Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Member Audaxis's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)

Samen MDPC-X Sleeve bestellen

Ik dacht een van deze dagen nog eens een wat sleeving te bestellen bij MDPC-X. Ik amuseer mij daarmee nogal is tijdens den blok Als er hier nog modders zijn die wel wat sleeving kunnen gebruiken zouden we misschien gezamelijk een Dumping-Pack kunnen kopen? Ik heb zelf wel wat nodig maar da's toch net overdreven. Als we tot een consensus zouden kunnen komen wat kleur betreft scheelt dat toch wel een pak. Bovendien kunnen we de verzending spreiden over de geinteresseerden

Ik dacht sowieso aan zwart. Grijs (al dan niet MKII) of wit zou ik daarnaast persoonlijk ook nog zien zitten.

Ik woon zelf in Leuven, dus voor studenten lijkt mij dat al zeker praktisch goed doenbaar. Wat denken jullie ervan? Uiteindelijk moeten we ook niet met zoveel zijn, het is maar 100 meter

*is zeer benieuwd of er respons gaat zijn*

Edit: blijkbaar is MDPC-X gesloten tot zondag.

This is Nils: I have set myself maximum work-limits for each day. The exact opening time for the next day is always announced. ADVICE: You should first register and log in when you find the store open. Then you can fill your cart and the content will still exist the next time MDPC is opened - in case the store was closed too fast for you. Yes, limiting daily orders like this is unusual in today's "growth interested industry", but you know what MDPC stands for - and that will never change! NEXT OPENING TIME: Sunday at 12h00 (noon) MEZ German time-zone (Berlin time) - but only for a short time. The current German time is shown here: http://www.atom-uhrzeit.de/
    Ik zou liefst zondag dan bestellen :P
    Laatst gewijzigd door Audaxis; 31 mei 2012 om 21:55

Member gazmask's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Hoeveel meter kunde wel nie kwijt in een computer dan?

iTrader
    11 (100%)
    Als ge alles apart doet toch wel ewa Ge kunt dat ook voor andere dingen gebruiken dan voor uwe PC. (Heb bv de kabels naar de ledstrips voor Amblone daarmee ook gesleeved)

Approved 9-lifer Gurt11's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Stom dat 'm z'n site altijd dicht doet :/ ik zou eens willen weten op hoeveel het nu zou komen om

1x sata sleeve zwart (+heatshrink zwart)
    1x sata sleeve wit (+heatshrink wit)
    20m small sleeve zwart (+2x heatshrink zwart)
    50m small sleeve wit (+3x heatshrink wit)
    1 molex pinremover en 1 4pin remover
    1 crimping tool
    en dan medium,big en jumbo cable management dingskes te bestellen

Had dit lijstje ooit eens gemaakt, maar de prijzen zijn weer veranderd dacht ik? Kwam toen op ongeveer 160 170 euro uit.
    Kan het goedkoper als we die zwarte en witte sleeve in dumping pack bestellen?

iTrader
    11 (100%)
    Ik geloof dat het iets van een 8 euro / 10m is voor zwart, wss gaat dat gelijk zijn voor wit. Sommige kleuren zijn wel duurder (10?)

Maar dus als ge 50m nodig hebt zou da komen op 40 euro. Als we dumping pak kopen is het ~55/2=~28 euro? Ongeveer zelfde bereking voor zwart.

iTrader
    22 (100%)
    Zondag is de zaak terug zichtbaar, als ik eraan denk dan bekijk ik het nog eens

Of is het dringend dat je het wilt?

iTrader
    11 (100%)
    Ik had gepland toch ongeveer begin volgende week te bestellen, maar als hij telkens 3 dagen sluit zal het ofwel zondag ofwel einde van de week zijn

Kzou zeggen kijk is en laat iets weten, als gij dat ziet zitten kunnen we dan eventueel bestellen

Platinum Member rafbanaan's schermafbeelding
    iTrader
    137 (100%)
    Ik heb hier nog witte sleeve liggen van MDPC-X en mag van mij weg, aangezien ik niet meer mod.

Iemand interesse ?

iTrader
    22 (100%)
    Hoeveel meter heb je? En vraag je er iets voor?

iTrader
    11 (100%)
    Gurt11 en ik zijn tot een bestelling gekomen via PM. Wat mij betreft mag dit topic toe

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten