|
||||||
| Casemodding - Even art is an understatement ! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Silverstone Tj-07 Black and White
Na lang nadenken toc besloten om mij Oude GameRig de deur uit te gooien !
Voor de nieuwe pc heb gekozen voor Lga 2011 de volgde onderdelen zijn besteld ! De hardware die er in komt ! Cpu: i7 3930k Mobo: Asus RampageIV Extreem X79 Ram:Corsair Dominator 16GB DDR3-1600 CL9 kit Vga: 2x Hd6970 HDD1: 2x OCZ Vertex 2 raid 0 (deze zitten in mij oude systeem ) HDD2: 2x Western Digital WD30EZRX 3Tb PSU: Corsair hx 1000 CASE: Silverstone Tj07 De Waterkoeling Vga:EK-FC6970 - Acetal Cpu:EK-Supreme HF - Acetal Mobo:EK-FB KIT RE4 - Acetal Ram:EK-RAM Dominator - Acetal
l Intel Core i7 3930 l ASUS Rampage IV Extreem x79 l 16 GB DDR3 2133 MHz l XFX HD 6970 2GB l Silverstone Tj07 Modded l Hx 750 corsair l Samsung SA 350 led 24'' l Logitech G930 l logitech z-5500 l build in progress Silverstone Tj07 Black And White |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | ||||
|
VERY nice nice een socket 2011.
Leuk dat je battlefield krijgt bij mobo. Voor mij een beetje duur ![]() vast wel meer of mijn budget van 1000 ![]() dus ik neem gtx 460 van asus krijg je ook battlefield ![]() mss kunnen we dan eens private organiseren hier op 9LIVES ZO VEEL RAM MOGELIJKHEID ![]() Laatst gewijzigd door maxime_vhw; 12 december 2011 om 06:34 |
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | |||||
|
Citaat:
ram maar zet er maar 16 gb in kom ik zat mee toe (: |
|||||
|
||||||
|
|
#17 (permalink) | ||||
|
Update
Omdat vandaag mijn oude pc niet meer wou opstarten (raid 0 Fail) heb deze maar uit een gehaald ! en de onderdelen die ga gebruiken voor deze build er al vast in ge zet ! Foto's ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Omdat niet zeker wist dat de cpu blok pasten zonder er een andere Bevestegings kid te bestellen heb dit al maar getest met sucses ! de Ek Hf pas op lga 2011 zonder er ook maar iets op aan te passen ! De ssd er ook maar in gezet naa da ik ze met de ocz tool box terug heb aan de praat krijgen ! ![]() ![]() ![]() Weet dat ik wss de helft toc terug los moet maken maar wacht nu al 2 weken op de bestelling en kon het niet meer laten om er iets aan te doen ^^ De pc waar ik nu op zit ! ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|