|
|
#41 | |||||
|
Citaat:
JSA is inderdaad goed. JLA is enorm slecht en staat op punt om van mijn pull-list gesmeten te worden. Ik hoop altijd dat het iets beter wordt maar zoals je zei Batman, Superman en Wonder Woman doen al niet meer mee. Green lantern , Green Arrow ook al niet meer. En Vixen, Red Tornado, Elastic man, Dr. Light zijn niet sterk genoeg om een serie te dragen. |
|||||
|
||||||
|
|
#43 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Het is een personage met veel potentieel imho, eentje dat meer denkt zoals WarMachine (van marvel). The ends justify the means. |
|||||
|
||||||
|
|
#44 (permalink) | ||||
|
JSA is altijd al superieur geweest aan JLA imo.
JLA is veel meer villain of the week, al de mainchars hebben hun eigen reeksen waarin hun karakters worden uitgewerkt. Ook zijn de "ego's" te groot in de JLA, de members spelen niet echt goed op elkaar in imo. JSA daarentegen is gewoon prachtig. Karakters die in de reeks zelf worden uitgediept, goede karaktersynergie, goede arcs, geen flauwe villain of the week toestanden etc etc. Ook hebt ge daar het probleem niet dat ge met JLA soms hebt (had?), de grote namen die in hun eigen reeks door een grote storyarc gaan, maar in de JLA reeks daar weinig tot geen last van ondervinden. Vond ik altijd storend bij vroegere JLA reeksen. (heb van de laatste jaren wel geen JLA's meer gelezen) |
||||
|
|||||
|
|
#46 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Spoiler:
|
|||||
|
||||||
|
|
#49 (permalink) | |||||
|
Citaat:
BN 1-6 BN Batman 1-3 BN Superman 1-3 BN Titans 1-3 BN Flash 1-3 BN JSA 1-3 BN Wonderwoman 1-3 Green Lantern Green Lantern Corps En dan alle reeksen die minstens 1 Tie-In hebben ![]() you said something? ![]() Voordeel met BN is dat ze allemaal goed zijn en de moeite. |
|||||
|
||||||
|
|
#50 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Bij CW waren er veel meer reeksen die ge moest volgen om toch maar mee te zijn. |
|||||
|
||||||
|
|
#51 (permalink) | ||||
|
DC gaat de Ultimate Marvel toer op?
DC Universe: The Source Blog Archive DCU IN 2010: WELCOME TO EARTH ONE JM Straczynsky op Superman & Geoff Johns op Batman. Kdenk wel dak die eens ga uitproberen. |
||||
|
|||||
|
|
#53 (permalink) | |||||
|
Citaat:
DC en Marvel doen dat wel vaker, zo van die mini-reboots. |
|||||
|
||||||
|
|
#55 (permalink) | ||||
|
Ligt in lijn met wat DC de voorbije maanden aan het doen is. Ze willen hun continuity eindelijk eens opkuisen en gaan naast secret origins, ook nieuwe backstories uit het begin van de carrieres van hun helden geven.
Toen ik het las op Johns' twitter had ik ook gehoopt op Aquaman eerlijk gezegd. |
||||
|
|||||
|
|
#57 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Nuja, de fans smeken erom dus DC zal daar wel naar luisteren ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#58 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Probeer der anders een paar issues voor je er een hele reeks koopt. Kun je zelf oordelen. Als je echt kennis wilt maken pak dan geen Batman want die serie is all... Batman. ![]() En anders gewoon JLA of JSA. |
|||||
|
||||||
|
|
#59 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Wat ik je gewoon aanraad, is een personage te zoeken waar je serieuze interesse in toont en die zijn reeks te halen en zo gradueel kennis te maken via ofwel crossovers ofwel events met de rest van het DCU. Maar zomaar erin springen zonder enige vorm van backstory in een reeks als JSA of JLA kan echt wel moeilijk zijn, je moet sowieso bepaalde personages al kennen van naam, backstory en wat hij is van karakter. @Marginal0: nice dat je Teen Titans leest, let wel op Wonder Girl is een enorme hoer. |
|||||
|
||||||
|
|
#60 (permalink) | ||||
|
Hey thanks voor de reacties
Heeft hier iemand toevallig een tijdslijn van het dcu (welke story arcs/events in welke volgorde komen) Ik denk dat ik met JLA/JSA zal beginnen. Het is ook uitkijken naar de nieuwe batman/superman (eath1) reeksen. Aangezien die echt vanaf 0 weer beginnen, enig idee wnr die gaan uitkomen in 2010? |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (2 leden en 1 gasten) | |
| TCmatic, PuddlePirate |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|