Pagina 3 van 110 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 2192

Discussie: Laatste aankopen

Member Xazirri's schermafbeelding
    iTrader
    200 (100%)
    Transmetropolitan TPB 1. Met dank aan _Wicked_ !

Member Hellcats's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    The Walking Dead Book 4
    The Best of Vampirella

Nu van plan om mij eens in sin city vast te zetten en ik vroeg me af of deze serie ook zo goed is zoals de film?
    Deze ben ik van plan te bestellen--->FRANK MILLER SIN CITY LIBRARY I HC - CHEAP-COMICS.COM Snel en super
    Nogal een investering

Ik heb Absolute Ronin van Frank Miller en daar heb ik ook ferm van genoten alhoewel ik het een comic vond waar ge tijd en goesting voor moest hebben.

ugh
    ugh is offline
    Member ugh's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Ik vind de meerprijs van die oversized HC library niet echt de moeite vgl met de gewone TPs.

Member chromium's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik ben een enorme HC junk, als het maar oversized, glossy papier en luxe uitvoeringen zijn dan kan ik ze bijna niet laten liggen.
    Mooi voorbeeld hiervan zijn de Absolute Sandman HCs.... lijken bijna middeleeuwse bijbels...wel jammer dat je ze bijna plat op een tafel moet lezen.

Member LeviA's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chromium Bekijk bericht
    Ik ben een enorme HC junk, als het maar oversized, glossy papier en luxe uitvoeringen zijn dan kan ik ze bijna niet laten liggen.
    Ik ook steeds meer. Vanaf nu koop ik al mijn Marvel-stuff in hardcover. De rest hangt er een beetje vanaf, want mijn budget is helaas niet eindeloos
    DC stuff meestal softcover (omdat ik het meeste zo al heb, en het moet netjes samenpassen in de kast ). Van Image, Dark Horse en indies heb ik zowel soft-als hardcovers. De Ultimate Collection hardcovers van Invincible zijn in elk geval aanraders!

Maar om ontopic te blijven, mijn laatste aankopen: Hulk volume 1 en 2 hardcover, Hulk: red hulk herdcover, Hercules: smash of the titans hardcover, Fantastic Four Hardcover 1,2 en 3 (= Mark Waid run).

Member chromium's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Deze week binnen gekregen :

Miracleman #20 en #24. Ik had vorig jaar de rest van de nummers al compleet, maar het lukte maar niet om deze twee laatste te vinden..tot nu dus.

Member TCmatic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zonet aangekomen:

Boek ziet er prachtig uit!
    De eerste HC van Marvel dat ik weet met gedrukte harde kaft. Andere waren altijd met gewone leren kaft.
    Over de inhoud kan ik nog niets zeggen, sebiet eens aan beginnen se

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19

OMG, ik heb eventjes de reeks gekocht in de solden aanbieding bij Sodacomics (7 trades so far) en OMG lekkere comic.

Synopsis is heel simpel.
    Het hoofdpersonage was vroeger een superheld, maar na 9/11 is hij Burgemeester van NYC geworden. In deze wereld bestaan superhelden niet buiten de comics (die vaak tersprake komen, Hoofdpersonage verzamelde als kind comics) Kzit nu in Trade 4 en het is enorm aangenaam te lezen. Een West-Wing (maar dan burgemeester ipv president) met een superhelden sausje erover, neem dan nodig een stevige dosis conspiracy en je hebt Ex Machina.
    Geschreven door Brian k. Vaughan, door de meeste wss gekend van Y the Last man en S3-5 van LOST. Kzou zeggen neem zeker die eerste trade eens vast en je wilt zeker weten waar zijn krachten vandaan komen en wat er verder gaat gebeuren.

Trade 8 komt op 9 december uit De serie is gedaan, 50 issues. En trade 8 is tot 39, dus in totaal een 10 trades.
    Laatst gewijzigd door Malkavian; 25 november 2009 om 15:58
    Brainfreeze Column; De Wereld volgens Malkavian - Iron man 3, The Mandarin & Fanboys
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

iTrader
    200 (100%)
    Wanneer hebt ge die bestelling geplaatst Malk? Mijn 10 TPB's zijn al een dag over tijd. Hopelijk hebbek ze morgen, zit er vol ongeduld op te wachten.

Member Phille023's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Ik had een bestelling gemaakt bij SodaComics en bij het betalen was het me niet echt duidelijk welke vermelding ik moest gebruiken. Nu heb ik al 2x gemaild naar die gasten en ik wacht nog steeds op een antwoord... Is dat daar altijd zo?

ugh
    ugh is offline
    iTrader
    32 (100%)
    Gewoon order nummer, of zelfs je naam gebruiken, dan komt het wel toe.

iTrader
    200 (100%)
    Ik ben toch niet tevreden over Sodacomics hoor. Mijn pakket is nu al 2 dagen over tijd (7de werkdag nadat ik een bericht heb gekregen dat de order succesfully completed was terwijl er een levering van binnen de 5 werkdagen beloofd word) en ik krijg geen respons alsek via de 'contact us' optie van de site een mailtje stuur.

Hopelijk krijg ik het pakket gauw, ik begin ongerust te worden.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    ongerust moet je niet worden hoor.
    Ik heb mijn Trades zo snel omdat ik er gewoon om gegaan ben Ik ben goede kameraad van Soda Dus ja dan ga ik er liever even langs dan verzending te betalen

Welk mail adres heb je gestuurd? Sodacomics@telenet.be?

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xazirri Bekijk bericht
    Ik ben toch niet tevreden over Sodacomics hoor. Mijn pakket is nu al 2 dagen over tijd (7de werkdag nadat ik een bericht heb gekregen dat de order succesfully completed was terwijl er een levering van binnen de 5 werkdagen beloofd word) en ik krijg geen respons alsek via de 'contact us' optie van de site een mailtje stuur.

Hopelijk krijg ik het pakket gauw, ik begin ongerust te worden.
    Heb je mail gekregen dat bestelling is ontvangen, verwerkt?

iTrader
    200 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Welk mail adres heb je gestuurd? Sodacomics@telenet.be?
    Kheb gewoon de contact us optie gebruikt op de site. Geen idee naar welk e-mailadres dat dan gaat.
    Kben wsl gewoon te ongeduldig, dat gebeurt wel al eens als ik echt naar iets uitkijk.

Member Phille023's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Ik heb ook de Contact Us optie genomen en nog steeds wacht ik op een antwoord. Buiten dat ik niet goed wist welke vermelding te gebruiken had ik ook nog een andere vraag dus wil ik toch wel graag is respons. Ik ga echt niet blijven mailen, vind het nogal onproffesioneel. Is nu al 2 weken geleden dus mag het toch wel is tijd worden.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Hmmmm, daar zeg je zoiets. Ik weet dat hij niet so computer-Savy is, en dat de emails zijn veranderd een jaartje ofzo geleden. Dus het kan goed zijn dat die contact us mail niet werkt. Daarom mail hem eens op sodacomics@telenet.be voor de zekerheid.
    normaal gezien antwoord hij wel hoor.

ugh
    ugh is offline
    iTrader
    32 (100%)
    Zijn emailadres is idd veranderd een paar maand geleden, misschien is dat niet aangepast via het contact-formulier.
    Probeer gewoon eens via sodacomics@telenet.be

Approved 9-lifer Ringo's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Witchblade Compendium TP 1 en 2 besteld via sodacomics. Was vroeger zware fan van deze reeks, nu al jaren uit het oog verloren maar -40% om voor een goede 60 Euro de nummers 1-100 te kunnen hebben in TP is heel erg lekker

iTrader
    200 (100%)
    Heb net antwoord gehad van Sodacomics. Trackingnummer van het pakket gekregen.
    Als de site van de post terug online is, eens kijken waar die trage mannen van de post mijn pakket ergens hebben zitten.

Bedankt voor de reacties btw.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten