Pagina 59 van 91 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 871 t/m 885 van 1365
    Member PsyDucK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand enig idee of er van de ultimate comics serie ook oversized zou uitkomen , of dat het alleen die prem's uitkomen? Mijn ultimate collectie is tot nu toe volledig hc en zou dit zo willen houden, maar die prem hc's vind ik te klein.
    Save the ducks!!!

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    dat hangt van Marvel zelf af als ze zelf goesting hebben om het zo uit te brengen
    heb ze graag in een handig formaat en niet oversized. ze kunnen dan amper in mijn kast
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Member ShirEPanjshir's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je kan inderdaad perfect inspringen bij de huidige ( er zijn nog maar 3 issues van uit ) Big Time story arc. Er vindt een soort lichte 'recap' plaats en het is 'n start van volledig nieuwe periode in Spidey zijn leven.

Maar vanaf Civil War of One More Day is inderdaad ook wel perfect mogelijk, hoewel je natuurlijk iets meer tijd nodig gaat hebben voor alles in te halen . Maar als je toch liever trades dan singles koopt, maakt dit niet echt uit.
    ------------------------------------------------------
    All we are are pretty faces, picture perfect bottled rage.
    Packaged, synthesized versions of you.
    ------------------------------------------------------

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Iemand al de Marvel application op Ipad getest?

Ik lees eigenlijk geen comics (we hebben er hier thuis wel wat liggen van vroeger), maar die Marvel application vind ik echt wel een meerwaarde. Kleuren zijn super en je kunt scene per scene afspelen in plaats van pagina per pagina. Ik persoonlijk vind het aangenamer dat de geprinte comics.

Ligt waarschijnlijk wel wat gevoeliger bij de echte fans, omdat het verzamelaspect toch een groot deel uitmaakt van comics en het nicer is als je echt naar de winkel kunt gaan of via de post iets toekrijgt wat je echt kan vastpakken.

Ik heb enkel wat gratis comics gedownload en heb nu een vraag:

Ik heb bijvoorbeeld Amazing Spider-Man nummer 1 gedownload.
    Is dat normaal dat er maar 10 pagina's zijn of is dit veel meer bij de uitgeprinte versie?
    De cover is spider-man met de burgemeester (denk ik) en het opschrift "You're Hired!".
    De comic stopt al na 9 paginas eigenlijk nadat hij Iron Man geholpen heeft en hij afscheid genomen heeft van de burgemeester die hem aanraadt om naar workforce1 te gaan.

Bij de eigenschappen bij #2 zie ik staan 25 pagina's.

Als ik dan de volledige serie bekijk, dan zie ik dat er twee versies zijn van nummer 1. Verder loopt het van #1 tot #25 en dan sprint het plots naar nummer #378 tot #380 (Maximum Carnage part 3, 7 en 11)

Iemand die weet hoe dat allemaal zit? Is dat dezelfde content als bij de geprinte versies?

De meeste comics in de marvel store kosten ongeveer 1,59 euro.

Member dewillems's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wel de amazing spiderman die jij hebt gedownload is niet nummer 1. Het was een gratis comic die je kreeg bij de new york daily news . het is eigenlijk een soort van "publiciteitsstunt". Dus het kan goed dat het maar 10 pagina's lang is.

iTrader
    0
    mr Q has left the building , alonso alonzi

Marvel Gets a New Boss - Comics News at IGN
    Laatst gewijzigd door VictorVonDoom; 7 januari 2011 om 22:41
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Approved 9-lifer Spock's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hallo
    is het mogelijk om een abonnement te nemen op een bepaalde Marvel serie in België?
    Is hier dan ook een website voor?
    alvast bedankt!!!
    Grtz
    Laatst gewijzigd door Spock; 27 januari 2011 om 18:27
    Captain Spock

Member Ingis's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Weblogs
    1
    archonia laat u toe in te schrijven op reeksen.
    En anders de lokale comic boer ze op zij laten leggen voor jou (bij ons gebeurd dat bij betty boop in Gent)
    Bezit: Nes, Snes, N64, GC, Wii, GB (all), Xbox, Xbox 360, Ps, Ps2, PSP, DC, MD, MS, GG & SS
    BEKIJK ONZE WANTED LIST
    // GAME COLLECTIE

Approved 9-lifer Timaeus's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Normaal kunt ge zelfs bij Marvel zelf u inschrijven voor een abbo.

Member ugh's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Ik denk wel dat het via marvel zelf duurder is dan bij webwinkels zoals cheapcomics.
    23:21 dewey--- • als 16jarige manneke naar mechelen, gg
    23:22 dewey--- • bj in de cinema ;p

Member GrImReApEr's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Hmm, iemand een idee hoe ik x-men van in het begin zou kunnen volgen? ik heb echt geen idee hoe ik aan een nieuwe comicreeks begin... deadpool heb ik hier volledig liggen maar is ook zo raar opgedeeld het is me allemaal een vreemde boel

I hate my nickname

Member Wiestex's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    X-Men van het begin volgen is praktisch onmogelijk, aangezien daar al meer dan 530 issues van zijn. Wat je wel makkelijk[er] van het begin kan volgen is, net zoals ik, Ultimate X-Men volgen, dat is de X-Men in de Ultimate realiteit, en pas in 2000 gestart. Alle issue's zijn ook netjes in tpb uitgegeven.

Indien je echt X-Men in het Marvel main universe (616) wil volgen, raad ik je aan van bij een bepaalde story arc te beginnen in Uncanny X-Men. Maar daar zal iemand anders je ongetwijfeld meer uitleg over kunnen geven, aangezien ik Uncanny X-Men zelf niet volg.

iTrader
    0
    de vorige 5-10 jaar zijn alle storylines van marvel redelijk veel gebundeld

Member Ingis's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Weblogs
    1
    Net de covers gezien van nieuwe story arc in april. Fear Itself... en omfg .. ziet er zotjes uit. Die gaan op mijn bestel lijstje.

ik bedoel:

wordt je toch stil van ?
    Bezit: Nes, Snes, N64, GC, Wii, GB (all), Xbox, Xbox 360, Ps, Ps2, PSP, DC, MD, MS, GG & SS
    BEKIJK ONZE WANTED LIST
    // GAME COLLECTIE

Member Spine's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    @Ingis

Klopt, die heb zelf ook allemaal direct op men preorder lijstje gezet. Ik heb redelijk hoge verwachtingen hiervoor. De teaser images die waren vrijgegeven (zijn niet echte comic covers btw) waren erg knap!
    Give a man a fish, he'll eat it and fall asleep.
    Teach a man to fish and he'll endanger an entire species.

Pagina 59 van 91 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten