's enough brilliance on display to leave you wanting more as well.
Ik weet niet, Iron Man was mijn favoriete film van 2008 (ja zelfs boven The Dark Knight).I had a blast with IRON MAN 2. It is one hell of an exciting adventure, but it may not be the adventure you expect.
En het zou goed kunnen dat Iron Man 2 slecht is, of degelijk maar toch tegenvalt. Maar ik kan een film wel bekijken op zich en voor mij is in zo'n film 2 uur entertainment genoeg. Maakt mij niet uit als de villain een beetje té extravagant is, of er een kleine plothole is.
Soit, morgen bekijk ik hem sowieso en dan zal ik mijn mening wel posten.
23:21 dewey--- • als 16jarige manneke naar mechelen, gg
23:22 dewey--- • bj in de cinema ;p
Iron Man 2 Movie Reviews, Pictures - Rotten Tomatoes
85%, slecht zou ik dat niet noemen.
De meningen zijn verdeeld, sommigen zeggen beter dan de eerste, sommigen slechter. De consensus is wel dat het zeker geen slechte film is.
edit: ge waart mij ne second voor ugh![]()
@ Timeaus
Ben niet echt een film ganger.Meeste grote films zie ik bijna niet sinds de affaire die ik gehad heb met mijn moeder over Lord of the Rings: ik zie niet graag films met monsters in. Dan zegt ze ga alleen maar naar een film dan ga ik zelf naar iets wat ik graag zie. dat is ook geen oplossing. Zo zie ik films niet tot ze op tv verschijnt of ze hele goeiekoop op dvd uitkomt of met korting door een actie. op die dingen ben ik wel egocentrisch /autistisch..ik ben mensen wel gewoon maar in een filmzaal alleen te gaan zitten doe ik niet en met de vriendenclub die ik heb die gaan naar de films wil ik niet gaan want dat is een te zere drempel vrees
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)