Pagina 61 van 69 EersteEerste ... 1151575859606162636465 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.201 t/m 1.220 van 1365
    Member
    iTrader
    24 (100%)
    Pas de Loki vol 2 miniserie gelezen, en vond hem veel beter dan ik verwacht had. Niet zo goed als de originele Noorse gedicht waarop de story arc gebaseerd is ... maar het was tenminste een beetje authentiek.
    Zijn er dus nog andere verhaallijnen of miniseries of spinoffs die puur op de mythologie en het Asgardse focussen?

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Thor was vroeger redelijk gebaseerd op mythology. denk dat er ook een paar aparte trades bestaan over thor (Bloodoath, etc). Maar Thor wordt ook door het marvel universe doorspekt. Tales of asgard is een collectie van oude verhalen geschreven door kirby en stan lee in het begin van Thor (in de jaren 60). Ze hebben het onlangs terug uitgebracht dacht ik

Amazon.com: THOR TALES OF ASGARD TP KIRBY DM VAR (THOR TALES OF ASGARD, KIRBY DM VAR) (9780785151906): Stan Lee: Books
    Laatst gewijzigd door VictorVonDoom; 6 september 2011 om 01:35

Member Don-Robo's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    In mijn comicjaren heb ik ergens Collecting (and Trade) Cards van Marvel Comics kunnen kopen. Nu heb ik besloten om ze weg te doen. Ze staan te koop in het Buy and Sell gedeelte onder Varia.

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Avengers Vs X-Men – Het Marvel event van 2012 | Brainfreeze | gedachten over comics koel geserveerd

Onlangs verklaarde Scott Summers, alias mutantenleider Cyclops, in de nieuwe Uncanny X-Men #1 dat zijn nieuwe X-Men — en dus niet The Avengers — in feite altijd al Earth’s Mightiest Heroes geweest zijn. In 2012 zal hij de kans krijgen om dit te bewijzen in Marvel’s volgende massale event: Avengers Vs X-Men!

iTrader
    0
    het begint met x-men/avengers sanction 1-4 in january

Member ShirEPanjshir's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    het begint met x-men/avengers sanction 1-4 in january
    Ik geloof dat je Avengers X-Sanction ( 4-delige mini ) bedoelde? En in dit geval: deze is sinds deze week al te verkrijgen...

Member spade VI's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Iemand een aanrader qua "The punisher"?? zou daar naast batman ook graag mee beginnen?

Approved 9-lifer d_rise's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spade VI Bekijk bericht
    Iemand een aanrader qua "The punisher"?? zou daar naast batman ook graag mee beginnen?
    Absoluut, Punisher MAX is echt een aanrader! deze verhalen zijn volwassener dan de verhalen van Punisher in het Earth-616 universe.
    Je begint dan best bij: Vol. 01: In the Beginning, en daarna kan je gewoon de nummers afgaan. Als je nog een vraag hebt over punisher, stel ze dan maar.

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door d_rise Bekijk bericht
    Absoluut, Punisher MAX is echt een aanrader! deze verhalen zijn volwassener dan de verhalen van Punisher in het Earth-616 universe.
    Je begint dan best bij: Vol. 01: In the Beginning, en daarna kan je gewoon de nummers afgaan. Als je nog een vraag hebt over punisher, stel ze dan maar.
    Fuckin' A, weer een snel goed antwoord;..en dat weer net voor ik ga...bedankt man. Ik ga m'n ogen openhouden en als ik question heb, vraag ik ze meteen. ben gewoon zo godamn intrested in the punisher na het zien van de film jaren geleden

Member Hellcats's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Pfff en de film trekt dan nog op niks ook.

Punisher Max is idd zeer de moeite maar voor je aan In the beginning begint zou je best Punisher Born lezen want deze is nog een soort prequel met Frank Castle in Vietnam.

Alsook de moeite is deze -->http://www.amazon.com/Punisher-Garth.../dp/0785133836

1136 pagina's Punisher geschreven door Garth Ennis (Dezelfde schrijver van de Punisher Max Reeks)

Punisher Noir heb ik ook gelezen en deze is nog genietbaar maar veel minder dan de 2 bovenstaande.

iTrader
    12 (100%)
    Vond Tomas jane wel goed overkomen. Ik kreeg zowaar sympathie voor de rol en jaren geleden dacht ik al door zijn acting van.."hm, best wel coole hero"...en toen kocht ik afgelopen maanden "the punisher" op playstation 2 en was er helemaal weg van. En nu wil ik toch wel nog iets volgen naast Batman en deze lijkt me perfect

Member Hellcats's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Ik heb de film onlangs nog eens gezien en als ik dat moet vergelijken met die van in de comics is het een maar een schoothondje.Als je de comics zal beginnen lezen zal het je ook wel beginnen te dagen dat hij eigenlijk totaal geen held is.

De Playstation game is idd wel goed.Overigens is het level dat zich afspeelt in de zoo eentje die uit de comics komen die door Garth Ennis zijn geschreven.

Approved 9-lifer d_rise's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellcats Bekijk bericht

Punisher Max is idd zeer de moeite maar voor je aan In the beginning begint zou je best Punisher Born lezen want deze is nog een soort prequel met Frank Castle in Vietnam.
    Punisher Born komt inderdaad voor 'In the beginning', maar je moet Born eigenlijk niet gelezen hebben om te kunnen volgen. Zelf heb ik Born pas aangekocht nadat ik zowat alle andere Punisher Max comics gelezen had. Het mag wel gezegd zijn dat Born echt wel nen bangelijke comic is, vooral door de vietnam setting enzo.

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellcats Bekijk bericht
    Ik heb de film onlangs nog eens gezien en als ik dat moet vergelijken met die van in de comics is het een maar een schoothondje.Als je de comics zal beginnen lezen zal het je ook wel beginnen te dagen dat hij eigenlijk totaal geen held is.

De Playstation game is idd wel goed.Overigens is het level dat zich afspeelt in de zoo eentje die uit de comics komen die door Garth Ennis zijn geschreven.
    Nouja, hero had ik niet mogen zeggen want ik snap wel dat hij eigenlijk gewoon gaat moorden maar toch, veel ken ik er nog niet van, wil het wel veranderen, want het lijkt me naast batman, de meest intressante om te volgen...ghostrider, blade, spiderman en tony stark begin ik niet aan want dat kost teveel, veels te veel tijd

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19

iTrader
    0
    wie kent goed engels : In fear itself zegt ironman iets (misschien is het spoiler related)wat rand nog wal raakt :

Spoiler:

nog iets in de laatste battle zit captain (steve) america
    Spoiler:

ps heb de tradepaperback gelezen en issue 7 is nog niet uit
    Laatst gewijzigd door ugh; 20 januari 2012 om 11:25

Member ShirEPanjshir's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die "I rather came having had" is dan ook volgens mij niet 100% correct Engels. Ik interpreteer het aan de hand van de context als dat hij zegt: "I'd rather use the weapon that have with me when I came here." slaande op zijn armor dat hij nu altijd bij (/in) hem heeft.

Maar de zin op zich slaagt nergens op.

Omtrent Cap die Mjolnir opheft: het is niet enkel Thor die Mjolnir kan opheffen. Het is om het even wie dat waardig bevonden wordt. In dit geval is Cap het waardig, dus kan hij Mjolnir hanteren. Ook de reden voor het feit dat Cap geen wapen krijgt is geloof ik wel eens gezegd geweest in de reeks.
    ------------------------------------------------------
    All we are are pretty faces, picture perfect bottled rage.
    Packaged, synthesized versions of you.
    ------------------------------------------------------

iTrader
    0
    wie kent de geschiedenis tussen Odin, Skald en the all-father ?

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Marvel heeft vandaag een dubbele aankondiging gedaan die traditionele en digitale comics dichter bij elkaar moet brengen.

Eerst en vooral zullen ze een Marvel Infinite Comics reeks uitbrengen. Dit zijn comics die enkel digitaal beschikbaar zullen zijn, en gratis voor diegenen die de papieren versie kopen.

Het tweede luik is een AR app. Als je bepaalde tekeningen in comics scant krijg je extra's op je smartphone of tablet te zien.

De nieuwigheden zullen voor het eerst beschikbaar zijn bij Avengers vs. X-Men #1. De mijne is al even pre-ordered, dus ik ben benieuwd!

Meer info en een filmpje kan je hier vinden.

Member Wade Wilson's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten