Pagina 6 van 91 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 1365
    Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Wicked_ Bekijk bericht
    Bwah, na het siege event zal het wel weer makkelijk op te pikken zijn.
    Ik hoop het, dat ze even terug een status Quo maken zodat elk personage even terug op zich kan evolueren.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

Member Obs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    zodat elk personage even terug op zich kan evolueren.
    yes please.
    tijd dat die event-rollercoaster eens stopt.

Approved 9-lifer ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    mja, het is idd een beetje uit de hand aan het lopen

grote events die op elkaar volgen is één zaak, maar 33 grote events die door elkaar lopen is iets anders
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!

Approved 9-lifer Timaeus's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    En ik die dacht dat DC teveel events had :o

Member TCmatic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    van comicbookresources:

SPIDER-MAN 4

So, it turns out the "indefinite hold" rumor IESB ran before the Christmas break was not the work of Mysterio, but an actual production delay. As we reported at CBR yesterday, The Hollywood Reporter has confirmed the holiday break has turned into a big question mark. The reason for the delay? A clash between director Sam Raimi and Sony over the choice of villain. "Raimi wants to have a criminal known as the Vulture act as the primary antagonist in the film while the studio, which dislikes the idea of the winged wrongdoer, is pushing for a romantic sub-plot involving a burglar named the Black Cat in addition to another villain," writes THR. Another screenwriter, Alvin Sargent, has been brought on to draft another version of the script. If all of this sounds familiar, it's because the same thing happened on "Spider-Man 3." Sony and Raimi no longer appear to have a common vision for the series. This whole situation has put some doubt on the release date. Somewhere, Mysterio must be laughing his ... um ... face(?) off.

Ik hoop dat ze Raimi zijn ding laten doen.
    En dat na deze 4e film de rechten terug belanden waar ze horen nl. bij marvel zelf (hetzelfde voor x-men en FF).

iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    I demand a reboot!

Member ugh's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timaeus Bekijk bericht
    I demand a reboot!
    nah
    Ik wil geen nieuwe origins, of parker in high school.
    De 1 en 2 waren zeer goed, geen reden om daarop terug te gaan.
    Gewoon verder doen zoals ze bezig zijn, met creative control voor raimi.
    23:21 dewey--- • als 16jarige manneke naar mechelen, gg
    23:22 dewey--- • bj in de cinema ;p

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik begin de laatste tijd meer interesse te krijgen in comics. Ik heb er een paar op mijn pc staan, maar het is absoluut niet aangenaam het op die manier te lezen.
    Ik heb een beetje zitten zoeken, en blijkbaar begin ik best met een 'Ultimate' reeks.

Nu, ik heb een beetje op Amazon zitten neuzen, maar ik heb een probleempje.
    Ultimate X-Men: Ultimate Collection Book 1 TPB: Ultimate Collection v. 1: Amazon.co.uk: Mark Millar, Geoff Johns: Books
    Ultimate X-Men Ultimate Collection: Bk. 2 Ultimate X-Men: Amazon.co.uk: Mark Millar, Chuck Austen: Books
    Ultimate X-Men Ultimate Collection Book 3 TPB: Amazon.co.uk: Mark Millar: Books

Het eerst boek bevat nummers 1 tot 12, het tweede boek bevat 13 tot 20.
    Het derde boek bevat echter 26 tot 33 en Ultimate War 1-4. Waar zijn nummers 21 - 25 dan naartoe? Of zijn dat die Ultimate Wars?

Als iemand een betere serie heeft om mee te starten (mag ook DC zijn), zeg het gerust! Liefst geen Spiderman of Superman, heb die nooit leuk gevonden.
    Nothing to see here, move along.

Member Schelle's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Implar Bekijk bericht
    Ik begin de laatste tijd meer interesse te krijgen in comics. Ik heb er een paar op mijn pc staan, maar het is absoluut niet aangenaam het op die manier te lezen.
    Ik heb een beetje zitten zoeken, en blijkbaar begin ik best met een 'Ultimate' reeks.

Nu, ik heb een beetje op Amazon zitten neuzen, maar ik heb een probleempje.
    Ultimate X-Men: Ultimate Collection Book 1 TPB: Ultimate Collection v. 1: Amazon.co.uk: Mark Millar, Geoff Johns: Books
    Ultimate X-Men Ultimate Collection: Bk. 2 Ultimate X-Men: Amazon.co.uk: Mark Millar, Chuck Austen: Books
    Ultimate X-Men Ultimate Collection Book 3 TPB: Amazon.co.uk: Mark Millar: Books

Het eerst boek bevat nummers 1 tot 12, het tweede boek bevat 13 tot 20.
    Het derde boek bevat echter 26 tot 33 en Ultimate War 1-4. Waar zijn nummers 21 - 25 dan naartoe? Of zijn dat die Ultimate Wars?

Als iemand een betere serie heeft om mee te starten (mag ook DC zijn), zeg het gerust! Liefst geen Spiderman of Superman, heb die nooit leuk gevonden.

Ik ben ook met Ultimate X-men begonnen in de comics, is volgens mij een goede instapper, zeker als je de X-men films goed vindt, deze zijn toch hoofdzakelijk gemodelleerd naar het Ultimate universum.

Wat je vraag betreft, volgens wikipedia zitten in het tweede boek van 13 tem 25! Als je naar het aantal pagina's kijkt, is dat voor boek 1 en boek 2 beiden 336 pagina's, en het zou raar zijn evenveel pagina's te hebben als er 5 comics minder instaan. Ultimate Wars was een aparte reeks van vier nummers, maar staan hier dus bij omdat het eigenlijk Ultimate X-mens versus The Ultimates is.

Trouwens ik check altijd wikipedia bij het kopen, daar staat vaak het duidelijkst welke nummers van een comic in welke trade paperback zitten.
    Laatst gewijzigd door Schelle; 7 januari 2010 om 23:27
    w00p w00p This is a local shop, for local people...

iTrader
    32 (100%)
    Ja die nummers zitten in Book2.
    Is gwn slecht weergegeven op de site van amazon. Als je me niet gelooft kan ik altijd wel eens de url zoeken van de officiele marvel site.
    Maar kheb die ultimate xmens zelf hier liggen en ze steken daar wel degelijk in.

Ik ben ook met comics begonnen door ultimate xmen (eerst 10 issues op pc en dan direct de 6 HC gekocht op amazon)

Ondertussen toch al aardige collectie aangelegd.

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ugh Bekijk bericht
    Ja die nummers zitten in Book2.
    Is gwn slecht weergegeven op de site van amazon. Als je me niet gelooft kan ik altijd wel eens de url zoeken van de officiele marvel site.
    Maar kheb die ultimate xmens zelf hier liggen en ze steken daar wel degelijk in.

Ik ben ook met comics begonnen door ultimate xmen (eerst 10 issues op pc en dan direct de 6 HC gekocht op amazon)

Ondertussen toch al aardige collectie aangelegd.
    Ik geloof je hoor, als 2 mensen het hier zeggen en het op wiki staat

Alle, nu nog kiezen tss Ultimate X-Men en Watchmen....
    Nothing to see here, move along.

iTrader
    32 (100%)
    ultimate Xmen by far.

Watchmen gaat je te veel afschrikken als eerste comic. Is echt geen comic om de comcwereld in te stappen.
    Die moet je lezen als je al heel wat comics achter de rug hebt en eens zin in iets heel serieus en vrij zwaar.

Ik heb die in een 10tal verschillende lezingen moeten uitlezen.

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ugh Bekijk bericht
    ultimate Xmen by far.

Watchmen gaat je te veel afschrikken als eerste comic. Is echt geen comic om de comcwereld in te stappen.
    Die moet je lezen als je al heel wat comics achter de rug hebt en eens zin in iets heel serieus en vrij zwaar.

Ik heb die in een 10tal verschillende lezingen moeten uitlezen.
    Watchmen als eerste comic is niet echt gezond.
    zoals Ugh zei kan je best eerst wat ervaring opdoen want je zal snel merken dat een comic toch volledig anders leest dan een europese strip
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

Member TCmatic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Watchmen als eerste comic is niet echt gezond.

Ik kan daar maar 1 reden voor bedenken en dat is dat je dan het allerbeste wat op comicgebied bestaat eerst leest, en alles daarna eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.
    Ok het is een zware comic op gebied van achterliggende filosofische gedachten. Maar het is op geen enkel moment te ingewikkeld of moeilijk te volgen (in tegenstelling tot sommige in-continuity dc of marvel verhalen).

Ik zou zeggen: kopen die hap!

iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Watchmen als eerste comic gelezen en dat heeft me totaal niet afgeschrikt , ik heb daar wel een week in stukjes aan gelezen om alles goed te kunnen verstaan, maar dat was het dan ook waard.

Ik ben hetzelfde van mening als TCmatic, kopen die handel!

Pagina 6 van 91 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten