Ik blijf het zeggen, volgens mij zijn er een aantal X-men Essentials out of print.
Dat eigenlijk ook de reden waarom ik er nog geen enkele heb gekocht (ik heb een twintigtal essentials van diverse reeksen).
Ik blijf het zeggen, volgens mij zijn er een aantal X-men Essentials out of print.
Dat eigenlijk ook de reden waarom ik er nog geen enkele heb gekocht (ik heb een twintigtal essentials van diverse reeksen).
De essentials kan je nog altijd bestellen. Vandaag naar Worlds End geweest en reeds volume 2 kunnen aanschaffen wat betreft X-men Essentials.
maar ze worden wel veel herprint, zal die ff online bestellen, als ik weer wat geld heb als het dan niet weer out of print is![]()
Mja, feit. 't Is nu eenmaal serieuze massaproductie die essentials.
Victor: Ik zie juist bij Cheap-comics dat ze een wel wat trades hebben binnen gekregen van ESSENTIAL X-MEN. Ze staan bij de nieuwe comics.
Yep, er was blijkbaar een massale reprint. Ik ga ze ook maar eens in de gaten houden (wachten op een promotie).
goed om te weten voor de anderen, ben niet echt op zoek naar essentiels
laatste die ik gekocht heb is xfactor
Ack... was op Brainfreeze wat de laatste artikels aan't lezen over Captain America en ik las plots over wat er gebeurde in Fear Itself met Bucky...
me so sad now, nu dat ik Bucky eindelijk echt als de Cap zag(vo de moment tot #610 gelezen)
Fear is moment zoveel dat ik wacht op hc of trade...
Ik heb eens een vraag ivm het ultimate universe.
Ik ga dit (elke reeks) beginnen volgen nu de relaunch er is. Echter zou ik graag een beetje inleiding hebben in dit gebeuren. Zou ik genoeg weten met de volgende delen te lezen:
- March on Ultimatum
- Ultimatum
- Ultimatum Requiem
- Fallout
De eerste zouden dan de tp's zijn en fallout de 6 issues.
Kan dit zowat kloppen, deze volgorde? En is dit een goed punt om in te stappen?
Je zou dat kunnen doen, maar ultimatum is zo goed niet. Beter dat je gewoon inpikt bij de reeks die nu loopt (ultimate comics: ultimates #1 is net uit) en inpikt bij de reeksen die gaan starten vanaf #1.
Namelijk:
-ultimate comics spider-man
-ultimate comics x-men
-ultimate comics Hawkeye.
Ultimate Fall-out zou je ook kunnen inpikken, maar kijk ook zeker eens naar de laatste story arc van de ultimate comcis spider-man, Death of Spider-Man, (issue 155-160 als ik me niet vergis)
De nieuwe reeksen ga ik sowieso lezen. Al een subscription op en al..maar dan hou ik het wel gewoon bij fallout en dan de nieuw reeksen. En misschien death of spidey er ook nog snel bij dan.
Bedankt!
EDIT: fallou is na death of spidey zeker?
Jep Fallout komt na Death Of Spidey.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)