Hoi,
ik ben al een tijdje niet meer met waterkoeling bezig geweest maar kon het niet laten om er opnieuw aan te beginnen. Heb verleden week een aantal onderdelen besteld en heb vandaag den eerste box ontvangen.
En een paar foto's (tijdelijk offline) om van start te gaan:
Nog nooit BitFenix fans gebruikt voordien. Eerlijk gezegd vind ik dat de afwerking van het frame beter kan. Die voelt nogal scherp en oneffen aan.
Feser zwart UV. Ik denk niet dat ik uv-lichten ga gebruiken, dat zien we later nog wel.
Magicool 180mm radiator. Waarschijnlijk niet de beste radiotor op aarde maar bon. Wordt gebruikt in combinatie met een EK 360 rad. Dat zal de job wel doen.
TechFlex sleeve. Eerste indruk: nooit kopen! Hier heb ik denk ik een miskoop gedaan en niet genoeg over opgezocht. Ik hoopte op gewone oranje en witte sleeve maar zoals ge kunt zien op de 2de foto moet ge die sleeve niet over uwe kabel schuiven maar er gewoon rond zetten.We zullen zien wat het geeft.
EK waterblok voor de cpu. Er zijn er betere maar die zijn ook duurder. Veel van de waterblokken die ik wilde waren niet compatibel met 13/10 slangen. De fittings stonden gewoon te dicht tegen mekaar.
EK 360 rad van mijn vorige setup.
Rest van de hardware:
- Corsair 600t SE
- intel i5-3570K
- G.Skill Ares Orange (8gb, 1333Mhz)
- Asus GTX670 DC2
- Biostar TZ77XE4
- Corsair AX750
- OCZ Vertex Plus
- Samsung F3 1tb
- BitFenix Spectre 120mm orange LED
- BitFenix Spectre PRO 200mm white LED
Morgen verwacht ik het moedebord, ram & case en kan in de loop van de week het echte werk beginnen. En ja, het is de zoveelste blog op het internet met een Corsair 600t maar het is dan ook echt wel een zalige case. Ik had nog gedacht aan een Lian-Li maar heb uiteindelijk de knoop doorgehakt.
Ik probeer regelmatig foto's te posten.

LinkBack URL
About LinkBacks

We zullen zien wat het geeft.

Met citaat reageren

Ma toch, 'k vind het nog steeds een schone case. Lian Li cases zijn natuurlijk ook wel vet...

dat wel, maar zeer degelijk.

Dus geen foto's van het boren enal, enkel het eindresultaat.