Pagina 63 van 69 EersteEerste ... 1353596061626364656667 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.241 t/m 1.260 van 1365
    Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    'kapow' song

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Het aftellen naar The Avengers is nu echt begonnen! Op 25 april komt de film uit in de bioscoop. Brainfreeze trapte vandaag af met een eerste (!) wedstrijd, en nog de hele week volgen er artikels en reviews in het kader van de film. We gaan nu verder met een kleine persoonlijkheidsquiz!
    Welke Avenger ben jij? | Brainfreeze | gedachten over comics koel geserveerd

Member ClayDavis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Het aftellen naar The Avengers is nu echt begonnen! Op 25 april komt de film uit in de bioscoop. Brainfreeze trapte vandaag af met een eerste (!) wedstrijd, en nog de hele week volgen er artikels en reviews in het kader van de film. We gaan nu verder met een kleine persoonlijkheidsquiz!
    Welke Avenger ben jij? | Brainfreeze | gedachten over comics koel geserveerd
    I wantzzzz it I needzzzz it

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    3
    Iemand ervaring met het abbo op Marvel Digital Unlimited? Lijkt me wel de moeite voor die 60 dollar. Paar previews gechecked, leest wel lekker op 'n grote flatscreen.

Member Wade Wilson's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Extra’s voor game The Amazing Spider-Man! |
    Vrij cool gedaan die Stan Lee

Member Wade Wilson's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    De First X-Men zijn onthuld! Meer over First X-Men! |

Member HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Lang geleden dat ik nog eens echt comics gekocht heb... Vroeger wel zwaar into de Daredevil reeks van Bendis en Maleev. Hoe is DD tegenwoordig? Iemand die Spawn recent nog eens gechecked heeft? (Ik weet het, geen Marvel, but hey )

Lav
    Lav is offline
    Member Lav's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    De nieuwe Daredevil van Mark Waid is enorm goed, kan ik alleen maar aanraden
    Koen heeft op brainfreeze een goede review over geschreven indien je niet direct verkocht zou zijn
    Over Spawn kan ik echter niet meepraten ik heb enkel Spawn Origins gelezen

Member HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Thanks, dringend nog eens oppikken dus!

zLs
    zLs is offline
    Member zLs's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Welke marvel events zijn de moeite om te lezen en in welke volgorde? Ik heb atm civil war, house of m en world war hulk! En ben ook bezig met avengers vs x-men, the mighty avengers heb ik ook allemaal gelzeen, maar vond die precies wat minder.. Avenging spiderman en avengers assemble vind ik welnog wijs! Maar veel van die series zitten al zo verdat het niet de moeite is om van het begin te beginnen! Zijn er geen momenten waar je kan inspringen?

iTrader
    0
    alle mogelijke events zijn goed om in te springen, Secret Invasion is nog een die mist op je lijst van events

Member ShirEPanjshir's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je hebt ook nog de Siege en Fear Itself events.. Nuja welke events goed zijn, daar valt serieus over te discusieren.

Events in volgende zijn, geloof 'k:
    House of M, Civil War, World War Hulk, Secret Invasion, Siege, Fear Itself, Avengers vs X-Men

Dit zijn diegene die al opgenoemd zijn, je hebt ook nog een hoop cosmic events beginnende bij Annihilation en voortgaand tot Thanos Imperative. Maar die staan zo goed als volledig los van de Earth heroes zoals Avengers.

Betreffende jump-on points: in elke reeks heb je er wel een paar. Als Spider-Man je interesseerd kan je bv. perfect vanaf de Big Time arc de officiele reeks volgen (dat is issue 648).
    ------------------------------------------------------
    All we are are pretty faces, picture perfect bottled rage.
    Packaged, synthesized versions of you.
    ------------------------------------------------------

zLs
    zLs is offline
    iTrader
    11 (100%)
    klinkt interessant! ga ikz eker eens checken maar is da niet wat verwarrend 2 soorten spiderman volgen? kben nu avenging spiderman aant lezen daarmee!

Kheb ook 1e van deadpool corps gekocht, ziet er wel amusant uit

Member ShirEPanjshir's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Avenging is een gewone Team-up reeks. Daar gebeurd er in feite weinig tot niets relevant in. Het is zogezegd gewoon puur voor de 'fun'. Het echte verhaal speelt zich af in Amazing Spider-Man. Dus je hoeft inderdaad niet beide te volgen, en kan maar n van de twee kiezen.

Deadpool Corps vond ik zelf ondermaats, zeker in vergelijking met de voorgaande Merc with a Mouth reeks. Maar dat zal misschien eerder persoonlijke smaak zijn.

zLs
    zLs is offline
    iTrader
    11 (100%)
    ah ok, gewoon team up dus, idd dan mss keer beginngen kijken voor in te springen volgende maand op amazing spiderman, al veel te veel dingen gekocht deze maand !

Approved 9-lifer Mana's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    als je wil inspringen in asm, kan je bij cheap comics starter pack aankopen van brand new day en one more day, het moment van verandering in spideys leven, ben je nog wel efkes mee zoet tot aan de huidige, maar vertelt een positiever kant van spidey vanaf dan, of anders kan je altijd vanaf big time beginnen volgen mss?

zLs
    zLs is offline
    iTrader
    11 (100%)
    Brand new day vat spidey #546 - #563 samen, big time vanaf 648, die ertussen niet zo belangrijk of de moeite? Ik zie hier kravens first hunt, new ways to die en crime and punisher, achter big time heb je ook matters of life en death, dat dan gewoon volgen tegen nu zeker gaat et gemakkelijkste zijn! Kheb ook de civil war spider man gekocht omdak wil weten hoe ie ermee omgaat

zLs
    zLs is offline
    iTrader
    11 (100%)
    New avengers vol 1 ook gekocht, zeker in aanloop naar de civil war, wil ik wat voorkennis van de verschillende groepen! Nog series die de moeite zijn in aanloop naar civil war? X-men? Thor? FF4? En bv sentry, vision, dr strange, namor, ares vind ik coole personages, komen die in nog veel series voor ?

iTrader
    0
    ares komt voor in de avengers, Strange komt voor de new avengers,namor in x-men, vision was een oude avengers vind je in oude avengers in voor de civil war. Moet wel zeggen dat na de Civil war de avengers boeken werden opgesplitst in new avengers en mighty avengers , na siege kwam er de secret avengers bij. Sentry is een 'classe' held apart dat zul je wel merken . Beter ook dat je ook de Dark Avengers erbij neemt vooral als je begint aan het Siege event

Spoiler:
    Laatst gewijzigd door VictorVonDoom; 24 mei 2012 om 20:38

Member JuVkE's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Nu ik terug tijd heb ga ik verdergaan bij waar ik enkele maanden geleden gestopt ben.
    Ik ging toen beginnen om de nieuwe X-men te volgen. Vanaf Schism.
    Nu ben ik ondertussen de juiste leesvolgorde vergeten en kan hem nergens terugvinden. Dus mijn vraag, wat is vanaf Prelude to Schism de leesvolgorde?
    -prelude to schism
    - Schism
    -Regenesis (?) (one-shot)

En dan heb je nog 4 issues vanMagneto not a hero. Waar zitten deze in de chronologie?
    En daarna begint uncanny x-men en wolverine and the x-men veronderstel ik?
    En hoe 'moeten' deze dan gelezen worden? Gewoon issue 1 van uncanny en issue 1 van wolverine en dan zo verder om de beurt?
    Ooi is er dan nu het avengersvs x-men event..vanaf wanneer begint dit in uncanny en wolverine?
    Al bedankt voor de hulp!
    Currently playing: - Racedriver: GRID, - Saint's Row 2 - Fifa 10
    Waiting to be played: - Uncharted, - Resistance- Metal Gear Solid 4
    Waiting for release: - Gran Turismo 5

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten