Yeah, de grote MARVEL roddelhoek.
Hier kan je vanaf nu terecht voor al je nieuws, roddels van Marvel.
Heb je een vraag over Marvel post ze hier.
Yeah, de grote MARVEL roddelhoek.
Hier kan je vanaf nu terecht voor al je nieuws, roddels van Marvel.
Heb je een vraag over Marvel post ze hier.
Tegen beter weten in eigenlijk de ultimate marvel team up TP gekocht.
Allemaal flutverhaaltjes getekend door fluttekenaars en geschreven door een bendig die er duidelijk zijn voeten aan veegt.
Meh. ware het niet dat ik een klein doel heb om complete ultimate marvel te verzamelen had ik hem al lang van de hand gedaan.
Kheb die ook. Echt zwak. Net zoals Ugh is de enige reden dat ik die TPB hou het feit dat ik de Ultimate line geheel in trades wil bezitten.
Nuja, Ultimate Marvel is zowiezo niet altijd even consistent van niveau. Ultimate X-Men/FF crossover vond ik bvb ook zeer zwak. Ultimate Human vond ik ook niet alles. Sommige verhalen van Ultimate X-Men waren ook ronduit zwak. Maar daartegenover staan dan de uitstekende X-Men & FF verhalen van Millar, Ult Galactus van Ellis, Bendis' zijn Spider-Mans... Oh, en de supergoeie Ultimates dan ook nog...
Ik geef u grotendeels gelijk, ult ff /xmen crossover was waardeloos. Maar ultimate human vond ik echt wel genietbaar (niet objectief goed of zo).
En ultimate X-men was niet steeds op super niveau, maar was nooit slecht en imo altijd wel de moeite waard om te volgen. Ook die paar story arcs die slecht gevonden werden door velen of door critics vond ik bijna altijd wel leuk om lezen.
beter geen aparte thread voor ultimate?
Nah, we moeten nu ook niet gaan overdrijven in het aantal threads.
Nha Obsessed, dat is allemaal Marvel, iemand die het een beetje kent kan het verschil wel zienWe praten hier nog niet over Earth-666 enz
Dat is nog enkele stappen verder.
Ik lig hier nu met mijn War of Kings HC en mijn Nova TPB maarrr....
Ook in Guardians of the Galaxy heb je een war of kings arc.
Weet er toevalig iemand dat ik die echt moet lezen voor of tussen mijn ander materiaal?
Want die PREM komt maar uit binnen 45 dagen ofzo. Als ik nog zolang moet wachten voor ik war of kings en nova kan lezen, kom ik zot!![]()
Nee, het is geen MUST read om het geheel te begrijpen, maar het is natuurlijk wel Guardians of the Galaxy, een van de betere marvel reeksen van het moment![]()
ja uiteraard, en ik koop de prem hc uiteraard! maar t'is nog zolang wachten![]()
Is Nova zo goed ?
Bwa, ik ben helemaal geen fan van space verhalen. Maar zowel Green Lantern als Nova spreken me wel aan. En heb van beide de eerste tp gelezen (eerste als in GL:rebirth en Nova 1-6 (of 1-4 dno juist) in Annihlation. En vind die echt wel goed.
Ze lijken wel wat op mekaar in zekere zin.
Yeah beide personage's zijn Lid van een Intergalactische politie eenheid met enorme krachten.
GL heeft OA en de Guardians
Nova heeft Xandar en de Worldmind
Spoiler:
Vraagje over de spider-man prem HC's..
Ik volg deze nu al een tijdje en heb nu net Spider-man: American Son PREM HC liggen en ik kijk voor de volgende te bestellen, maar ik kom er precies 2 tegen met overlappingen
1. Spider-man: Died in Your Arms Tonight
Spider-man: Died in Your Arms Tonight (Hardback) By (author) Dan Slott, By (author) Stan Lee, By (author) Mark Waid, By (author) Bob Gale, By (author) Marc Guggenheim, By (author) Brian Michael Bendis, By (artist) John Jr. Romita, By (artist) Marcos
This work collects "Amazing Spider-Man Numbered 600-601", "Amazing Spider-Man Annual Number 36", and material from "Amazing Spider-Man Family Number 7
2. Spider-man: Lovers and Other Strangers
Spider-man: Lovers and Other Strangers (Hardback) By (author) Dan Slott, By (author) Stan Lee, By (artist) John Jr. Romita, By (artist) Marcos Martin ISBN 13: 9780785141587 at The Book Depository
This title collects "Amazing Spider-Man", numbered 600-603, and "Amazing Spider-Man Annual" 37
Precies grote overlappingen tussen die 2 ? ( 600 en 601 )
Of zijn het "stukken" uit 600 en 601 ofzo dunno
Iemand die hier iets meer over weet?
Ik heb die in singles, maar ik begrijp niet waarom er zo moeilijk zou moeten worden gedaan over die volgorde. 600 is een lijvigere single dan normaal (100 pagina's dacht ik) en behandelt naast het normale verhaal, ook enkele aparte verhalen (May die het graf van Ben bezoekt, Spidey bij de psycholoog) die er bij zitten om de 600ste uitgave te vieren. 601 gaat dan gewoon verder op het hoofdverhaal van 600.
Op wikipedia staat dit:
Spider-Man: Died in your Arms Tonight Amazing 600-601, Amazing Spider-Man Family #7
Spider-Man: Red-Headed Stranger Amazing 602-605, Annual #36
Bookdepository mss gwn fout met hun informatie? Hmm ff op amazon gekeken en dan zouden die ook fout zijn met hun informatie.
Ik zou wikipedia volgen tbh
Want ff op de marvel site gekeken. en daar staat hetzelfde op als wikipedia.
http://marvel.com/catalog/?id=13410
http://marvel.com/catalog/?id=13512
Laatst gewijzigd door ugh; 6 december 2009 om 23:35
Vandaag Spiderman Blue en Hulk grey gelezen...
Dat ik die nooit eerder heb gelezen is zonde, echt goede comics.
aha bedankt guys.
Er is precies verkeerde info gegeven naar de shops toe.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)