Die blanke lak erop geeft het direct een ander zicht.
Nice iig.
Die blanke lak erop geeft het direct een ander zicht.
Nice iig.
Borstellen is geheel anders dan het schuren van meubels of auto's etc.En geloof me er zitten totaal geen krassen in de vernis.
Bijna goed nigel je kunt best fijner gaan maar dan is je borstel lijn ook fijner ik wilde de borstel lijn hetzelfde als de covers van mijn water blokken.
Dank je gunnie ze blinken dat is zeker alleen de foto's zijn wat donker en dat kwam omdat het rotweer was en telkens mijn licht verdween.
Hehe![]()
Verder zou ik zeggen op naar het volgend weekend![]()
Niet verklappen maar ik heb 3 weken vakantie nu en misschien wel wat meer updates.![]()
NIce(ik ook trouwens 3 weken nu
)
Alright
Ik nog weekske werken en dan ook verlof voor een week ^^
maar ik ga geen updates kunnen zien (geen internet waar ik zit, enkel natuur,zon, water en uiteraard goed moment om foto's te maken)
Ik kom van vakantie hopende op veel updatesmaar goed vorige update is heel knap.
Het nieuwe doosje oogt veel strakker! GJ![]()
Dju 'k zag een nieuwe post, ik dacht een nieuwe update![]()
Nog 'n weekske en hij is terug uit congé![]()
lol Johnny, counting the days ?![]()
Nope, maar http://www.9lives.be/forum/16521024-post244.html . Ik zou zelf ook eens een stapje in de wijde wereld zetten ze, 't is al meer dan 3 zomers geleden dat ik nog eens echt op vakantie geweest ben![]()
Wow ziet er wel een vet project uit!
*Klikt op abonneren*
Dank je mannen en ik ben weer terug en ja weer met een nieuwe update.![]()
Update 21.
Na 3 weken vakantie ben ik weer aan de slag gegaan met het bureau.
Als eerste heb ik de rad covers aangepast en wil ik ze voorzien van wat details.
Hiervoor heb ik een eiken lat van 47x15mm gebruikt en die in stukken van 110mm gezaagd.
Vervolgens heb ik van de stukken driehoeken gezaagd en afgeschuurd.
Tijd om de covers in het bureau te passen.
Ik kan de driehoeken op 2 manieren op de covers plaatsen en om eerlijk te zijn vindt ik ze allebei mooi.
Dus de keuze wordt moeilijk.
Manier 1.
Manier 2.
![]()
Manier 1! Houdt het strak![]()
Ik zou voor optie 2 kiezenmaar een foute keuze kunt ge toch niet maken want ze zijn idd beide mooi
manier 1 ook mijn keuze omdat het een stuk strakker lijkt.
Maar op zich is het beide wel mooi![]()
Dus zeer leuke update man!
ik zou voor 1 gaan.... ik ben nogal symmetrisch ingesteld![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)