Pagina 58 van 69 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.141 t/m 1.160 van 1365
    Member ShirEPanjshir's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ugh Bekijk bericht
    Wel, je hebt geluk. DC begint in september met een hele nieuwe start en brengt 52 reeksen uit die vanaf #1 beginnen. Ook de maanden erop gaan ze met nieuwe reeksen uitkomen die vanaf #1 starten.
    Alle 52 DC-reeksen op een rij! | Brainfreeze | gedachten over comics koel geserveerd

Daarnaast heeft image ook heel wat reeksen en minireeksen die zopas begonnen zijn of binnenkort zullen uitkomen.
    Marksmen, Infinite, Moriarty, Nonplayer, Pigs, Severed, Skullkickers, Morning Glories, Undying Love, Butcher Baker, Vault, Xenoholics, The Strange Talent of Luther Strudde, The greats.

Van Marvel zelf geen idee. Er is momenteel een X-men event gaande dat de x-men zal verdelen in twee groepen. Met Wolverine aan de ene zijde en Cyclops aan de andere. Deze zullen elk hun eigen team en eigen reeks hebben. Dus als x-menfan misschien wel interessant voor jou.
    Maar ik zou eerder Ultimate x-men verder lezen.
    Geniaal hoe je in het Marvel onderdeel toch DC en Image etc. aanprijst terwijl de persoon in kwestie achter Marvel vroeg? :P Maar je hebt uiteraard wel gelijk met het gehele 52 relaunch gedoe.

Wl ben je fout door te zeggen dat Cyclops aan het hoofd van het andere team gaat staan. Op SDCC is er bekend gemaakt dat Cyclops gn leider zal zijn van het tweede team.

ugh
    ugh is offline
    Member ugh's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Hij stelt zijn vraag dan wel in het marveltopic, maar hij vraagt nergens om alleen marvelcomics.

Member JuVkE's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Aangezien ik in het Marvel topic postte bedoelde ik in eerste instantie wel degelijk Marvel reeksen.
    Maar, desondanks ben ik zeer blij dat je me dat antwoord gegeven hebt. Er staan al heel wat nieuwe DC reeksen in pre-order ;-)

iTrader
    0
    Dat lijkt me dan ook redelijk vanzelfsprekend dat zo'n vraag in deze topic wellicht ook wou zeggen dat er een bepaalde verwachting was voor enkele Marvel reeksen ook.

Ik ga uiteraard ook akkoord ( zoals ik al gezegd heb ) met je aanbeveling. De relaunch is ideaal voor bij DC in te springen. Maar ikzelf zou toch ook enkele Marvel reeksen pogen aan te bieden? :P

Anyway, er zijn verscheidene toffe dingen al gaande. Vele reeksen die nog maar nieuw in de schoenen staan zoals gezegd geweest. Denk maar aan The Mighty Thor, Captain America, etc. Amazing Spider-Man kan je pogen in te springen bij issue 648 bij de aanvang van de Big Time arc. Ook komen er blijkbaar binnen kort Season One comics die ook een instap zouden moeten aanbieden bij de reeds langer lopende reeksen.
    ------------------------------------------------------
    All we are are pretty faces, picture perfect bottled rage.
    Packaged, synthesized versions of you.
    ------------------------------------------------------

ugh
    ugh is offline
    iTrader
    32 (100%)
    Welja, maar zoals ik zei, ik volg Marvel echt niet zo nauw meer. Ik koop voornamelijk iets oudere marvelreeksen en runs die ik eerst probeer te vervolledigen (brubakers captain america, punisher max van ennis, etc). Dus nieuwe recente kan ik zelf niet aanbevelen omdat ik ze niet volg en niet kan zeggen of ze wat goeds zijn.
    Ik probeerde nog wat info te geven ivm wat ik een beetje weet over het huidige x-men klimaat, maar veel verder dan dat, en de grote lijnen van Fear Itself gaat mijn kennis niet.

iTrader
    0
    Ik probeerde nog wat info te geven ivm wat ik een beetje weet over het huidige x-men klimaat
    Vind ik bewonderendswaardig van je.. Zelf ben ik totaal niet meer mee met X-Men toestanden ( buiten wat er in Uncanny X-Force gebeurt ). Het geheel lijkt me uitermate verwarrend. Hoewel ik zelfs Second Coming nog meegevolgt heb.

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    bah slecht nieuws nr 1 van de FF (future foundation) stond in het paars bij mijn leverancier aka we zullen wachten tot sint juttemis tot er een reprint komt of ik moet een tradepaperback kopen om 1 nr te lezen

iTrader
    0
    Eventjes een spoiler omtrent de Ultimate Spider-Man. Velen weten waarschijnlijk wel al dat er een nieuw personage in het pak zal kruipen. Nu is ook bekend wie het wordt:

Spoiler:

Approved 9-lifer kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja, kreeg op Facebook een link over de nieuwe Spider-Man (De Standaard Online - Nieuwe Spider-Man is donkere latino), maar ik dacht eerst aan de gewone Spider-Man. Maar tis (gelukkig) de Ultimate Spider-Man

Member Spine's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    bah slecht nieuws nr 1 van de FF (future foundation) stond in het paars bij mijn leverancier aka we zullen wachten tot sint juttemis tot er een reprint komt of ik moet een tradepaperback kopen om 1 nr te lezen
    Die reprint is toch al een tijdje beschikbaar.
    Archonia.com - FF #1 2ND PTG MCGUINNESS VAR
    Dat zou je comicshop toch moeten weten...

Member Gentille's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb momenteel eens een oud comic boek gekregen van een kennis " Essential vol.1 X-men" (uncanny X-men). Nu ik had al eerder eens een vraag gesteld om aan dergelijke comics te lezen en nu heb ik er zeker meer zin in gekregen.

Heb al wat rond gekeken en de nieuwe reeks x-men betreft dus ultimate x-men als ik het goed heb. Nu kan ik ook kopen in hard cover (gebundeld). Ik zou ze graag aankopen bij Worlds End in Gent. Maar die site werkt niet echt. Kan je daar bestellingen plaatsen? En kan ik via de winkel daar ook eventueel de overige essentials kopen van de uncanny x-men?

Excuseer als dit verkeerd staat maar wou hiervoor niet speciaal een topic openen.

Member Gilles C's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik geloof niet dat al die Hardcovers nog verkrijgbaar zijn. Hetzelfde voor de essentials eigenlijk... Je neemt best contact op met de zaak zelf als je zeker wil zijn, die zaak heeft ook een facebookpagina. Misschien kan je daar sneller met hem in contact komen? (Of stuur'm gewoon een mail).

ugh
    ugh is offline
    iTrader
    32 (100%)
    Ultimate X-men is niet echt de 'nieuwe' reeks. Het ultimate universum is een alternatief universum. Een lichtjes tot grote andere interpretatie van de marvelsuperhelden in de huidige wereld (sinds begin '00).
    Het is wat mij betreft wel de best mogelijke x-menreeks die je kan lezen als beginnende comic- of x-menlezer.

Als je het enkel via Worlds End wilt doen, stuur je best gewoon eens een mailtje.

iTrader
    0
    Ultimate X-men is niet echt de 'nieuwe' reeks. Het ultimate universum is een alternatief universum. Een lichtjes tot grote andere interpretatie van de marvelsuperhelden in de huidige wereld (sinds begin '00).
    Het is wat mij betreft wel de best mogelijke x-menreeks die je kan lezen als beginnende comic- of x-menlezer.

Als je het enkel via Worlds End wilt doen, stuur je best gewoon eens een mailtje.
    Ik zal daar eens binnenspringen. Vermoed dat je daar wel bestellingen kan plaatsen.

Het boek volume 1 dat ik hier heb liggen is eigenlijk ook niet echt een hard-cover te noemen. Het is eigenlijk gewoon krantenpapier (en nog in het zwart-wit)

ugh
    ugh is offline
    iTrader
    32 (100%)
    Is het deze?

Zoja, dat is een reprint van de oude x-men comics. Die bevat de comics van jaren '75-'79.

En ja, daar kan je ook bestellingen plaatsen. Maar sommige oudere collecties zijn wel uit print, en het zal moeilijk zijn om die nog vast te krijgen zonder online te zoeken. Of hij moet ze toevallig nog in stock hebben.

Approved 9-lifer Timaeus's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentille Bekijk bericht
    Ik zal daar eens binnenspringen. Vermoed dat je daar wel bestellingen kan plaatsen.

Het boek volume 1 dat ik hier heb liggen is eigenlijk ook niet echt een hard-cover te noemen. Het is eigenlijk gewoon krantenpapier (en nog in het zwart-wit)
    Gewoon eens binnenspringen bij Worlds End, de kans is groot dat je ze meteen mee krijgt vermits hij vrij goed gestockeerd is. Als je vragen hebt, kan je ze zowel hier als bij hun personeel kwijt.

iTrader
    0
    Is het deze?

Zoja, dat is een reprint van de oude x-men comics. Die bevat de comics van jaren '75-'79.

En ja, daar kan je ook bestellingen plaatsen. Maar sommige oudere collecties zijn wel uit print, en het zal moeilijk zijn om die nog vast te krijgen zonder online te zoeken. Of hij moet ze toevallig nog in stock hebben.
    Ja het is inderdaad die dat ik hier heb liggen.

Dat het in het zwart-wit is stoort me ook niet echt. Vind het eigelijk mooier dan in kleur ( heb al via opzoekingen ingekleurde versies gezien)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timaeus Bekijk bericht
    Gewoon eens binnenspringen bij Worlds End, de kans is groot dat je ze meteen mee krijgt vermits hij vrij goed gestockeerd is. Als je vragen hebt, kan je ze zowel hier als bij hun personeel kwijt.
    Dan zal ik zeker eens binnenspringen. Hopelijk heeft hij nog zo essentials in stock.

Member Wiestex's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    De essentials daar zijn wel vrij duur imo. Online en op facts vind je ze echt spotgoedkoop, 4 euro voor een essential ofzo.

Approved 9-lifer Mana's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    de gekleurde versies zijn ook pakken duurder natuurlijk, De essential bevat veel meer nummer, ik heb de momenteel volledige reeks van classic x-men in essential, x-factor vol.1-3 essential en x-men essential tem 9 of 10 dacht ik. Er straalt veel meer uit van de zwart wit edities dan van die oude kleuren.

iTrader
    0
    Hopelijk vind ik de overige essentials

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten